RSS / diskuze diskuze

Diskuze

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1241242243244245246247248249250251poslední (291)11633 příspěvků celkem

 [2069] davaj 09.09.2008 21:00  
Grangé !?

Potřeboval bych poradit, zda-li v čechách vyšla kniha od Jeana-Christopha Grangého snad jménem Purpurové řeky (ano, ano předloha k tomu filmu). Jestli ano, u jakého nakladatelství. Propátral jsem net a nic nenašel. Předem moc všem děkuji.

 [2068] tomts (editor v době uložení příspěvku) 09.09.2008 16:16  

@BorgDog[2060]: Souhlasím a také bych si něco myslel o exhibicionismu. Já bych do toho teda nešel:o)

 [2067] makakuk (editor) 09.09.2008 14:53  

@stimílek[2066]: Ano, to je ten důvod – komiksy zde nejsou.

 [2066] stimílek 09.09.2008 14:47  
Muriel a andělé - není tu záměrně?

Ahoj lidi, nevíte proč tu tato skvělá věc není? Pokud je důvod všeobecně známý (to, že je to komiks?,) tak se předem omlouvám za neznalost :-) Stim.

 [2065] Majkl (editor v době uložení příspěvku) 09.09.2008 11:55  

@BorgDog[2060]: ak by sa našlo dostatočne veľa odvážných :) potom by to bolo skvelé. Legie je návyková, na písanie čitateľského denníku som lenivý ale napísať si komentár a ohodnotiť prečítanú knihu zvládnem. Určite by to bavilo aj pánov spisovateľov. A pre nás zvedavých čitateľov by to malo nový rozmer :)

@knedle[2062]: knedle, môžem sa spýtať, či máš v pláne spraviť možnosť zobraziť komentáre poviedok v svojom profile? takisto aj komentáre autorov – budú / nebudú? :)

 [2064] makakuk (editor) 09.09.2008 11:12  

Já to nečet, našel jsem to někde na webu mezi fantastikou a podle anotace mi přišlo, že to sem patří. Klidně to zlikvidujte.

 [2063] makakuk (editor) 09.09.2008 11:11  

@knedle[2062]: Tlačítko odpovědět mi funguje jen ve všeobecné diskuzi.

 [2062] knedle (editor) 09.09.2008 10:04  
aktualizoval jsem castecne skripty

pokud vam vypadne nekde chyba 500, hlaste

nicmene ty, co jsem ted nahral, by nemely byt problematicke, ale jistota je jistota

pokud do zitrka vse bude ok, zacnu od zitrka aktualizovat ten zbytek

 [2061] knedle (editor) 09.09.2008 09:49  

@FerryH[2058]: cha chaaaaaaa

@Kiki-Jiki[2055]: jak uz jsem tu psal, budete moznost mit v nastaveni vybrat si , zda mit nejdriv ebooky nebo knizni vydani – jenom to zapracovat… a zkusim to i rozsirit

 [2060] BorgDog 09.09.2008 09:37  

@FerryH[2058]: Být první dobrovolník znamená být první hlupák, co vyskočí ze zákopu – a první mrtvola. :-) Pokud se admin rozhodne ten plán realizovat, slibuji, že budu TŘETÍ dobrovolník, hned jak uvidím, že aspoň dva další běží taky :-) A pokud tolik toužíš po mé identitě, ten nick je beztak už poměrně provařený, když budeš fakt hledat…

A co se týče Neffa a Verna – pod to hodnocení se klidně podepíšu tváří v tvář dotyčným, protože podle mě to nic jiného než brak není.

 [2059] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 09.09.2008 05:19  

mno ale bacha at pak Ondra Neff a Verne …nezaklepou u tebe doma za to hodnoceni brak :O))

 [2058] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 09.09.2008 05:15  

@BorgDog[2057]: :O)) podle toho co pises jsi teda take autor .. bud teda prvni dobrovolnik a priznej kdo se skryva za tim nickem… a Knedle te muze prolinkovat :O)) budes jako prvni pokusnej kralik…

 [2057] BorgDog 09.09.2008 04:50  

@knedle[2018]: Já bych to taky shledal zajímavým! :-) Ovšem máš pravdu, udělat to bez souhlasu by bylo nepřípustné. Musel bys zkusit pár autorů oslovit a požádat je napřed soukromě, pokud víš, kteří to jsou, nebo případně vyvěsit na úvodní stránce nějaké oznámení s tím, aby „dobrovolníci“ vyjádřili souhlas. Je samozřejmě otázkou, kolik by se jich našlo, ale myslím, že udělat by to šlo.

A co čte Vrbenská? Občas mám pocit, že to by nebylo tak těžké – stačí to vzít podle abecedy… :-)

 [2056] BorgDog 09.09.2008 04:44  

@tomts[2014]: Nenazval bych to přímo ubohostí, pokud to není vedeno ryze „zištným“ motivem, nahonit co nejlepší čísla nebo naopak co tu bylo zmíněno, poškodit záměrné udělování negativních hodnocení konkurenci. Podle mě je hlasování pro vlastní věci spíš dětinskost, jako ve škole když při volbě předsedy třídy někteří píšou na papírky svoje vlastní jména, aby měli „aspoň jeden.“ Já bych si připadal jak pitomec, ale co jsem slyšel některé drby „zlých jazyků,“ dělá se to asi dost běžně, a nejen tady na Legii, třeba i v Einsteinově mozku – stejně jako utvořit si „klaku“ z rodinných příslušníků, příbuzných, kamarádů, atd. Rozhodně neetické, ale v principu nedokazatelné.

Navíc, jak tu podotkla Nekra, vyvstává i problém s objektivitou. Nemyslím, že autor dokáže zcela objektivně posoudit kvalitu vlastního díla, určitě ne bezprostředně po vydání, i kdyby to chtěl opravdu udělat poctivě a ne jen házet 100% aby to „dobře vypadalo.“ Podobně jako v jejím případě, mé věci se mi pravidelně zdají po vydání průměrné – a po pár týdnech strašné.

 [2055] Kiki-Jiki 08.09.2008 23:19  
Návrh

Nemohl by být formulář pro vkládání knih do knihovny větší? Myslím vyšší i širší. Vyšší proto, aby majitelé normálních knuh nemuseli při vkládání rolovat a širší proto, že to způsobuje deformace, pokud má některé nakladatelství delší název (např u knihy http://www.legie.info/kniha/1331-dvacet-tisic-mil-pod-morem).

 [2053] yerry (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 22:15  

@FerryH[2052]: Kazdy ma obcas zly den ;) Islo mi len o to, ze sa tu prejednavala nemoznost zaradit dve knihy s rovnakym nazvom a ejhla, ono to asi ide, alebo som neporozumel tej diskusii trochu nizsie… Islo mi len o ten nazov, nie obsah… alebo zeby som bol fakt trochu mimo?

edit: Som ja ale blbec, je to moja chyba ze len narychlo klzem po tom mnozstve novych prispevkov. Vsetko beriem spet, jednalo sa o pridavie knih do knihovny, sypem si popol na hlavu, trieskam si hlavu o stenu…

 [2051] yerry (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 21:59  

Trochu ma prekvapuje to, ze nejdu vlozit dve rovnake knihy vid. par prispevkov nizsie, ked som opatovne narazil na dve knihy pod rovnakym nazvom od toho isteho autora lysiace sa len poctom stran: Stanislaw Lem: Kyberiada http://www.legie.info/kniha/1599-kyberiada http://www.legie.info/kniha/5032-kyberiada

 [2050] yerry (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 21:14  

No ak je to tak a ta slovenska kniha ma naozaj 242 stran, tak to asi budu 2 rozlicne knihy alebo slovenska verzia vysla v poriadne otesanej podobe… jj, uz mi je to jasne.

 [2049] tomts (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 21:11  

@yerry[2045]: slovenská verze obsahuje pouze román Pánův hlas, v české jsou navíc povídky

 [2048] tomts (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 21:07  

@yerry[2047]: Mám českou verzi, počet stránek 734, je to tlustá bichle

 [2047] yerry (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 20:50  

Nejako mi ale nesedi pocet stran u ceskej verzie – 733 (to bude asi na poviedkovu knihu vela) a u slovenskej 242 (co sa mi zda prijatelnejsie). Kto vlastni niektoru z oboch verzii, mohol by sa na to mrknut?

 [2046] magio (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 20:45  

@yerry[2045]: Zřejmě ano, možná ale obsahuje každá jiné povídky, nevím.

 [2045] yerry (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 20:36  
Duplicita

Ak sa nemylim, tieto dve knihy su totozne, lysiace sa len jazykovou mutaciou a a vydavatelom:

Stanislaw Lem: Panuv hlas http://www.legie.info/kniha/2728-panuv-hlas

Stanislaw Lem: Panov hlas http://www.legie.info/kniha/7280-stanislaw-lem-panov-hlas/knihovna#zalozky

 [2044] tomts (editor v době uložení příspěvku) 08.09.2008 18:37  

@knedle[2043]: já si myslím, že zdvojený záznam je pitomost. Žádný skutečný sběratel si nebude shánět dvě stejné knihy, leda na výměnu či prodej a od toho je zde (či bude) antikvariát

 [2043] knedle (editor) 08.09.2008 17:38  

@Nekra[2042]: proc? no protoze jsem to tak v databazi navrhl. knihovna je vazana na knihu, uzivatele a format a z tohoto duvodu tam nemuzu pridat 2× stejnou knihu

nicmene kvuli prekopavani antikvariatu do tabulky knihovny pribude i klasicke identifikator, takze teoreticky budu moci pridavat knihu vicekrat

  • nicmene k tomuto jsem se jeste nepredsvedcil (nemam rad zdvojene a vicejene zaznamy)
 [2042] Nekra 08.09.2008 16:18  
Dvě stejné knihy

To že tady nejdou vložit dvě stejné knihy do knihovny, to už vím. Spíš by mě zajímalo, proč tomu tak je. Mimochodem je nechci prodat-vyměnit je by bylo mnohem lepší. Jedná se o 19. a 35. díl edice Stopy Hrůzy (Zadání:Jsi mrtvý ; Příšera). Výměnou mám samozřejmě na mysli výměnu za jiné díly SH (některé co ještě nemám) tloušťkou srovnatelné s vyměňovanými (nepatří mezi ty tlustší, ale žádnej „ubrousek“ to taky neni…). Kdo by jste měl zájem, tak se klidně ozvěte na mejl : " KOstlivec.X@centrum ". Místo: Praha

 [2041] willis (editor) 08.09.2008 11:21  
zrádné srdce

http://www.legie.info/kniha/3186-edgar-allan-poe-zradne-srdce nevíte někdo jaké povídky knížka obsahuje, nebo kde bych to ev. našel?

 [2040] knedle (editor) 08.09.2008 10:29  

rozdelil jsem ten rudej mor/sarlatovej mor

http://www.legie.info/kniha/10006-jack-london-rudy-mor http://www.legie.info/kniha/5666-jack-london-sarlatovy-mor (puvodni)

k rudemu moru jsem prehodil Doubravcino hodnoceni, bo tuto knihu ma v knihovne – u ostatnich netusim, takze pripadne si to zkontrolujte

pokud dobre chapu, tak Sarlatovy mor je jedno dilo, zatim co Rudej mor je povidkova sbirka – je to tak?

 [2039] knedle (editor) 08.09.2008 00:13  
500

chybu 500 od meho posledniho zpetneho kroku nikdo nepotkal? to by bylo fajn a zacal bych zitra opet pomaloucku polehoucku pridat ty posledni upravy

 [2036] knedle (editor) 07.09.2008 23:09  

@Kiki-Jiki[2034]: upraveno

 [2035] knedle (editor) 07.09.2008 23:07  
pocet stran a rozmery

jsou nepodstatne informace, ktere jsou pro castecnou orientaci

napr: kdyz si pujdete do knihovny pro terror, tak tech 17 na 24 cm s poctem stranek pres 640 nebude zadny drobecek a kdyz si k teto knize vezmete jeste Jonathana Strange a pana Norella (16×24 a 700 stran), tak bych si spis vzal batoh nez igelitku :)

 [2034] Kiki-Jiki 07.09.2008 22:06  
prosím opravit:

U druhého vydání (rok 2002) http://www.legie.info/kniha/334-raymond-e-feist-kralovsky-bukanyr-2/dalsi-info je překlep v ISBN. Správně je 80–86390–37–3. Datum vydání je 30. září 2002 (zdroj: http://209.85.135.104/search?q=cache:oDwqjsX_DwwJ:www.wales.cz/index.php%3Fdetail%3D84+%2280-86390-37-3%22&hl=cs&ct=clnk&cd=2&gl=cz). K vydání z roku 2007 prosím přiřadit ISBN: 978–80–86939–55–1 (zdroj: http://kralovsky-bukanyr-novindus.wales.cz/). Díky.

 [2032] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 07.09.2008 21:23  

@Nekra[2027]: az bude antikvariat tak si ji dej tu druhou do antiku jako na prodej.. a mas to :O)))))

(take jich par budu tahle mit… :O)))

 [2031] tomts (editor v době uložení příspěvku) 07.09.2008 21:22  

@Kiki-Jiki[2029]: Opraveno

 [2030] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 07.09.2008 21:18  

@Kiki-Jiki[2022]: dolnim k ten str. jen to, ze si musis uvedomit jedno > vetsina lidi co ty knihy doplnuje je v ruce nemela, a pri poctu knih v legii ani mit nemohla, vychazime z nakladatelskych udaju a udaju z bibliografickych pramenu… …jen malokdo asi vezme do ruky knizku a zacne pocitat i ty prazdne strany a treba i ty necislovane str. ilustrace etc… dela se to jen tam kde to je vazne dulezite a podstatne info … pocet str. bych bral jako cca (bajocko) zalezitost :O)) …jestli je tohle vydani o dve str. reklam nakladatele vic a dalsi dotisk ma o dve str. mene.. to asi neni moc dulezite… :O))

.. to jen melo ukazat kam az by se melo dojit v zjistovani skutecnych poctu str. pokud se meni tistene str. dila tak ano… udaj je dulezite info.. pokud se ale meni jen pocet reklam na konci knihy nebo prazdnych str. tak bych to za dulezite nepocital… :)) to uz by zavanelo bibliografickou obsesi :O))

 [2029] Kiki-Jiki 07.09.2008 21:16  

@tomts[2025]: Děkuji za vysvětlení počtu stran. V tom případě prosím o opravu počtu stran http://www.legie.info/kniha/911-raymond-e-feist-stribrny-trn/dalsi-info u druhého vydání na 352. A rovnou můžete doplnit i rozměr 110×180. Díky.

 [2028] tomts (editor v době uložení příspěvku) 07.09.2008 21:10  

@Nekra[2027]: Tohle už tu bylo, dvě fyzicky stejné knihy OPRAVDU vložit nemůžeš.

 [2027] Nekra 07.09.2008 21:02  
Vkládání do "knihovny"

Nejde mi přidat do knihoc)vny knížka, kterou tam už mám. Opravdu ale mám dvě stejné knížky. Co mám dělat (myslím, jak to tam vložit)?

 [2026] Nekra 07.09.2008 21:00  

Nemyslím si, že by bylo špatné hodnotit sám sebe. Ovšem takové hodnocení záleží asi taky na „čerstvosti“ díla. Já osobně občas skládám básničky nebo písničky;aktuálně po složení bych je hodnotila na 80–100%, ale s postupem času považuji většinu za „brak“.

 [2025] tomts (editor v době uložení příspěvku) 07.09.2008 20:57  
Stránky

@Kiki-Jiki[2024]: POčet stran se počítá podle nejnovějších bibliografických pravidel– brožovaná kniha, sešit- počítá se vše kromě obálky. vázaná kniha – počítají se všechny stránky uvnitř knihy, kromě předsádky (podle starých pravidel se počítaly všechny očíslované stránky, ale vzhledem k nepřesnostem od tohoto knihovny ustoupily a po roce 1992 se již všude počítá podle nových pravidel. Přesto se můžeš setkat i dnes s nesprávným zápisem stran- např. pokud je počet stran lichý, je jasné, že je chybný). Jak už jsem napsal předtím, editaci provádí zde na Legii úzký okruh asi 20 privilegovaných lidí (tedy teoreticky, ve skutečnosti ani ne polovina).

1241242243244245246247248249250251poslední (291)11633 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu