díl v sérii:

Kategorie: fantasy - sci-fi

vydání: Železný 2003

Novy  | ***** 25.06.2006 17:59

Celkem nářez. Rychlý spád, hodně krve, cynismus. Skvělé koření pro českou sci-fi.

trudoš  | ***1/2 22.06.2018 22:20

Prima změna oproti Stoneovskému stereotypu, protože autorův příznačný humor se nezapře. Až mi bylo skoro líto, jak moc se Štěpán Kopřiva snaží napasovat do vesmíru, který není jeho, což je nejvíc znát na charakterech nejdůležitějších postav. Ovšem bez ohledu na původní kánon ohromná zábava, sic některé fóry laciné, děj sem tam prvoplánový a ne všechny zvraty dotažené. A měl-li bych zápletku dodatečně zrekapitulovat, jediné, co se mi v hlavě vybaví, je závěrečný výbuch a nic víc.
Tohle je zkrátka Mark Stone dle akčních pravidel Dutého plamene, o čemž svědčí i fakt, že rozsah povídky by osnově sedl daleko víc. Každopádně Jean-Pierre Garen se kvůli téhle gangsterce v hrobě určitě neobrátí, ovšem jeho skalní fanoušci budou mít dost pravděpodobně s Adarhargským jedem problém. Už jen proto, že android Ray si nezasouloží, chudák jeden elektronická. Za mě však spokojenost, masakruje se tu jak o posvícení a tvůrčí metafory jsou vymazlené k dokonalosti. Škoda že podobných kousků není v sérii víc.

Polinius  | ****1/2 27.10.2021 02:55

Útlý svazeček ve kterém se všechno stane příliš rychle a to je možná dobře. Děj graduje s rychlostí vypálené kulky a kdyby měla kniha jen o pár stránek více, začal bych se obávat o osud celého vesmíru. :-) V rámci rozsahu knihy a zvoleného žánru nelze tomuto svazku nic vytknout. Jediná věc která mi braní udělit plné hodnocení je ten skutečnost, že to není kniha pro opakované čtení.

Pokud hledáte něco velice podobného doporučuji knihu Amanda která je druhým dílem série Legie. Tady děj vrcholí v botanické zahradě a tam děj vrcholí v Zoo.