Kategorie: fantasy - sci-fi - časopis - antologie

originální název: The Magazine of Fantasy & Science Fiction

vydání: Triton (web) 2006

odkazy: 2x [recenze], 1x [info]

Informace / Anotace ke knize: Fantasy & Science Fiction 2006/03

Česká mutace známého amerického sci-fi a fantasy magazínu.

Přichází k vám skutečná legenda! Magazín Fantasy & Science Fiction vychází ve Spojených státech již téměř šedesát let a za tu dobu si na trhu vydobyl zcela ojedinělé postavení. Dnes je pokládán za nejlepší zdroj fantastické povídky na světě. Česká edice se vám v úzké spolupráci s americkou redakcí pokusí zprostředkovat léty prověřenou klasiku i příběhy těch nejlepších autorů žhavé současnosti. Každé dva měsíce se tak spolu s námi můžete ponořit do barvitých světů ničím neomezované spisovatelské fantazie. V tomto čísle nám Garth Nix v krátké povídce Touha srdce opět poskytne svěží pohled do artušovských legend. Robert Reed odpoví pod titulem Jaké to vlastně je na otázku všem, kdo se zajímají o pocity člověka, jehož mysl je posednuta přítomností mimozemské inteligence. Svět gryfů a jednorožců navštívíme díky fantazii Petera S. Beagla v noveletě Dvě srdce. Pokud máte zálibu v temných příbězích s mrazivou atmosférou, pak spolu s Michaelem Sheou můžete nahlédnout do nitra vyšinutého hrdiny novely Jiná cesta. Henghis Hapthorn, nejlepší nezávislý záhadolog Staré Země, se v povídce Matthewa Hughese ujme dalšího zapeklitého případu točícího se tentokrát kolem zvláštního Artefaktu Thimů. Na závěr nám Carol Emshwillerová nabídne v povídce Knihovna příběh vojáka, kterému se naskytne šance blíže se seznámit s křehkým prostředím opatrovatelek knih, jež má jako bezbožné a rouhačské za úkol zničit. Magazín Fantasy & Science Fiction je jednoduše splněným snem každého milovníka dobrých a čtivých příběhů.

Externí odkazy:

[recenze] FantasyPlanet
[info] Neviditelný pes