52%
Trichamin

Tomáš Žlůva

Trichamin

vydání: Klub Julese Vernea (web) 2007

shpina  | ** 01.01.2008 10:49

podprůměrná akčňrna kulhánkovského typu. prvních 50stran jsou vtípky a hlášky naprosto otřesné, děj a psychologie hlavního hrdiny je po celou knihu na nulové hladině. Nicméně po těch prvních „zahřívacích“ 50-ti stranách už jde o poměrně dobré čtení. Autor se zjevně rozepsal a pár vtípků je opravdu povedených a zbytek rozhodně není vyloženě trapný. Beru to jako slušný příslib do budoucna. Věřím, že od tohoto autora se časem můžeme dočkat obdobně dobrého počtení jako od kulhánka, nebo kopřivy.

Novy  | **** 01.03.2008 14:58

Kniha rozhodně neoplívá přehnaným rozebíráním děje ani nedává nahlédnout do pocitů hlavního hrdiny. Jde zkrátka o 200 stran průměrných bojů a hlášek ( z nichž některé jsou vypůjčené z jiných knih). Hrdina se každou pátou stránku probouzí na lékařském stole v podzemní základně, ale jinak se autor snaží být celkem originální a podrobně popisuje názvy používaných zbraní. Regenerační schopnosti hlavní postavy mi také připomínali knihu Stroncium, i přesto všechno se kniha dá číst, má spád. Trochu mi chybělo závěrečné rozzuzlení, ale toho co zde chybí bychom našli asi víc. Jde o primitivní akční sled bojů a nadávek, zkrátka jen pro Kulhánkův fanklub. Musím uznat že autorovi do Kopřivy či Kulhánka chybí ještě notný kus cesty, ale věřím že se od něj jednou dočkáme díla srovnatelného s elitou.

Mr.Filch  | **1/2 01.08.2009 20:21

Mám rád díla Kulhánka, Moudrého i Kopřivy, ale co je moc to je moc. Tato kniha se v podstatě nedá číst. Je to jenom neustálá, neustálá, neustálá akce bez jakýchkoliv přechodů pro čtení. Těšil jsem se, že to bude něco jako slabší Kulhánek, ale nedá se to srovnávat, tady chybí mezi akcemi aspoň 1! stránka odpočinku. Mám rád akční knihy, nevadí mi oční bulvy létající kolem, ale tohle je divné. Možná se mi to zdálo mizerné proto, že jsem těsně předtím četl od Moudrého Konec křížů, a to je o dvě třídy někde jinde. BTW: To opakované probouzení se na operačním stole bylo ke konci už trapné.

Pelegrim  | **1/2 06.09.2009 09:53

Bohužel nemohu než nesouhlasit s předchozími komentáři. Kniha nemá pointu, akční děj ne nepodobný Kulhánkovi (ale ne moc originální) a nakonec chybí rozuzlení.. Pokud se autor z prvotiny poučí, tak nás v budoucnu možná mile překvapí.