série » Malazská Kniha padlých
v Top10 193
hodnotilo: 388
92%
prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy Série má více dílů = více obálek - po kliku na aktuální obrázek se obálka vymění.

Malazská Kniha padlých

Autoři: Steven Erikson

originální název: Malazan Book of the Fallen

počet dílů v sérii: 11

Série patří do světa: Malazský svět

vyhledávací pomocník:
český název: Google, NKC, Wikipedie CZ
originální název: Google, NKC, Wikipedie EN

odkazy: 4x [web], 1x [recenze], 2x [info]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1345678910111213poslední (36)1429 příspěvků celkem

 [1170] pull 19.10.2013 20:06  

Jo a taky Žbrbla, tuším, maluje. Jenže ta o Masan zatím ještě nečetla. Vidíš, Madam, další důvod proč se přidat k rezidentům.

 [1169] pull 19.10.2013 20:00  

@Strýček Biolit[1167]: Proč nějaký server? Proč ne legie? Proč nenápadně? idle maluje, zeptáme se jí rovnou. idle, namaluješ nám Masan? Prosím :)

 [1168] Reader 19.10.2013 18:53  

@BorgDog[1164]: Tak ten první je hodně povedený. Stejně mám nejraději Apsalar.

 [1167] Strýček Biolit 19.10.2013 17:08  

@pull[1166]: Nu, řekl bych, že je čas založit nějaké zájmové hnutí a – nenápadně, jak jinak – protlačit do nějakého časopisu/serveru soutěž o nejlepší obrázek Masan…

 [1166] pull 19.10.2013 16:43  

@BorgDog[1164]: Jo, obrázek Masan v sedle je ten, o kterém vím, že ho Strejček zná. Ten druhý znám, nepovažuji za kloudný.

 [1165] Strýček Biolit 19.10.2013 16:27  

@BorgDog[1164]: Viděl…copak jsem diletant? (řečnická otázka!) :))

@pull[1163]: Stejně mi přijde tak trochu škoda, že téma Masan neuchopilo více umělců. Masan a její témata totiž k uchopení přímo vybízí…

 [1163] pull 19.10.2013 10:49  

@Strýček Biolit[1162]: Je mi líto, jediný kloudný obrázek Masan, na který jsem narazil, už znáš.

 [1162] Strýček Biolit 18.10.2013 22:36  

@pull[1145]: Není to úplně marné, ale něco tomu chybí…rozhodně je to však lepší jak zcela nekompatibilní mořská panna, co je ob obrázek. Nicméně stále bych raději tu Masan – přeci jen – i Laskava se za ní otočil! Kdyby měla ve svém háru zapletenou sbírku želvovinových hřebenů, tak prosím…ale ona neměla! :))

@Arlada[1147]: Materiály na internetu a snění…to se malinko vylučuje.

@GeRony[1154]: Nojo, ale PP je (při vší úctě k mistrovi) oproti Malazu jen taková neškodná pohádka. PP je napsaný krásně, propracovaně, svět je vymyšlený (při započtení všech knih a jazyků okolo) ještě víc než Malaz – ale v ději nemáš moc zákulisních tahanic. Dost často se stane, že ti něco uteče v knize…natož ve filmu.

 [1161] Arlada 18.10.2013 22:29  

@BorgDog[1159]: Mé představě je také bližší Paní závist z tvého obrázku. Vypadá tak étericky, ne jak ty 2 prostitutky s průstřihy všude na šatech.

 [1160] pull 18.10.2013 17:01  

@Lucc[1158]: Široký ramena? Záleží vedle koho se postaví. Vedle mě by mohly (sestry) ;) Jo, podbízivý to je. Kolem Báry Špotákové jsem prošel. Připadala mi drobná, objektivy kamer přehánějí :)

 [1159] BorgDog 18.10.2013 16:51  

@pull[1156]: Přesně. Pokud jsem pochopil správně, nějaký chytrák ho slíbil, vybral jakousi zálohu na licenci nebo cosi podobného od nakladatele, pak ji sebral a zmizel. Když jsem tam byl naposledy, na web stránkách toho projektu viselo oznámení FBI o jeho stíhání za podvod a zpronevěru i s číslem, kam hlásit případné spatření dotyčného.

@Lucc[1158]: Souhlasím, taky se mi to moc nelíbí. Mně se velmi líbí třeba tyhle:

http://www.postavy.cz/obrazky/onos-t-oolan-108688.jpg http://www.postavy.cz/obrazky/baaljagg-112785.jpg http://www.postavy.cz/obrazky/sestra-klidnost-115974.jpg http://www.postavy.cz/obrazky/silchas-zmar-122466.jpg

 [1158] Lucc 18.10.2013 16:28  

@pull[1156]: Mluvím o prvním obrázku z odkazu. Hlavně ta hnědovláska v červených šatech, ať už je to z těch dvou potvor kterákoliv (Závist?), má proklatě široká ramena. Trochu jako Bára Špotáková. Působí to nežensky, obzvláště ke zbytku těla a zvolenému oděvu. No a celkově to je hodně podbízivě laděné. K těm dvěma mi to nesedí. Nelíbí se mi ani ta pouťová kresba. Tohle prostě není můj šálek kávy, ať už jsou ty baby na obrázku krásné sebevíc.

 [1157] idle (editor) 18.10.2013 16:11  

@pull[1156]: Ten komiks právě neexistuje, jen byl slibován.

 [1156] pull 18.10.2013 16:08  

@Lucc[1151]: co je na nich (ramenou) špatně?

@BorgDog[1155]: kdepak je k nalezení (komiks)? :) zřejmě se nepovedl, ale některé scény si v komiksovém kabátku dokážu představit (většinou ty které nepotřebují text, takže spíš jako obrazové pásmo).

@Arlada[1152]: Mně by animace typu Beowulf taky nesedla, vypadá „jakoby reálně.“ Klasická, lehce stylizovaná animace by MKP slušela. Záleželo by na schopnostech a přístupu tvůrců. Ideálně pokud by spolupracovali s Eriksonem.

 [1155] BorgDog 18.10.2013 14:54  

Aby to ovšem nedopadlo jako Malaz komiks, jehož „tvůrce“ asi ještě pořád hledá FBI. :-)

 [1154] GeRony (editor) 18.10.2013 13:52  

@Sir Artorias the Abysswalker[1153]: Osobne si myslim, ze v takychto pripadoch je najdolezitejsi reziser. Aj o PP som si myslel, ze to nikto nesfilmuje poriadne a po fantasy filmoch dovtedy (cest vynimkam) som na to aj mal pravo. Lenze PJ ukazal, ze pokial je dostatocna laska k predlohe, odvaha zmenit niektore veci z knih, tak aby to vyhovovalo filmovemu platnu, a hlavne rozum pri pouzivani dostupnych technik (tam, kde sa dalo boli skvele masky, nie CGI, krasny Novy Zeland, revolucny Glum), tak sa da vsetko. A osobne si myslim, ze sfilmovat PP by nikto nedokazal lepsie. A musel prist znova PJ, aby v zaplave fantasy sraciek (okrem par ako su napriklad Hviezdny prach) ukazal, co je to epicka vypravna fantasy. Co na tom, ze Hobita roztiahol z utlej knizky na 3 trojhodinove filmy. JA som len rad!

 [1153] Sir Artorias the Abysswalker 18.10.2013 12:54  

Tohle nikdo nezfilmuje, je to nezfilmovatelné a i kdyby, tak by to podle mě moc neuspělo, jelikož by to muselo být hoodně zjednodušeno. Když vezmu Měsíční zahrady jako nejpravděpodobnější téma ke zpracovaní i ty by musely mít rozpočet ve stovkách milionů a pokud by to bylo v animaci jako Beowulf či Final Fantasy tak by to bylo snad ještě dražší.

 [1152] Arlada 18.10.2013 12:32  

@BorgDog[1148]: @pull[1149]: @lamahe[1150]: Tak moment lidi, je to přece MKP, nesouhlasím s tím, aby se na tom jakkoliv šetřilo. Animace v Beowulfovi byla hezká, ale kdyby to u MKP udělali stejně, tak bych se s tím tak úplně nesrovnala.

 [1151] Lucc 18.10.2013 12:25  

@lamahe[1150]: LOL

@pull[1145]: Fuj, ty jsou ale nepěkné. Ta ramena! Takhle já si je tedy rozhodně nepředstavuji.

 [1150] lamahe (editor) 18.10.2013 10:02  

@pull[1149]: bábkové divadlo je veľmi podceňovaná forma…

 [1149] pull 18.10.2013 08:12  

@BorgDog[1148]: mne by vic k MKP sedela 2D animace.

 [1148] BorgDog 18.10.2013 03:14  

Osobně bych si u Malazu jako nejsnazší cestu vzhledem k poměru náklady/výsledek uměl představit 3-D animovaný film. Pokud se podíváte třeba na Zemeckisova „Beowulfa,“ je to dílo 6 let staré, přitom stále vypadající relativně dobře – a tyto metody animace jsou stále dostupnější, jak se zlepšuje výkon počítačů. Pokud by se toho ujali schopní lidé, věřím, že by výsledek mohl být víc než dobrý při zachování přijatelného rozpočtu.

 [1147] Arlada 17.10.2013 23:36  

@idle[1143]: Šikovný scénárista by to určitě zvládl. Film nemusí být doslovný. Jako mít scénu ve filmu ke každé scéně v knížce je blbost. Erikson taky dost často filozofuje a postavy dlouze rozebírají své myšlenky, aniž by se k nějakému konci dobrali. Plno by toho šlo zkrátit a ději by to neuškodilo. Mimochodem, i o Pánu prstenů se říkalo, že je nezfilmovatelný a koukni teď, už to sekají jak Baťa cvičky. @Strýček Biolit[1144]: Však sni dál. Materiálu je na internetu dost.

 [1146] pull 17.10.2013 23:12  

@pull[1145]: Mimochodem obrázek nabízí možný výklad jmen zobrazených sester… :)

 [1145] pull 17.10.2013 22:45  

@Strýček Biolit[1144]: Neplakej, sice to není Masan, ale Zášť se Závistí ti možná taky udělají radost:

http://www.deviantart.com/?qh=§ion=&global=1&q=spite+and+envy

 [1144] Strýček Biolit 17.10.2013 22:10  

@Arlada[1142]: Kazíš mi uměleckou vizi :(

 [1143] idle (editor) 17.10.2013 22:03  

@Arlada[1142]: Já si nedokážu dost dobře představit scénář, který by takovou knihu narval do jednoho filmu. Ani sedmihodinového.

 [1142] Arlada 17.10.2013 21:54  

@idle[1140]: Jo udělala bych to do jednotlivých filmů a vůbec nejlepší by bylo kdyby ty filmy měli třeba 7 hodin, ty hemeroidy by mi za to stály. Hezky na jeden zátah, abych nemusela čekat. Jako seriál, který by dokázala financovala jedna televize, mi to přijde nereálné. Hra o trůny je prostě úplně jiný případ z hlediska toho, že tam prostě stačilo navléct lidi do brnění a středověkých šatů a bylo hotovo. V MKP je hodně ras, takže buď drahé masky a nebo komplet na počítači. Taky kouzla tu nejsou neviditelná, prostě když má zemřít tisíce lidí naráz, tak to musí být sakra kouzlo. Když si to představuji, tak to celé vidím monumentálnější než Hru o trůny a i ta je pro HBO dost nákladná. MKP nejde zfilmovat aniž by na to padly stovky milionů, takže jedině velké studio a štědří producenti. @Strýček Biolit[1141]: To by teda nešlo. Ten děj je na tom to nejlepší, zadky už všichni viděli. Myslel jsi taky vůbec na ženy, gaye a horňáky?

 [1141] Strýček Biolit 17.10.2013 19:31  

@Arlada[1139]: Hmm…dejme tomu, že mám plán, jak minimalizovat náklady :))

@idle[1140]: Já bych řekl, že deset filmů je tak akorát…jeden bude trvat cca 180 minut…tj. 1800 minut nádherných a detailních záběrů na pozadí Masan Gilani…ta omáčka kolem je zcela nepodstatná…

 [1140] idle (editor) 17.10.2013 19:17  

@Arlada[1139]: 10 filmů? Jako že každý díl narvat do jednoho filmu? To myslíš vážně? :) (V porovnání s Hobitem, kterého rozsekali do tří, a jak je tenoučký…)

Kdyby to chtěl někdo opravdu filmovat celé, tak podle mě leda seriálově, jako Hru o trůny. Ale pro začátek by myslím bohatě stačila jakákoliv epizoda.

 [1139] Arlada 17.10.2013 19:04  

@Strýček Biolit[1138]: Vzhledem k tomu, že by to muselo být vypiplaný jak Avatar, tak ten rozpočet na 10 filmů by byl taková pálka, že je to v současnosti nezfilmovatelný. Holt smůla a ne jen pro tebe. Taky bych to ráda viděla, ale v tomhle desetiletí asi těžko.

 [1138] Strýček Biolit 17.10.2013 17:51  

@Arlada[1137]: Já bych se i odvážil…vždy jsem chtěl něco režírovat – a proč pro začátek troškařit, že? – jen mi teda chybí rozpočet, no :))

 [1137] Arlada 17.10.2013 17:19  

@idle[1136]: Jako máš pravdu, ale tohle je podle mě výjimečné tím, že to je celé album a ten black metal taky neni ve fantasy hudbě běžný a tím se to dost vymyká. Mě se to, i když nejsem extra fanynka blacku, dost líbilo. Ta epická hudba je ale úžasná, a momentálně jsem z toho nadšená, tak jsem to chtěla doporučit dál. K MKP to jde víc, než když si představím hudbu podobnou jako z Pána Prstenů, prostě Malaz si zaslouží jinou hudbu než ostatní fantasy. Blbý, že i kdyby se to někdy někdo odvážil zfilmovat, tak tohle by na soundtrack asi nešlo.

 [1136] idle (editor) 17.10.2013 08:36  

@Arlada[1135]: Jo, vím o tom. :) Tematické hudby k Malazu existuje víc.

 [1135] Arlada 16.10.2013 22:58  

Kdyby to někoho zajímalo, tak Malazská kniha padlých má už svoje první metalový album od kapely Caladan brood – Echoes of battle. Hledejte na youtube.

 [1134] Strýček Biolit 08.10.2013 23:27  

@idle[1130]: To není o vkusu – spíše o tom, že mi v literárním světě ke spokojenosti stačí opravdu málo.

 [1133] BorgDog 08.10.2013 22:39  

@idle[1132]: No, taky si nejsem jistý, nakolik lze v podobných nařízeních vždy hledat rozum nebo logiku. :-)

 [1132] idle (editor) 08.10.2013 22:34  

@BorgDog[1131]: Zase by mi přišlo dost divné, kdyby trvali na stejném obsahu a zároveň vyžadovali jiný název. Ale já tomu houby rozumím. :)

 [1131] BorgDog 08.10.2013 22:27  

@idle[1130]: Také bych byl pro to, ale je otázka, zda to nebylo vynuceno. Nakladatel třeba dost chtěl udělat „velkou knihu“ všech povídek naráz, ale bylo to znemožněno americkým nakladatelem.

1345678910111213poslední (36)1429 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu