Pevnost 2018/03

Martin Fajkus

Pevnost 2018/03

Kategorie: časopis

vydání: Nowakowska (web) 2018

Informace / Anotace ke knize: Pevnost 2018/03

Sdílejte, lajkujte a volejte sláva, protože neohrožená hlavní hrdinka mnoha chlapeckých snů a herní série Tomb Rider se po letech vrací na plátna kin!!! Nová březnová pevnost se koří Laře Croftové, ale dojde i na démony, legie, impéria a robotické ochránce lidstva!!!!

Má inteligenci vysokoškolské profesorky, pohybovou průpravu Ester Ledecké a mušku, kterou by ji mohl závidět i Vasilij Zajcev. Ne nadarmo je LARA CROFT už po dekády jednou z nejvýraznějších postav v dějinách počítačové pařby. A protože se do její spanilé kůže nyní navlékla líbezná švédská krasavice Alicia Vikanderová, věnujeme vévodkyni z Bridgety hned šest stránek nového čísla. Vzpomínkami nám ale proběhne i BLACK PANTHER, ze kterého se v zámoří vyklubal nečekaný supertrhák, a zároveň si posvítíme i na příjemnou hororovou duchařinku WINCHESTER: SÍDLO DÉMONŮ. Ze seriálů to přitom jistí skvěle temné DVA SVĚTY s neméně skvělým a temným J. K. Simmonsem. Ovšem pozor, vrzání pístů a bzučení laserových motorových pil napovídá, že k nám kráčejí kolosy z PACIFIC RIM a společně s nimi další mechové, nasazující za lidstvo svůj kovový kejhák v boji za budoucnost. A co na to literatura? MY JSME LEGIE, hlásí nový, vesmír kolonizující sci-fi opus Dennise E. Taylora. Stejně tak ale naše dobrá vousatá redakční duše Míla Linc vydal svůj třetí román, navracející se do zlověstného Černého hvozdu, KDYŽ SE POHNE LES. Ti nejlepší válečníci všech dob se pak porvou v PROPASTI ČASU, které vyšel třetí díl IMPÉRIUM, a zároveň nabídneme rozhovor s autorem cyklu Romanem Burešem. A mimochodem, víte, že světem opět hýbe POTTEROMÁNIE? A že si můžete přečíst parádní povídky od JAKUBA MAŘÍKA a HANY KÁŇOVÉ? A že přinášíme také rozhovor s CAMILLOU a VIVECOU STENOVÝMI, autorkami mytologizujícího hororu HLUBOKÝ HROB? Anebo se chcete s profíkem DIANOU GABALDONOVOU naučit psát milostné scény? Samozřejmě ale dojde i na KINGDOM COME: DELIVERANCE, na PROKLETÍ FARAONŮ, na GEEKZÓNU, a i to je jenom začátek. Zapomeňte na zimu, pořádně se zachumlejte a zaplujte s Pevností do světa fantazie, protože Pevnost vládne, a to na každé ze svých dvaadevadesáti stran! Přejeme hezké počtení. #casopispevnost

Externí odkazy:

[recenze] Fantasya (Adéla Košařová)