série: Agent JFK
díl v sérii: 6

Kategorie: sci-fi - akční

vydání: Triton (web), EF 2006; Triton (web), EF 2011

odkazy: 6x [recenze]

Majkl  | ***1/2 01.02.2008 15:20

Túto „poviedkovú zbierku“ hodnotím tromi hviezdičkami. Príbeh ma ani nenadchol, no ani nenudil ako u štvorky, no neverím,že si naň spomeniem o pár mesiacov. (Edit: a predsa som si spomenul :) a prehodnotil) Potešil ma samotný koniec, ktorý nie je happyendingom, a tým pádom očakávam veľa od JFK 07. Poviedka Melouch Vincenta Vegu je tu zbytočne. Krátka, s príbehom založenom na jednom sexe. Keby tu nebola, vobec by mi to nevadilo.

avatar2  | *** 22.02.2008 19:59

Celkem průměrný díl, který se od jiných liší snad jen tím, že končí uprostřed pořádné akce s jasným záměrem rozdělit jeden díl do dvou knih. Kromě posledních pár stránek v knize jinak moc akce nenajdeme, autor se soustředí spíš na vykreslení reálií alternativního světa a vztahů jeho obyvatel.

knedle  | **** 30.04.2008 09:53

Všude vidím 3*, ale až tak hrozné to nebylo // je fakt, že děje ostatních postav mě dost rušili, ale to byla jediná vada na slušivém kabátku tohoto (i dalšího) dílu. // Mám rád postapokaliptické vize, a tahle mi sedla a trochu připoměla počátek Války s Chtorr (či jak). Jen čekám, že se velitel kopřivnické armády objeví v budoucnu v Agentuře…

Sirius  | **** 01.05.2008 19:25

dost příjemný překvapení

shpina  | *** 14.09.2008 10:27

Průměrný díl. Čtivý, poměrně zajímavě ukončený. Jsem rád, že ne každá mise je pouze o interrealitním pašování. To že agenti vyjeli v podstatě na ‚planý‘ poplach mě příjemně překvapilo.

Julianne  | ***1/2 09.10.2011 14:22

Lepší, než jsem čekala. John je zde vykreslen celkem pěkně, překvapí i zprvu nečekaná hloubka postavy doktorky Lavassi, svět je napsán zajímavě a poměrně realisticky a výborně zpracované jsou samozřejmě bojové scény, je na nich znát, že se Žamboch v tématu vyzná. Jsem zvědavá na navazující díl, Se smrtí v zádech na něj příjemně navnadí. Oba díly by však klidně mohly být jednou knihou, nebýt prostřihů na budoucí agentku Rustovou. Ale budiž, nebyly špatné. Celkově mezi 60 a 70 %, v rámci JFK lepší hodnocení.

Madam Brbla  | *** 17.03.2014 09:16

Po dlouhé době jsem se vrátila k sérii JFK a vlažně jsem se prohlodala párem částečně propojených dějových linií, kde hrají prim ženy. Jistě, John Francis Kovář je pořád ten největší, nejdokonalejší bouchač, kříženec Ramba, Jamese Bonda a Chucka Norrise, ale musí chránit krásnou (asi inteligentní!) blondýnu v nepřátelském světě chřipkových epidemií. Kromě toho pro agenturu našel nadějnou čerstvou agentku, jejíž první tápavé krůčky při náboru do nového zaměstnání budeme sledovat. Přiznávám bez mučení, příliš mě nebavil příběh ani jednotlivé postavy, proto mi vůbec neudělal radost fakt, že je knížka ukončená v půlce. Do druhého dílu se budu muset buď dokopat, nebo se na něj jednoduše vybodnu. Akce je sice popsaná zkušeně, ovšem co je to platné, když hlavním hrdinům nedržím palce a je mi putna, jak dopadnou. Co se básník snažil říct tou závěrečnou voodoo růžovou jednohubkou, to je mi docela záhadou – ale přežila jsem čtení bez újmy na svém chatrném duševním zdraví (bylo to naštěstí krátké). 55%