autor » Stephen King
Oblíbenost autora: v Top10 u 236 registrovaných
foto autora

Stephen King

pohlaví: muž

publikuje i pod pseudonymem Richard Bachman

Život: * 21.09.1947

Národnost: americká

odkazy: 7x [web], 32x [info], 8x [rozhovor]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1poslední 248 příspěvků celkem

 [49] eldrin 03.06.2015 14:16  

@louza[48]: Uff, my bad ;-) dakujem pekne.

 [47] eldrin 03.06.2015 11:58  

Dobry den, chcel by som sa opytat na knizku Pan Mercedes: http://www.knihybeta.cz/eshop-panmercedes.html

Vysla uz pred nejakou dobou, mohol by ju prosim niekto pridat do databazy? :-) Dakujem :-)

 [46] Honzeecheck 07.06.2013 14:53  

Mě na Kingovi hrozně baví jak popisuje myšlenkový pochody svejch hrdinnnů… jak se prostě lidská mysl zasekne na naprostý píčovině, to je hrozěn realsitický. Typu když se na něj řítí vrah s kudlou, tak ho napadne, že má otřesně barevný kalhoty a tak.

 [45] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 19.06.2012 17:26  

@hiro666[43]: hotovo… zarazeno, zkontrolujete jestli jsem dodal spravne a komplet info z toho co je dostupne… napriklad: kdo delal obalku nikde nemam…

@Dilvermoon[44]: … no me to take zmatlo :)))

 [44] Dilvermoon (editor) 18.06.2012 23:14  

@hiro666[43]: Tak to promiň, nějak mě netrklo, co je to za datum a že to je název knihy. Ale vypadá zajímavě.

 [43] hiro666 18.06.2012 22:07  

Mal som namysli

http://www.martinus.sk/?uItem=126325

 [42] Dilvermoon (editor) 18.06.2012 15:04  

@FerryH[41]: Já zase dumám, co to může být za dílo, které vyšlo Kingovi v šestnácti letech a navíc hned slovensky :-)

 [41] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 18.06.2012 14:59  

@hiro666[40]: a muzes to nejak upresnit, co jako neni v databazi? tady jsi v diskusi o autoru, takze knizka ktere se tvuj prispevek tyka neni zrejma…

Take by bylo mozna zahodno predpokladat automaticky, ze zdejsi editori nemaji nejaky specialni „vsevedouci“ bozsky pramen odkud vzit informace o knizce a dat nejake info sam, co mozna neuplnejsi. A obalka nebo link nekam na obalku ci info by neskodil …

Takto by pak dialog mezi ctenarem-uzivatelem legie a editorem byl primo ukazkovy! :o)) (ach ty sny o raji!) ;o)

 [40] hiro666 18.06.2012 10:16  

Preco v dabaze nieje slovenske vydanie 22. 11. 1963

 [39] metal_messiah 04.03.2012 21:49  

Stále je možno hodnotit obálky českých vydání knih Stephena Kinga http://kingart.formees.cz/f/art Po uzávěrce budou výsledky zveřejněny na tomtéž místě. Průběžné výsledky na vybraných diskusních fórech.

 [38] Honzeecheck 02.11.2011 09:53  

@Speedemon[37]: no, protože „O psaní“ už neni k dostání :-(

 [37] Speedemon (editor) 01.11.2011 15:45  

@Honzeecheck[36]: Myslel jsem si to :) Ono taky proč to číst, když na sebe King práskl v O psaní v podstatě všechno.

 [35] Honzeecheck 01.11.2011 15:39  

Kdyby někdo měl stejně blbej nápad koupit si Kingův životopis od Lisy Rogakové tak snad jedině až to dorazí do Levnách knih. Bezcenná nuda

 [34] Dilvermoon (editor) 18.08.2011 15:47  

@idle[33]: No, tak to vidíš.

 [33] idle 18.08.2011 15:38  

@Dilvermoon[32]: Teď ti nějak nerozumím. Co je náhoda? To o čem mluvím mi úplně jako náhoda nepřijde, prostě jiné zpracování podobného nápadu. A to další o čem mluvíš už nechápu vůbec…

 [32] Dilvermoon (editor) 18.08.2011 15:32  

@idle[31]: Tak to je zajímavá náhoda. A přitom stačí jediná věc: aby se stal prezident druhým střelcem tamhle za tím travnatým vrškem. A opět bude Kennedyho…

 [31] idle 18.08.2011 15:24  

@Lucc[30]: Mimochodem, když už jsme u toho letiště, tak existuje kniha, která se jmenuje Idlewild (není to ta od Sagana, ale jiná téhož jména, která tu na Legii není, i když by asi mohla), a ta se právě zabývá alternativou, kdy Kennedy atentát přežil. A letiště po něm nepojmenovali.

 [30] Lucc 18.08.2011 14:59  

Tak tak… Tohle letiště, Idlewildeské, víte, jak se jmenuje tam, odkud pocházíme? Kennedyho letiště.

 [29] pull 18.08.2011 12:03  

@Dilvermoon[28]: @V.Š.[26]: a to vše z lásky ke kari :)

 [28] Dilvermoon (editor) 18.08.2011 11:46  

@V.Š.[26]: Ten díl Trpaslíka se jmenoval Pekelně ostrý výlet. Lister a spol. způsobili, že Kennedy v Dallasu nezemřel a pak to napravili a tím současně i odhalili, jak se to odehrálo ve skutečnosti. :-)

 [27] Majkl 18.08.2011 11:05  

@V.Š.[26]: môže byť, obe seriály nesledujem. :) Námet je sľubný, bral by som príbeh, stojaci na dôslednom preštudovaní a použití faktov (alá Simmons), ale ktovie, čo z toho bude.

 [26] V.Š. 18.08.2011 10:33  

odstraněno autorem

 [25] Majkl 18.08.2011 10:11  

King chystá nový román:

Jeho nový objemný román bude sci-fi thriller 11/22/63, jehož název je datem zavraždění amerického prezidenta Kennedyho. Díky cestování v čase se hrdinové románu pokusí atentátu zabránit a dočista tak zvrátit běh amerických i světových dějin. Přitom vše začne nenápadně, jak už tomu u Kinga bývá: mladý učitel angličtiny Jake Epping objeví mezi slohovými pracemi svých studentů děsivě autentický popis krvavého zločinu spáchaného před padesáti lety. Navíc napsaný v první osobě. Pátrání jej zavede do místní restaurace, kde v spižírně objeví… časoprostorový portál. Skrz něj se může dostat do roku 1958 a spolu s majitelem podniku si nejen užít dobu Elvise a potkat problémového samotáře jménem Lee Harvey Oswald, ale i zosnovat plán na záchranu JFK před dallaskou kulkou. (info z csfd.cz, kde sa vraví tiež o sfilmovaní)

 [24] avatar2 (editor) 02.02.2010 09:45  

@Speedemon[23]: Na Under the Dome se velmi tesim. Tusi uz nekdo jestli se toho uz ujal nejaky prekladatel a kdy to ma vyjit? Original ma kolem 1000 stran.

 [23] Speedemon (editor) 01.02.2010 15:34  

Zelená míle je super film. Z ostatních se mi líbilo i Svědectví (byť je postarší), Časoužrouti (zde podle mě dokonale vystihly ticho a osamocení skupiny lidí na letišti), Řbitov zvižátek je taky fajn, ale na knížku to nemá a Vykoupení z věznice Shawshank je nejspíš lepší než „knížka“. Osvícení se mi taky nelíbí a jedna z nejhorších věcí co jsem kdy viděl je čtyřdílná minisérie o chlapíkovi, který začne mládnout. Bohužel nevím, jak se to jmenuje, knížka k tomu není. V Pavučině snů se jim tak povedl maximálně začátek, pak to šlo do kytek. Film To je podle hodně povedená záležitost už jen díky představiteli Pennywise. Na zbytek si už moc nepamatuju, ale zkusím rozvířit diskuzi. Četli jste už někdo v originálě novou Kingovu knihu Under the Dome?

 [22] BoredSeal 06.09.2009 12:58  

@FerryH[17]: To zas tak úplně nesouhlasím. Hřbitov zvířatek je perfektní adaptace, Sleepwalkers bylo přesně to, co mělo být, The Stand byl taky fajn. Jistě, můžete si stěžovat na rozpočet nebo stopáž – ale jde o film, úplně jiné médium než je kniha.

 [21] Majkl 29.07.2009 23:17  

@tom.bombadil[20]: 1408ička je veľmi dobrým filmom :) Daj potom vedieť. Podľa mňa prekonala slabšiu poviedku.

 [20] tom.bombadil 29.07.2009 23:04  

Tak Zelená míle jako film byla opravu povedená, nic dalšího se mi nelíbilo a narozdíl od ostatních se mi vůbec nepozdává ani Osvícení, je to velká bída oproti knize. Jsem zvědav na pokoj 1408.

 [19] Zuzka1979 23.06.2009 20:09  

No s tim naprosto souhlasim, pred filmem dam taky prednost knizce, libi se mi ze u ni si muzu sama predstavit jak kdo vypada a tak , a navic kdyby se sfilmovala knizka cela tak jak je , napriklad To film by ze dvou 90 minutovych dilu vydal na mensi serial :D

 [18] Madam Brbla 23.06.2009 10:01  

@FerryH[17]: Když v noci před pár dny „The Shining“ reprízovali, naskákaly mi zimomřivky jak kuličky rybízu už jen z úvodních titulků:-))). Ale já za povedené filmové kingovky považuju ještě „Zelenou míli“ a „Vykoupení z věznice Shawshank“. Zfilmovaný zbytek je bohužel průměr až hrubý podprůměr – něco se prostě na celuloid převést nedá, aniž by to nepůsobilo hloupě a trapně, jakkoliv to v knize bylo OK. Před pár dny jsem se odhodlala podívat na první díl „Svědectví“ a balím to, na další části se vykašlu, než si znechutím svoji oblíbenou knihu:-(.

 [17] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 23.06.2009 00:14  

tak tak.. souhlas… excelentni je Shining .. to je nesporne kousek do zlateho fondu svetoveho filmu.. ale zbytek… divne kousky.......

A zajimave je, ze tam kde na filmu nejak vyznamne spolupracoval sam King, at uz rezijne nebo scenarem.. tak tyhle filmy jsou z 99% totalni becka… hrozne sr**** :O))
King by vazne udelal lepe kdyby zustal u sveho remesla :O)) a do filmu se necpal… :O))

 [16] Madam Brbla 22.06.2009 10:09  

@Zuzka1979[15]: Ty knížky jsou beztak mnohem, mnohem lepší oproti filmovým zpracováním – až na čestné výjimky:-).

 [15] Zuzka1979 21.06.2009 17:19  

Internet mam ale nedari se mi najit nic v cestine , jinak Jani dekuji ty vis zac, v cestine vlastnim pouze , Beznadej, Prokleti Salemu, Mrtvou zonu ale cekam ( zatim marne ) na muj nej film To , pak uz i Casozrouty davaly v tv tak snad , jednou se urcite dockam a do te doby to knizky jisti :D

 [14] Madam Brbla 19.06.2009 08:26  

@Zuzka1979[13]: Jestli máš internet, nemusíš čekat na televizi;-). Ti zlí, hnusní piráti se postarali, aby si skoro libovolný film mohl pustit kdokoliv kdykoliv – i v češtině;-).

 [13] Zuzka1979 18.06.2009 14:56  

Aha, tak moc dekuji to sem netusila, snad to budou davat brzo v tv at muzu kouknout zatim mi to pokazdy nejak uteklo ,teda vetsinou jen jedna ze tri casti a to uz nema cenu kdyz nevim co bylo predtim :) takze jeste jednou diky

 [12] Madam Brbla 18.06.2009 11:46  

@Doubravka[11]: Jo, nepodstatné ptákoviny – to já si pamatuju… ale nechtějte po mně nic důležitého:-))).

 [11] Doubravka (editor) 18.06.2009 09:43  

Jana je rychlejší!! :) Než já přelouskám wiki, sype informace z rukávu :-DD

 [10] Doubravka (editor) 18.06.2009 09:42  

@Zuzka1979[8]: Podle wiki se zdá, že King k tomu napsal přímo scénář, tudíž se nejedná o žádnou adaptaci :) Prý vždy toužil napsat scénář o domě, ve kterém straší.

 [9] Madam Brbla 18.06.2009 09:38  

@Zuzka1979[8]: Pokud je mi známo, knižní předloha „Domu v růžích“ neexistuje, King to napsal přímo jako filmový scénář.

1poslední 248 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu