Stezky krve

vydání: Straky na vrbě (web) 2001; Straky na vrbě (web) 2014

odkazy: 7x [recenze]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé

1

[10] Svarec 10.11.2015 21:44

@Madam Brbla[5]: Každý to holt máme nastavené jinak. Samozřejmě, že ten text smysl dává a autorka ví, jak napsat smysluplnou větu, ale vzhledem k tomu, že jsem u čtení i tak dost trpěl, přijde mi ten brak adekvátní :) Tahle kniha je fakt úplně nevýrazná a totálně nudná, což je snad ještě horší, než když se člověk může bavit aspoň tím, jak blbé to je :)

[9] Strýček Biolit 10.11.2015 13:50

@barbar[7]: Já ti nevím…Kameňák 1 u člověka taky nestoupne kvůli tomu, že jsou i další díly…

[8] snop 10.11.2015 09:35

:-)))))

[7] barbar (editor) 10.11.2015 09:03

@Strýček Biolit[6]: Hele, stačí porotit jeden ročník Žoldnéřů fantazie a necháš Zehirům na vlastní náklady vystavět pomník! :)

[6] Strýček Biolit 10.11.2015 01:03

@Madam Brbla[5]: …tos nemusela :( Úplně mě začaly bolet oční bulvy :D

@Svarec[3]: Nedej na pokušitelku Brblu a Zehyrům se vyhni…je to sice zážitek, ale ne takový, o jaký většina čtenářů stojí.

[5] Madam Brbla 09.11.2015 23:34

@Svarec[3]: Já měla kdysi knížku půjčenou z knihovny, dojem z četby nebyl kdovíjaký a po letech si z ní nepamatuju nic, ale brak mi přijde jako příkré hodnocení, které by mělo náležet skutečným „skvostům“ (tomts a několik dalších nešťastníků jistě vědí, co mám na mysli:-)). I těm Zehyrům jsem ze soucitu dala 10%… jsem holt měkkota. No vážně, přečti si „Ve stínu Zehyrů“ (jestli si toužíš ubližovat) a „Stezky krve“ ti pak dost možná přijdou jako veledílo:-)

[4] barbar (editor) 09.11.2015 15:35

@Svarec[3]: Vydání z roku 2001 se komplet vyprodalo asi po šesti letech. Většina hodnocení bude z té doby, mělo to velmi dobré přijetí. Reedici jsem dělal pro edici Pevnost, chtěli něco tenkého a kvalitního, co už není na trhu. Vkus doby se samozřejmě mění, sám jsem to s novým vydáním znovu nečetl. Svého času měly ale Stezky krve velmi dobré ohlasy.

[3] Svarec 09.11.2015 15:14

@barbar[2]: Jo, je na tom podle mě dost poznat, jak je to staré, moc si nedovedu představit, že by to někdo vydal dneska jako nový text. Nevím, jak to tady vypadalo na přelomu tisíciletí, ale umím si představit, že taková neoriginální kniha mohla být přípustná, protože moc novátorských věcí tehdy asi nevycházelo. Ale dneska když je trh zaplaven originálními a zajímavými tituly, už podle mě podobně prostinká kniha nemá šanci obstát. (nicméně to je pouze můj dojem, fakt nevím, jak to tady v roce 2001 vypadalo). A to podotýkám, že já rozhodně nejsem nějaký náročný čtenář, všechny ty new weirdy apod. jdou mimo mě a mám rád přímočaré dobrodružné knihy, ale tady mi ta totální nezajímavost a absence jakýchkoli nápadů fakt vadily.

Co se týče autorčina stylu, je mi jasné, že to je subjektivní, mě to prostě nesedlo.

Já už dlouho nedal knize brak, ale tady jsem si nemohl pomoct, fakt mě to strašlivě nudilo.

[2] barbar (editor) 09.11.2015 14:00