Kategorie: fantasy - horor - urban fantasy

vydání: Epocha (web) 2014

odkazy: 2x [info], 5x [recenze], 2x [ukázka], 1x [trailer]

memnon666  | ****1/2 04.07.2014 21:33

Ale jo byla to psina :), stejne jako v predchozich dilech dostanete brakove ctivo stabilni kvality :)

Vlask  | **** 26.07.2014 10:26

Autor potvrdil můj první dojem z jeho předcházejícího dílu. Je zcela jasně nejoriginálnějším přispěvovatelem série. Zatímco ostatní se často soustředí na humor nebo akci, tu najdete opravdu nečekané a moderní využití magie. Každou chvíli vás čeká příjemné překvapení. Styl psaní je místy až básnicky poetický (viz začátek) a není tu komiksový černý humor na každé straně, ale když na něj dojde, tak to stojí za to (byla to fakt psina). Jako vždy nejvíce baví Vincenc. Úroveň čtivosti a humoru je lehce nižší, než u jiných dílů, ale to více než vyvažuje fakt, že vás nečeká jen další primitivní vyvraždovačka, byť protkaná vtípky. Bomba by byla ve spojení dvou autorů – Nečas by navrhl příběh a někdo (klidně i kolektiv) další by tam doplnil černohumorné hlášky [tip na jubilejní 20 díl série :-)].

MartinJ  | *** 27.07.2014 15:01

Souhlas s Vlaskem, příběhy Ondřeje Nečase jsou nadprůměrné ve srovnání s ostatními dosavadními autory série. Příběh byl dokonce ze začátku až moc zamotaný a asi do půly knihy mi trvalo, než jsem se zorientoval, kdo je kdo. Zato závěrečný zvrat jsem vůbec nečekal a opravdu příjemně mě překvapil. Humoru tak akorát, i když já bych byl radši, kdyby ho bylo více. A moc mi nesedělo, že Felix a jeho parta to všechno dělali vlastně zadarmo.

epco55  | ***1/2 13.08.2014 13:07

Rýchle, vtipné a stále v už vytvorených mantineloch. Hlavný dej opäť sústredený na Jonáša a Klaudiu aj keď Vincent dostal viac priestoru ako v prvom Nečasovom príspevku. Možno raz dôjde aj na Waltera. Ak sa seria udrží na tejto úrovni budem len rád.

Sirius  | ***** 22.08.2014 22:06

Už Nečasovy Kruté stroje vynikaly svou nadprůměrností, ale teprve v Síti přízraků se Nečas pořádně utrhl řetězů. V mých očích představuje Síť (zatím) nejlepší díl série ergo vyčnívá nad předchozími šesti. Nečas sice nesází na hlášky a brakovou/komiksovou estetiku ale dokáže skvěle pracovat s atmosférou a detektivními prvky a samozřejmě – má spousty nápadů, jimiž sérii šperkuje. A když už dojde na nějakou tu hlášku, tak je skvěle zvolena. Pokud třetí díl pajdal na jednu nohy (z pochopitelných důvodů spojených s rozjezdem série), pak sedmička jede s větrem o závod. No vážně – Nečas na začátku strčí nohu na pedál a dá ji dolu teprve až u epického finále, které je takovým menším dovětkem předchozí akční sekvence za niž by se nemusel stydět ani Kulhánek. A jedno doporučení – pokud je tu někdo, kdo je ještě stále Kladivem nepolíben, může bez okolků začát klidně tímhle dílem k němuž není nutná znalost předchozích šesti.

cojone  | *** 13.01.2015 22:06

Za me jeden ze slabsich dilu. Po predchozich Drsnych snech znatelne ubylo hlasek. Spis se pouzivaji odkazy na aktualni deni ve svete (serialy a osobnosti). Dej je propracovanej­si/komplikova­nejsi, ale na tuto oddechovou serii si myslim, ze az moc.

KeB  | **** 14.06.2016 18:44

Trochu překombinované, ale i tak super. Za mě rozhodně spokojenost.