série: Bratrstvo černé dýky

Kategorie: fantasy - horor

originální název: Lover Awakened
originál vyšel: 09/2006

vydání: Baronet (web) 2010

Renča  | ***** 04.11.2010 13:43

Příběh Belly a Zsadista je vyprávěním o léčbě traumatu, o otevírání srdce a duše, o budování důvěry, ale také o zklamání a bolesti, o znevažování sebe sama. Zsadistova mantra zní: „Nejsem pro tebe dost dobrý.“ Bella se tak jen těžko probourává zdí, kterou si kolem sebe za dvě staletí vystavěl. A kolik odkopnutí může žena snést, než za sebou definitivně práskne dveřmi? Svět, který stvořila J.R.Ward, už známe, i nebezpečí, které pro upíry skýtá Vyhlazovací společnost, ale v tomto díle je ten největší nepřítel v Zsadistově minulosti. Humor se pro vážnost příběhu téměř vytratil a napínavější akce nás čeká až v závěru, přesto tento díl na mne působí nejsilněji, právě pro ta úskalí, kterými si hrdinové příběhu musí projít.

trudoš  | ** 26.09.2017 22:22

Tak tohle bylo děsivé. Ba přímo šíleně děsivé. Naivní, laciné, přitroublé, ukecané, nevtipné, přepjaté, afektované, nudné, kýčovité a hloupoučké. Zápletka postavená na tom, že pan drsňák má problém dělat to s holkama, protože byl v mládí zneužíván nymfomankou, naštěstí narazí na spanilou svlečnu, která mu ochotně pomůže se traumatu zbavit a to nijak komplikovaněji než skrze soulož. Asi jela podle Freuda nebo tak něco.
Prostě peklo. Ale počítám, že dost podobně vnímá hezčí polovička lidstva mužskou úchylku na Transformery. Každý holt máme to svoje. Někdo megatunové peroucí se roboty, jiní rozervané ranaře, jež potřebují zasvětit do tajů lásky. A J. R. Ward prostě jen seká to, o co je zájem.

PS: Byly mi přislíbeny šťavnaté erotické scénky. No, je jich tu cirka pět a to takřka na pěti stech stranách. Navíc pouze soft porno. To už se raději vrátím k Bertrice Smallové, která s tím zdaleka nedělá takový štráchy a na výrazně menším prostoru. Pět scén, cha! Paní Birdová, máte ještě co dohánět.