Kalibr .45

série: Agent JFK
díl v sérii: 8

Kategorie: sci-fi - akční

vydání: Triton (web), EF 2006

Majkl  | ***1/2 21.02.2008 20:05

Ďalší diel, ďalší briefing, krátky rozsah a akcia. Nový diel v kocke. Tento sa však líši zábavnosťou – niežeby som bol nejaký fanúšik westernov ale tento diel ma po sklamaní z predošlého dielu veľmi bavil. Originálne nápady (ohnivá rastlina), mágia v akcii, zaujímavý dej. Mínusy sú už menej viditeľné, čo mi vadilo bol štandardne malý počet strán – čitateľ sa ani nestihne zoznámiť s reáliami sveta a už je tomu koniec. Najväčší mínus vidím v poviedke, celkovo mi pripadala nadbytočná (viacej by som ocenil dlhší hlavný príbeh), naviac zakončenie poviedky bolo očakávateľné (neznáma so závojom) a príchod babky v bojovom robote? Keby som mal o pár rokov menej asi by sa mi páčila, ale tu to bolo ozaj pritiahnuté za vlasy. Odhliadnuc od poviedky je tento diel mierne lepší.

knedle  | *** 13.05.2008 16:06

Ale kdepak, tentokrat se to moc nepovedlo. Oproti komentari od m7i7k7i7 se mi naopak daleko vice libila povidka Svatba, ktera mela tah na branku, zatimco Kalibr byl takovy nemastny neslany. Ac jsem knihu docet snad pred 2 dny, ted uz si vubec nepamatuju jak se JFK vyporadal s magy. Coz na hlavni souboj knihy je spatne. Schinkovi ale nelze uprit zajimave napady, ktere dokaze vyuzit. Kdyby to bylo kratsi, asi bych byl spokojenejsi… // jo a konecne uz to musim napsat – stale mi nesedi postava genialni vedce Von Wondera – jeho nastupce v tomto dilu mi pripadal daleko uveritelnejsi. neco by s nim meli delat…

avatar2  | **** 08.09.2008 18:41

Tenhle díl mě bavil víc než jiné, snad kvůli tomu westernovému prostředí, které je uvěřitelnější a srozumitelnější než jiná. Děj jde kupředu příjemnou rychlostí a nikde nenudí. Jen jsem stále přemýšlel kde jsem toto téma (geneticky zdeformované děti ve westernosvém prostředí) už viděl, až mi to došlo – v Kingově Vlcích z Cally. Ale nejedná se o žádnou vykrádačku, takže body za to nesrážím.

shpina  | *** 13.09.2008 10:45

Tomu já říkám zklamání. Po špinavé práci jsem čekal mnohem více. Jediné dobré je ta atmosféra, kterou dokázal PS opět vtěsnat do příběhu a naprosto úžasná povídka na konci, která je o několik řádů na hlavním příběhem.

Schramm  | *** 11.05.2012 19:54

Mám rád westerny, takže tu knihu ze série JFK jsem přečetl jedním dechem, neschopený ji odložit. Na druhou stranu musím říct, že dojem poměrně rychle vyšumněl a asi nebudu extra nucen sáhnout po ní v nejbližší době znovu. Rozhodně se ale nejedná o ztrátu času nebo peněz, do MHD nebo před spaním ideální.