Míla Linc

V prachu a krvi

série: Agent JFK
díl v sérii: 29

vydání: Triton (web), EF 2012

virago  | **** 07.01.2013 01:13

Tricetileta valka neni uplne muj hrnek kafe, navzdory tomu se mi cetlo dobre a pri cteni mne napadlo (ne tedy poprve), jak by se mi libilo, kdyby JFK nekdo natocil ;-) Jen bych teda z tohohle dilu mela peknou depku… Dobre namichana smes beznadeje s nadeji, napeti, „rytirstvi“? (nevim, jak lepe pojmenovat „kladnou zasadovost“), okorenene vtipky a pro mne osobne v zaveru prijemne splnene ocekavani… ;-))

Malaga  | **** 19.02.2013 08:45

Musím se přiznat, že Mílův díl obnovil můj zájem o agentovy osudy. Autor totiž naplno využil dva pilíře, které jsem na sérii oceňoval nejvíce – propojení bohaté imaginace při tvorbě vlastního světa (podaného jak se zajímavými detaily, tak s pochmurnou atmosférou) se silným příběhem o putování k vytčenému cíly (jde vlastně o takovou road fantasy, díky níž Linc může potenciál svého světa využít naplno). Žambochův předchozí díl mě v obou těchto prvcích zklamal a znechutil… Ale JFK 29 je čerstvou (doslova ) krví. Včetně trvdých hrdinů, alternativní historie a pomrknutí k jiným literárním perlám (ahoj Ďuro:). A navrch opravdu pěkná obálka! Můžu vřele doporučit k přečtení.

Schramm  | **** 26.02.2013 11:00

Po předchozím neslaném nemastném a především autorsky po koncepční stránce hrubě nezvládnutém díle Miroslava Žambocha opět díl JFK, který mě bavil, ba dokonce pohltil. A to především díky excelentní atmosféře a vtípkům (nebudu záměrně prozrazovat), kterých se Míla Linc zhostil na výbornou, stejně tak jako tempa a gradace děje. Ve výsledku tento díl u u mne vzbudil zvědavost jak se bude příběh JFK dál odvíjet – i když musím říct, že nová tvář série po restartu mi příliš nesedí, měl jsem radši autonomní, uzavřené, jen volně provázané epizody-mise než klasický seriál, v němž otazníky zůstzávají do dalšího/dalších dílů. To ale těžko vyčítat Lincovi.

nery  | *** 23.03.2013 22:00

Můj názor – pokud si přečtete Schrammův komentář a celý ho převrátíte, bude to přesně ono, máme zdá se precizně opačné názory.

Lmslaver  | ***** 26.05.2013 12:29

Alternativní třicetiletá válka, muškety, kordy, hladomor, inkvizice, morová epidemie? To jsou všechno ingredience, které mám rád a když se ještě zabalí do dobře napsaného dobrodružného příběhu, jaký se povedl Lincovi tak musím udělit 100%. U mě jeden z nejlepších dílů série.

epco55  | *** 10.06.2013 08:49

Tak ako ma predchádzajúci dej bavil vďaka zmene atmosféry a zmene pohľadu samotného hrdinu a na hrdinu. Tak tento diel sklamal. Obdobie a popis výborné, ale hrdinovi strašne často pomáha náhoda, šťastie a pod. K tomu sa pripája opakovanie niektorých situácií hlavne v súvislosti s konaním niektorých postáv. Oceňujem vtipné zakomponovanie postáv od iného autora.

tiradentes  | ** 20.12.2018 11:28

Dosť fádny diel. Mal svoje klady – námet, svet, poniektoré postavy a jedno prekvapenie (aj keď veľmi priehľadné). No zápory to prevýšili, takže skôr k nim: Slabé, až násilné dialógy. Nelogické, niekedy priam debilné správanie väčšiny postáv, pričom JFK bol ich nekorunovaným kráľom. Kornel a Kuzgun. To ako fakt takto? No a nakoniec dej. Ten plynul iba preto, aby nejako uplynul. Ale bolo už horšie, no našťastie i lepšie.