série: Doom

Kategorie: sci-fi - akční - podle videohry

originální název: Knee-Deep in the Dead
originál vyšel: 1995

vydání: Fantom Print (web) 2004

cvok  | * 23.02.2006 14:24

Jakož to hráč počítačových her jsem na hře Doom1 vyrostl a sem tam se k ní ještě vrátím tak jak sem na pultech zahlédl velmi známy obrázek na přebalu knihy tak jsem si řek klasika vyšla knižně našel v mé věčně prázdné peněžence nekřesťanských 229 korun a slintajíc jsem si to šinul domů. To zklamání po přečtení několika málo prvních stránek se dá snad přirovnat jen k tomu že jdete na rande naslepo očekáváte krásnou dívku příjemných tvarů a místo ní přijde 160 kilové monstrum co má rádo při sexu když je na hoře, ne že by to byla špatná poloha, ale při této vaze už jde opravdu o zdraví zlomení pánve, kila a podobně. No přelouskal jsem to do konce, ale trpěl jsem jako zvíře nejvíc mně asi dostalo že se dá plavat v kyselině aniž by to mnělo nějaké následky na hrdinův organismu našel bych i další nedostatky, ale na to bych potřeboval tak asi deset stránek neboť jich je opravdu hrozně moc. Pokud hodláte do této knihy investovat koupíte si asi ten nejdražší drsněný toaletní papír na trhu neboť optimální místnost na čtení je WC a stránkami se hned po přečtení utřete. Stone nějak nechápu jak si tomu mohl dát dvě hvězdičky beru je to věc názoru ale myslím že i ta jedna moje je docela hodně.

shpina  | ** 02.03.2007 10:20

Je to překopávka se vším všudy. S impy, kyberdémonem, kyberpavoukem, modrými sférami, lékarničkami a zbraňovým arzenálem. A také nulovým příběhem, takž těch cca 200 stran je zaplněno bezduchou akcí a občasnými drsnými hláškami. Autoři nejsou neschopní, jen jde o špatné strategické rozhodnutí. Mě osobně nebaví přečíst si – byť řemeslně dobře – popsanou akci na 200 stránkách bez příběhu. Nivméně taktiku čtení jsem změnil na čtení po cca 10–15 stránkách vždy po čase, když byla chuť na akci. Tímhle způsobem to přečíst šlo.

Majkl  | *** 03.12.2007 17:54

No. Túto knihu som prečítal s nadšením, čo asi väčšina nechápe. V tej dobe som totiž hral perfektné rpg na mobily – Doom RPG, takže nadšenie z hry mi spravilo chuť aj na tento paskvil. Akcia, akcia, trápne hlášky sú malou náhradou za Kulhánka. Čo ma prinútilo dať 50% bol fakt, že keď si hráte nejakú hru a neskôr čítate knihu o hre, pobaví vás hádanie oblúd, ktoré na hrdinu vybehnú, občas máte chuť poradiť: bazukou a nie raketami atd. keď si hrdina nevie poradiť s potvorami naokolo a jednoznačne je to zábavná skúsenosť. Bohužiaľ ďalšie knihy si aký taký čitateľský zážitok neprevzali z jednotky.