Zahrada sirén

série: Krvavé pohraničí - Gordonova země
kniha patří do světa: Krvavé pohraničí

vydání: Straky na vrbě (web) 2006; Brokilon (web) 2013

odkazy: 5x [recenze], 1x [ukázka]

Vlask  | **** 28.09.2006 12:11

Dobrá, čtivá kniha a dokonce i slušně useknutá na konci (1.díl), ale měl jsem problémy v první třetině knihy s příliš mnoha dějovými liniemi. Velmi rychle v tom nastává guláš a speciálně část zabívající se přípravou zabití temného mága, jako by to knihy ani nepatřila (předpokládám že to byl náhled do minulosti) – ovšem třeba to bylo pokračovanání z minulé knihy (kterou jsem nečetl). Po polovině knihy se děj naštěstí ustaluje.

irigi  | **** 04.05.2008 23:37

Zahrada Sirén je skutečně hodně dobrá – mám rád Šlechtův styl i svět Krvavého pohraničí. Bohužel některé momenty v jednání postav jsem prostě nemohl zkousnout – třeba v závěru způsob, jakým Margaretta „láme“ účinek lektvaru, který Rolf vypil, nebo některé náhlé zvraty v tom, co k sobě hrdinové vlastně cítí. Celkově ale rozhodně četba, která stojí za to!

shpina  | **** 14.02.2009 08:05

šlechtovy příběhy z pohraničí jsou lepší a lepší. snad jen mnoho dějových linií poměrně rychle rozjetých sniýuje čitelnost textu.

Sirius  | *** 21.07.2009 10:37

Sympatické postavy, propracovaný svět -to jsou hlavní klady tohoto příběhu. Autor ze začátku nastaví dobré a rychlé tempo, ale v okamžiku, kdy se objeví víc, jak jedna dějová linie, to jde do háje a příběh začne drhnout, díky čemuž jsem se celkem nudil. Nechci nic říkat, ale doménou Vladimíra Šlechty jsou povídky a ne romány. No, uvidíme, jaký bude Plot z kostí.

Speedemon  | **** 07.03.2010 18:40

Souhlasím s minulými komentáři. Ze začátku se na scéně objevilo příliš mnoho postav a dějových linií. Do poloviny knihy jsem si to v hlavě utřizoval, co o komu jde. Poté už se na druhou stranu zas moc neděje. Pro mě menší zklamání v tom, že moje oblíbená postava Floyd se objeví jen v jedné kapitole. Na druhou stranu, knížku jsem měl přečtenou téměř jedním dechem. Je to jízda, která mě nutila číst dál a dál.

Tony-Z  | *** 05.12.2010 17:25

Vesměs souhlasím s předchozími komentáři. Co mi ale vadí je otevřený konec. Zatímco knihy ze série Krvavé pohraničí se dají číst naprosto samostatně a na ostatní se jenom odkazjí a navazují volně, tady už je jasně nahozen komerční háček na další díly. Děj je prostě useknut tak 30–40 stran před koncem. Škoda, začínal jsem mít tohoto autora opravdu rád.

knedle  | ***** 25.07.2014 00:10

Pro mne zjevení. Emma z umírajícho města (jediné co jsem od Šlechtu čet) byla příjemná povídkokniha, ale když jsem čet tohle, byla to pro mne bomba.

Zábavnej, barvitej, spletitej svět. Překvapilo mne hodně skvělých postav, kterým jsem fandil(!).