Antonín Thurnwald

Štvanice

série: Kulhavý bůh

Kategorie: fantasy - akční

vydání: Epocha (web) 2009

malarkey  | **1/2 21.05.2009 23:09

Edice Pevnost kniha č. 45 – Štvanice. Abych pravdu řekl, tak kniha se mi nečetla zas tak hezky, i když měla řadu plusů. Ty plusy tkvěli hlavně v postavě a la Kulhánek, na kterou upozorňuje už info na zadní straně knížky, ale popravdě jsem takových postav, aniž bych četl Kulhánka poznal v knížkách daleko víc, a více mi jich dokázalo přirůst k srdci, než právě tento, Arthur Waldhorn. On za to nemůže, může za to svět, ve kterém žije a který se kolem něj motá. Je to totiž tak trochu sprsklenec několika světů dohromady a je těžké se v tom orientovat. I příběh samotný mě nedokázal naplno upoutat, každopádně jsem dál zvědavý na další díly. Doufám, že dalším dílem překvapí o něco víc, hlavně v příběhu, jak řikám, postava zase tak špatná nebyla, jen ten svět je dost neobvyklý a zvláštní. 5/10

Svarec  | *** 05.08.2009 13:03

Musím trochu nesouhlasit s přeechozím komentářem. Postava je sice drsňák, ale to je tak všechno. Jakékoli emoce nebo zajímavost se jí vyhýbají velikým obloukem. Naopak autorem vytvořený svět se mi docela líbil. Příběh také není špatný a celé je to velice čtivé. Nijak převratný, ale povedený kousek.

kadel33  | ****1/2 25.08.2009 19:32

Knihu jsem si koupil na doporučení svého knihkupce s tím, že se můžu těšit na dost dobrou „Kulhánkovinu“. Na začátku jsem se do knihy dost špatně začítal. Dost jsem se divil, proč zrovna tohle mi bylo doporučeno. Ale pomalejší rozjezd jsem přežil a pak už to dostalo spád a očekávané grády. Po přečtení jsem nakonec silně litoval, že už nevyšel další díl.

shpina  | *** 13.09.2009 21:14

Slabší kulhánkovina ale v té plejádě klonů rozhodně to důstojnější. Zatím se nedá více hodnotit, je třeba počkat na druhý díl, který si ale po přečtení prvního rozhodně nenechám ujít.