Dan Simmons
Hladové hry
série: Doba mrchožroutů
díl v sérii:
Tento svazek obsahuje díla vydaná samostatně: Zahájení, Střední hra, Koncovka
Kategorie: fantasy - sci-fi - horor
originální název: Carrion Comfort
originál vyšel: 02/1989
vydání: Laser-books (web) 2010
odkazy: 6x [recenze]
Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé
[48] Methat | 07.08.2012 10:11 | |
---|---|---|
@Jana677[47]: Díky moc :-) |
[47] Madam Brbla | 03.08.2012 08:27 | |
---|---|---|
@Methat: Pro případ, že sis to slůvko „oberst“ stále ještě nedohledal, jde o hodnost, konkrétně: plukovník;-). |
[46] Gilbert | 20.07.2011 12:42 | |
---|---|---|
@Majkl[41]: taky patřím k těm, co si partii přehrávali na šchovnici a opravdu je chyba v druhém obrázku (četl jsem kvůli tomu tu pasáž dvakrát:)), Harodův tah následuje až v pasáži následující za obrázkem. |
[45] pull | 23.02.2011 08:04 | |
---|---|---|
@Dilvermoon[43]: @Majkl[44]: :D Tak to je zlé. K šachu mám tolik vloh, co k chůzi po vodě ;) |
[43] Dilvermoon (editor) | 22.02.2011 20:14 | |
---|---|---|
@pull[42]: Zkrátka už máš ty šachy přikleplý. Asi se je prostě přece jen budeš muset naučit. :-)) |
[42] pull | 22.02.2011 19:42 | |
---|---|---|
@Majkl[41]: Majkle, neukliknul jsi se? Nechtěl jsi reagovat na příspěvek: @Dilvermoon[37]: ? ;) |
[41] Majkl | 22.02.2011 18:50 | |
---|---|---|
@pull[36]: tiež som si to prehrával na šachovnici (prvá partia), v záverečnej partii mi tam niečo nesedelo, ale myslel som, že to je mojou vinou, keď som si to prehrával na papieri :) @lamahe[40]: Vďaka – o Simmonsových dielach je čo písať – ak chceš, prečítaj si moju rec. na Kantos Hyperionu na Sardene :) |
[40] lamahe (editor) | 22.02.2011 13:24 | |
---|---|---|
@Majkl: komentár vskutku brutálny, ale čítal sa veľmi dobre ;) |
[39] Dilvermoon (editor) | 22.02.2011 07:44 | |
---|---|---|
@Romison[38]: Tak to se mi ulevilo… :-) |
[38] Romison | 22.02.2011 01:24 | |
---|---|---|
@Dilvermoon[37]: ten kdo hraje sachy, tak to je samozrejmost :) |
[37] Dilvermoon (editor) | 21.02.2011 22:04 | |
---|---|---|
@pull[36]: Simmons si dal záležet i na tomhle. Romison psal, že mu to nešlo přehrát u Doby mrchožroutů. Jak to tam vypadalo, to netuším, ale každopádně i v Hladových hrách se objevil problém. By mě zajímalo, kolik dalších nadšenců si k tomu jako já vzalo šachovnici…Ani nevím, jaká je na to diagnóza. :-))) |
[36] pull | 21.02.2011 21:53 | |
---|---|---|
@Dilvermoon[35]: Jen jsem si všimnul chyby v grafice. Ano, snažil jsem se představit si probíhající patrii, abych věděl, jak jsou jednotlivé postavy ohroženy. Ale nejsem šachista, nedokážu posoudit, jestli měla samotná hra smysl. |
[35] Dilvermoon (editor) | 21.02.2011 21:29 | |
---|---|---|
@pull[34]: Tak nevim…psals, že je tam ta chyba v rozestavení, měl jsem za to, že sis to nějak přehrával nebo co. No nic. Tak to bylo jen pro Romisona. |
[34] pull | 21.02.2011 21:05 | |
---|---|---|
@Dilvermoon[33]: Přiznávám bez mučení, že smysluplnost partie nejsem sto posoudit, neb šachu rozumím jak polární medvěd talmudu. Takže ta chybka mě nijak netrápila ;) |
[33] Dilvermoon (editor) | 21.02.2011 15:46 | |
---|---|---|
@pull[18]: @Romison[11]: Taky mě docela nakrklo, že ta šachová partie nevychází. Je tam chyba nejen v grafice, jak psal pull (tj.Harod nemá být na A5, nýbrž správně na A4), ale i v textu nad tím (str.823). Tam se píše: „Barent HO čtyřicátým druhým tahem posunul“. Správně by mělo být „Barent SE.....posunul“. Pak už ta partie podle mě dává smysl. |
[32] eviljack | 19.01.2011 07:14 | |
---|---|---|
@louza[27]: S tím Hyperionem jsem to byl možná já :) Hladové hry jsem půjčil kamarádce, ta byla nadšená, teď má Terror, a jejímu manželovi jsem jako dárek pro ni podstrčil Black Hills :) Hladové hry má teď máma, tak uvidíme. Je pravda, že jsou svým tématem asi bližší „normálním“ čtenářům, než třeba ten Hyperion. Já jsem Simmonse objevil právě až s Hladovými hrami, které mi doporučil prodavač U Jednorožce, takže jsem pro nová vydání všemi deseti – všechno koupím! :)) |
[31] Pepa 62 | 15.01.2011 18:27 | |
---|---|---|
Za Černé léto bych se taky móóóc přimlouval a taky třeba za Phases Of Gravity.Ale je mi jasný, že to není jednoduchý, a že takových výkřiků, já chci tohle a já zase tohle je spousta.Jsou třeba autorská práva na starší tituly lacinější nebo jednání o nich jednodušší? |
[30] Hyperion (editor) | 15.01.2011 17:16 | |
---|---|---|
Jo, účel bylo prezentovat román tak, aby případně zaujal nejen čtenáře fantastiky (těch je u nás pár stovek), ale i širokou veřejnost. A navíc hardcore fanoušci si to koupili kvůli novému překladu, což u Kantosu bohužel zase tolik nehrozí, tam láká jen ten nabušený omnibus. |
[29] Lucc | 15.01.2011 17:08 | |
---|---|---|
@louza[27]: To ani ne. Ale je tam jasné poselství pro masy, WWII vždycky táhla. Kdežto když se podíváš jako mainstreamový čtenář na Kantos, máš jasno – toto nee, to je SF. HH jsou vizuálně prezentovány jako široce přístupný thriller. Potenciálních kupců je tím pádem podstatně víc |
[28] Majkl | 14.01.2011 22:12 | |
---|---|---|
@louza[27]: ja som nemal problém ťahať Hladové hry aj do školy… miestami som mal problém sa odtrhnúť :) |
[27] louza | 14.01.2011 19:06 | |
---|---|---|
Jsem opravdu překvapený, že jsou lidé ochotni číst tahle nová vydání v MHD a tahat sebou sice ne težké, ale rozměrově nezanedbatelné výtisky. Viděl jsem holčinu s Hladovými hrami a nedávno s odstupem pár hodin dva týpky s Hyperionem. Jsem asi jediná měkota co HH prohlásila za domácí čtení a četla organizovaně u krbu mezi doušky dobrého vína. @Lucc[26]: Zajímavá myšlenka. Že by na knihu zabrali i voliči dělnické strany? :-) |
[26] Lucc | 14.01.2011 15:52 | |
---|---|---|
@Hyperion[23]: Já bych řekl, že HH hodně pomáhá obálka. Díky ní si to totiž koupí dost lidí, co třeba autora vůbec neznají. Kantos tenhle povolený doping nemá a navíc je handicapovaný v tom, že mezi fandy je přece jen dost rozšířeno původní vydání. Já to s ním nevidím moc růžově, ale moc rád bych se mýlil. |
[25] Majkl | 14.01.2011 15:01 | |
---|---|---|
@Hyperion[23]: skvelé :) |
[24] pull | 14.01.2011 14:14 | |
---|---|---|
@Hyperion[23]: Tak to je k*rva dobrá zpráva :-D |
[23] Hyperion (editor) | 14.01.2011 12:53 | |
---|---|---|
Dobrá zpráva je, že Hladovky se prodávají dobře. A tak jsme začali jednat o novém vydání Černého léta, opět hezky v jedné knize. Teď ještě aby se prodával Kantos. |
[22] Gaarq (editor) | 14.01.2011 08:58 | |
---|---|---|
@Lucc[21]: objednávají toho málo a pozdě, třeba ten barvič. většina dobrých věcí je hned pryč a zbytek tam leží :) u dobrovského lze sehnat často i starší věci, páč mu tam moc nechodí lidi :) |
[21] Lucc | 14.01.2011 08:44 | |
---|---|---|
@Gaarq[20]: Jasně, že se můžu za Zdenálem stavit nebo si to sehnat přes net třeba přímo u Laseru, u Suchánka v ČP nebo jinde. Šlo mi spíš o to, že mne absence titulu pár měsíců po vydání na pultech „normálních“ knihkupectví překvapila. Prodává se to tak dobře nebo je problém jinde? PS: Teď jsem si uvědomil, že u Kanzelsbergera jsem se po tom vlastně nedíval, jen v obou Barvičích (Masarykova, Česká). |
[19] Lucc | 14.01.2011 07:56 | |
---|---|---|
Technický dotaz. Uvažoval jsem o koupi této bichle, ale v Brně ji nemůžu najít (byl jsem u Kanzelsbergera a Barviče). To už je vyprodaná? Nebo jsou problémy s distribucí? |
[18] pull | 14.11.2010 15:31 | |
---|---|---|
To noir, Hyperion: držím palce, ať se Hladové hry ujmou. Nová vydání Simmonsových děl, která kdysi vydal Perseus, by edici Noir moc slušela ;) V pevné vazbě :o) PS: V druhém obrázku šachové partie mezi bratrem C. a Oberstem je chybka. Pěšec, kterého představuje Harod, je o políčko dál, než by měl být (má být na V-4, ale zobrazen je na V-5). Tedy pokud mi něco neuniklo. |
[17] Manik | 06.11.2010 09:25 | |
---|---|---|
@Majkl[16]: : hej, práveže Terror som miloval. Tak dúfam, že to bude aspoň z polovice tak dobré, ten rozprávčsky um, atmosféra a perfektné opisy horrorových scén. |
[16] Majkl | 05.11.2010 16:39 | |
---|---|---|
@Manik[12]: choď do toho, je to pekná tehla, ako je u Simmonsa zvykom a ten je, súdiac nielen podľa hodnotení, ale aj famózneho Terroru, veľmi dobrým spisovateľom ;) |
[15] Romison | 05.11.2010 16:20 | |
---|---|---|
@pull[14]: fajn :) cekam, ze se mi to bude libit :) vkus se mi zas tak nemeni :) |
[14] pull | 05.11.2010 16:14 | |
---|---|---|
@Romison[13]: Mně se to dost líbí i po letech ;) |
[13] Romison | 05.11.2010 14:48 | |
---|---|---|
@Manik[12]: tak tenkrat se mi to libilo moc i s tim prekladem zprasenym, nevim jak se mi to budu libit ted, ale namet me fascinoval vzdycky :) za precteni to stoji porad si myslim. Btw. nechce nekdo koupit stary vydani? :) |
[12] Manik | 05.11.2010 14:46 | |
---|---|---|
Aha, super :D takže odporúčate hej ? Lebo námet vyzerá zaujímavo. |
[11] Romison | 05.11.2010 13:25 | |
---|---|---|
ja to cetl jeste na stredni to uz je asi 13–14 let a preklad mi prisel divnej uz tenkrat, spousta veci mi nedavalo smysl a i ta samotna sachova partie na konci byla blbe, coz me jako sachistu stvalo :) tesim se, az si to prectu v tomhle vydani po letech. Nejoblibenejsi kniha od Simmonse, ta uvodni partie me proste fascinovala :) jen jsem nikdy nechapal, ze se tem lidem rikalo upiri :) pro me to upiri proste nejsou |
[10] pull | 05.11.2010 12:28 | |
---|---|---|
@Gaarq[8]: Já snad budu muset Dobu mrchožroutů prolistovat. Naposledy jsem ji četl někdy před sedmi, osmi lety a nevzpomínám si, že by byl překlad až tak strašnej, aby mi zabránil si román užít. No, ale to nějakou dobu počká, protože teď čtu Hladové hry a nehodlám si tu jízdu kazit nějakým srovnávacím rozborem :D |
[9] Madam Brbla | 05.11.2010 11:53 | |
---|---|---|
Kniha „Hladové hry“ je totéž, co série „Doba mrchožroutů“ (akorát v jednom díle místo tří a podstatně lépe přeložená). Aha, Gaarq už odpověděl:-). |