autor » Stephen King
Oblíbenost autora: v Top10 u 240 registrovaných
foto autora

Stephen King

pohlaví: muž

publikuje i pod pseudonymem Richard Bachman

Život: * 21.09.1947

Národnost: americká

odkazy: 7x [web], 31x [info], 2x [wikipedie], 10x [rozhovor]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1268 příspěvků celkem

 [28] Dilvermoon (editor) 18.08.2011 11:46  

@V.Š.[26]: Ten díl Trpaslíka se jmenoval Pekelně ostrý výlet. Lister a spol. způsobili, že Kennedy v Dallasu nezemřel a pak to napravili a tím současně i odhalili, jak se to odehrálo ve skutečnosti. :-)

 [27] Majkl 18.08.2011 11:05  

@V.Š.[26]: môže byť, obe seriály nesledujem. :) Námet je sľubný, bral by som príbeh, stojaci na dôslednom preštudovaní a použití faktov (alá Simmons), ale ktovie, čo z toho bude.

 [26] V.Š. 18.08.2011 10:33  

odstraněno autorem

 [25] Majkl 18.08.2011 10:11  

King chystá nový román:

Jeho nový objemný román bude sci-fi thriller 11/22/63, jehož název je datem zavraždění amerického prezidenta Kennedyho. Díky cestování v čase se hrdinové románu pokusí atentátu zabránit a dočista tak zvrátit běh amerických i světových dějin. Přitom vše začne nenápadně, jak už tomu u Kinga bývá: mladý učitel angličtiny Jake Epping objeví mezi slohovými pracemi svých studentů děsivě autentický popis krvavého zločinu spáchaného před padesáti lety. Navíc napsaný v první osobě. Pátrání jej zavede do místní restaurace, kde v spižírně objeví… časoprostorový portál. Skrz něj se může dostat do roku 1958 a spolu s majitelem podniku si nejen užít dobu Elvise a potkat problémového samotáře jménem Lee Harvey Oswald, ale i zosnovat plán na záchranu JFK před dallaskou kulkou. (info z csfd.cz, kde sa vraví tiež o sfilmovaní)

 [24] avatar2 (editor) 02.02.2010 09:45  

@Speedemon[23]: Na Under the Dome se velmi tesim. Tusi uz nekdo jestli se toho uz ujal nejaky prekladatel a kdy to ma vyjit? Original ma kolem 1000 stran.

 [23] Speedemon (editor) 01.02.2010 15:34  

Zelená míle je super film. Z ostatních se mi líbilo i Svědectví (byť je postarší), Časoužrouti (zde podle mě dokonale vystihly ticho a osamocení skupiny lidí na letišti), Řbitov zvižátek je taky fajn, ale na knížku to nemá a Vykoupení z věznice Shawshank je nejspíš lepší než „knížka“. Osvícení se mi taky nelíbí a jedna z nejhorších věcí co jsem kdy viděl je čtyřdílná minisérie o chlapíkovi, který začne mládnout. Bohužel nevím, jak se to jmenuje, knížka k tomu není. V Pavučině snů se jim tak povedl maximálně začátek, pak to šlo do kytek. Film To je podle hodně povedená záležitost už jen díky představiteli Pennywise. Na zbytek si už moc nepamatuju, ale zkusím rozvířit diskuzi. Četli jste už někdo v originálě novou Kingovu knihu Under the Dome?

 [22] BoredSeal 06.09.2009 12:58  

@FerryH[17]: To zas tak úplně nesouhlasím. Hřbitov zvířatek je perfektní adaptace, Sleepwalkers bylo přesně to, co mělo být, The Stand byl taky fajn. Jistě, můžete si stěžovat na rozpočet nebo stopáž – ale jde o film, úplně jiné médium než je kniha.

 [21] Majkl 29.07.2009 23:17  

@tom.bombadil[20]: 1408ička je veľmi dobrým filmom :) Daj potom vedieť. Podľa mňa prekonala slabšiu poviedku.

 [20] tom.bombadil 29.07.2009 23:04  

Tak Zelená míle jako film byla opravu povedená, nic dalšího se mi nelíbilo a narozdíl od ostatních se mi vůbec nepozdává ani Osvícení, je to velká bída oproti knize. Jsem zvědav na pokoj 1408.

 [19] Zuzka1979 23.06.2009 20:09  

No s tim naprosto souhlasim, pred filmem dam taky prednost knizce, libi se mi ze u ni si muzu sama predstavit jak kdo vypada a tak , a navic kdyby se sfilmovala knizka cela tak jak je , napriklad To film by ze dvou 90 minutovych dilu vydal na mensi serial :D

 [18] Madam Brbla 23.06.2009 10:01  

@FerryH[17]: Když v noci před pár dny „The Shining“ reprízovali, naskákaly mi zimomřivky jak kuličky rybízu už jen z úvodních titulků:-))). Ale já za povedené filmové kingovky považuju ještě „Zelenou míli“ a „Vykoupení z věznice Shawshank“. Zfilmovaný zbytek je bohužel průměr až hrubý podprůměr – něco se prostě na celuloid převést nedá, aniž by to nepůsobilo hloupě a trapně, jakkoliv to v knize bylo OK. Před pár dny jsem se odhodlala podívat na první díl „Svědectví“ a balím to, na další části se vykašlu, než si znechutím svoji oblíbenou knihu:-(.

 [17] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 23.06.2009 00:14  

tak tak.. souhlas… excelentni je Shining .. to je nesporne kousek do zlateho fondu svetoveho filmu.. ale zbytek… divne kousky.......

A zajimave je, ze tam kde na filmu nejak vyznamne spolupracoval sam King, at uz rezijne nebo scenarem.. tak tyhle filmy jsou z 99% totalni becka… hrozne sr**** :O))
King by vazne udelal lepe kdyby zustal u sveho remesla :O)) a do filmu se necpal… :O))

 [16] Madam Brbla 22.06.2009 10:09  

@Zuzka1979[15]: Ty knížky jsou beztak mnohem, mnohem lepší oproti filmovým zpracováním – až na čestné výjimky:-).

 [15] Zuzka1979 21.06.2009 17:19  

Internet mam ale nedari se mi najit nic v cestine , jinak Jani dekuji ty vis zac, v cestine vlastnim pouze , Beznadej, Prokleti Salemu, Mrtvou zonu ale cekam ( zatim marne ) na muj nej film To , pak uz i Casozrouty davaly v tv tak snad , jednou se urcite dockam a do te doby to knizky jisti :D

 [14] Madam Brbla 19.06.2009 08:26  

@Zuzka1979[13]: Jestli máš internet, nemusíš čekat na televizi;-). Ti zlí, hnusní piráti se postarali, aby si skoro libovolný film mohl pustit kdokoliv kdykoliv – i v češtině;-).

 [13] Zuzka1979 18.06.2009 14:56  

Aha, tak moc dekuji to sem netusila, snad to budou davat brzo v tv at muzu kouknout zatim mi to pokazdy nejak uteklo ,teda vetsinou jen jedna ze tri casti a to uz nema cenu kdyz nevim co bylo predtim :) takze jeste jednou diky

 [12] Madam Brbla 18.06.2009 11:46  

@Doubravka[11]: Jo, nepodstatné ptákoviny – to já si pamatuju… ale nechtějte po mně nic důležitého:-))).

 [11] Doubravka (editor) 18.06.2009 09:43  

Jana je rychlejší!! :) Než já přelouskám wiki, sype informace z rukávu :-DD

 [10] Doubravka (editor) 18.06.2009 09:42  

@Zuzka1979[8]: Podle wiki se zdá, že King k tomu napsal přímo scénář, tudíž se nejedná o žádnou adaptaci :) Prý vždy toužil napsat scénář o domě, ve kterém straší.

 [9] Madam Brbla 18.06.2009 09:38  

@Zuzka1979[8]: Pokud je mi známo, knižní předloha „Domu v růžích“ neexistuje, King to napsal přímo jako filmový scénář.

 [8] Zuzka1979 18.06.2009 09:00  

Ahojky lidicky, pomuzete mi ? Kinga mam moc rada ale porad nemuzu prijit nato podle ktere jeho knihy je film Dum v ruzich , nic co by tomu odpovidalo sem od nej necetla, vite nekdo ?

 [7] Madam Brbla 08.12.2008 10:16  

@knedle[6]: OK, OK, chápu, beru, to bylo jen takové postesknutí:-).

 [6] knedle (editor) 08.12.2008 09:17  

@Jana677[5]: ale legie neni seznam nejlepsich knih – zamereni ma uplne jine – a ani nejsme wikipedie – v ni jsou kompletni informace

musim(e) se striktne drzet pravidel, jinak by seznam knih byl nekonecny a nikdy bychom nedosahli ani zdani, ze je to to mame kompletni

 [5] Madam Brbla 08.12.2008 09:08  

@knedle[3]: 2 knedle: No, sice tam nejsou SF/F prvky, ale mrazí z této uvěřitelné situace mnohem hůř, než kdyby tam běhaly stovky příšer. Je to jedna z nejlepších knih S. Kinga, je fakt škoda ji na Legii opomíjet. 2 Miki: Černoška? Asi jsem to četla hrozně dávno, nějak si žádnou černošku nepamatuju. Mohlo by jít o propojení s jinou knihou – jako bylo drobné prolnutí reality v „Dolores Claiborneové“ a „Geraldově hře“.

 [4] Majkl (editor v době uložení příspěvku) 08.12.2008 08:37  

je tam akurát nejaká černoška, ktorá sa mu tam zjavuje, ale to tuším je len výplod jeho zdrogovanej mysle

 [3] knedle (editor) 07.12.2008 22:22  

tak tak, misery je sice horror, ale o posuk babe

 [2] avatar2 (editor) 07.12.2008 21:47  

@Mr.Filch[1]: Důvod je prostý – neobsahuje SF/F prvek.

 [1] Mr.Filch 07.12.2008 21:17  

Nenašel jsem tady „Misery“ (http://www.kosmas.cz/knihy/121042/misery/).

1268 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu