RSS / diskuze diskuze

Diskuze

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1248249250251252253254255256257258poslední (291)11633 příspěvků celkem

 [1753] magio (editor v době uložení příspěvku) 27.08.2008 14:22  

Pokračuju v anketě o přidávání tagů/žánrů. Takže zatím máme navrhované: soft SF, pulp, spekulativní literatura faktů, historická fantasy, literární teorie,okultní, spiritualistické

Má někdo další návrhy? Původní příspěvek zde: @magio[1712]:

 [1751] Doubravka (editor) 27.08.2008 13:28  

@knedle[1750]: Zatím ne a to tu pilně procházím ;-)

 [1750] knedle (editor) 27.08.2008 13:25  
chyba 500 stale nic?

nikdo na ni dnes nenarazil?

 [1749] Doubravka (editor) 27.08.2008 12:37  
Knedle

jsi bourec morušový, díky moc za vše! :) Jdu se vyřádit ;-)

 [1747] Gwin 27.08.2008 10:31  

@tomts[1741]: dík

 [1746] knedle (editor) 27.08.2008 02:53  

a ja jdu spat

 [1745] knedle (editor) 27.08.2008 02:53  
respektive jeste jinak - chyba 500

bo si ji ted nemuzu zobrazit ani na tech „odzkousenych“ url, tak je mozne, ze tento velkej upgrade s tim neco podelal – ty pravidla pozdrzim, nez mi potvrdite, ze 500 se zde stale nachazi – takze hlaste :)

 [1744] knedle (editor) 27.08.2008 02:50  
dnesni dokonceni

dnes (bo uz jsou skoro tri) nekdy v dopolednich hodinach (po devate, ale nevim kdy presne) budu jeste nasazovat nova pravidla URL

je velmi pravdepodobne, ze po zruseni starych a nasazeni novych nektere podstranky podstranek nepojedou – ty zakladni by mely fungovat

takze mi nasledne opet hlaste vsechny nefunkcnosti

nicmene samotne nasazeni zde jeste oznamim

 [1743] knedle (editor) 27.08.2008 02:46  
POZOR - velke upravy

konecne jsem prekopal celkou kartu autora:

  • stara vec: pokud chyby foto, je mozne je pridat pres web
  • nova vec: pokud foto je, privilegovani maji v „pridej“ stale moznost pridat fotku – a ta nova prepise tu starou + je mozne foto i smazat
  • autorovi oznacenemu jako pseudonym, je mozne pridat „prave“ jmeno – a to nejenom jedno, (tj. pseudonym muze byt slozen ze i z vice lidi), link je ve funkcnich tlacitkach: (+A) pred (+K = pridani knihy autoru)
  • v oblasti nejlepe hodnocenych knih se nyni nachazi bud ty nej knihy nebo povidky (10) – zalezi , na kterou zalozku mate otevrenou (logicky knihy = knihy, povidky = povidky)
  • nezobrazuji se zalozky, jejich obsah by byl prazdny (napr pokud autor nenapise povidku, neni zalozka povidek a nejsou ani nejlepe hodnocene povidky
  • pridana zalozka casopisy, tj. casopisy jiz nenajdete v zalozce knihy
  • v seznamech (knihy, povidky) zatim nevypisuju priznaky!!
  • pokud ma autor pseudonym(y), zobrazim je(j) + v povidkach, knihach, casopisech se zobrazi i dila napsana pod pseudonymy (s urcenim pseudonymu)
  • pokud autor je pseudonym, a mame jej napojeneho na prave jmeno, zobrazim je (i vice lidi), ale v seznamech del NEJSOU zobrazena dila ani praveho jmena, ani dalsich pseudonymu
  • externi odkazy prehozeny na zalozku „dalsi-info“ (shodne jako u knihy, povidky, serie)
  • pridana diskuze

do moznosti knihovny pridany 3 nove polozky – audiobook, papir orig, ebook orig

dalsich plno drobnych uprav, ktere si nepamatuji, coz cele jako vzdy znamena:

POKUD NEKDE NECO NEBUDE FUNGOVAT, DEJTE MI SEM VEDET (i s URL)

 [1742] knedle (editor) 27.08.2008 02:19  
jaj 56 novych
  • hele proctu zitra, bo uz su mrtvej
 [1741] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 22:27  
Ruské stránky SF

@Gwin[1736]: např.: http://bvi.rusf.ru/

 [1740] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 22:25  
okultno

@FerryH[1738]: jasně, že prózu ano, já měl na mysli spíš takové encyklopedie spiritualismu ála Blavatská a pojednání o záhrobním životě:)))

 [1739] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 22:22  

@Gwin[1737]: opraveno

 [1738] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 22:18  

@tomts[1724]: …okultní, spiritualistické…

hele bacha… pokud je to beletrie roman ci povidka a NE nejake pseudonaucnej svazek.. tak to sem urcite patri.. mnoho tehle veci je i SF!! nejen fantaskni…

treba zrovna ten Doyle … tem uz ma zarazene minimal 3 kousky ktere jsou okultní a spiritualistické romany a jeden je i v te serii Challenger :O))

a tech SF ktera maji jak techniku tak okultni prvky s ducharinou… a odehravaji se treba na jinych planetach a nebo v budoucnosti tech take je! mohl bych jmenovat!! ;O))))

mam je na cestnem miste ve sve sbirce predvalecnych SF kuriozit… :O)) bizardni lahudky jako je Prochazkova – Martane – psano medijne… atd… :))

ja naopak doporucuju tyhle dva tagy dat jako subzanry tagy… at se to da davat k SF i fantasy… u obou se to da a patri to sem.. :o))

 [1737] Gwin 26.08.2008 22:15  
Piknik u cesty

Špatný link na ČSFD u knihy: http://www.legie.info/kniha/2572-strugackij-strugackij-piknik-u-cesty/dalsi-info#zalozky

 [1736] Gwin 26.08.2008 22:08  

@tomts[1729]: Jaké ruské stránky máš na mysli? I někteří mladší se učí rusky :)

 [1735] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:57  

@tomts[1734]: No tak to mě v osmi upoutal Harry Potter, pak Pán prstenů, Planeta opic, Nonstop a už to jelo… Hele, už radši přestaneme spamovat diskusi, nebo nám Knedle a FerryH utrhnou hlavy :)

 [1734] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:54  

@magio[1733]: 16??? Ty jo, ale to je prima, já se zajímal o scifi jako děcko. Trosku a Verneovky jsem četl asi v 6–7 letech. No to já jsem o několik desítek let starší :(

 [1733] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:49  

@tomts[1732]: No zřejmě jo :)), nicméně čím více let, tím větší znalosti a přehled v žánru, takže bez zkušených bychom to tu mohli rovnou zabalit. Mimochodem, mně je šestnáct :))))))

 [1732] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:46  

@magio[1731]: Že bych tady byl s FerryH za starce?:( Budu sem muset nahnat tátu, hned si budu připadat zase jako klučík:)))

 [1731] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:40  

@tomts[1729]: Jo, jasně, toho Holmese jsem si taky všiml, navíc zařazují žánry jako thriller, mystika, historické atd… Nicméně jsou to perfektní stránky. Mezi ty mladší se bohužel musím taky hlásit :)

 [1730] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:39  

@tomts[1729]: Oni zde také mají kompletního Danikena a jiné ufology:))))) Je tu Sabatiniho Scaramouche, Odyssea kapitána Blooda. No fiktivní to je, ale fantastické ani omylem:)))))

 [1729] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:37  
Fantastic Fiction

@magio[1728]: já vím, ale Fantastic Fiction to řeší s tím žánrem zcela jinak. Jejich stránky nejsou dělané na SF a Fantasy, ale na fikci. Když se podíváš třeba na toho Doyla, tak hned na začátku najdeš kompletní sérii Sherlock Holmes. Ač to říkám nerad, podle nich se bohužel řídit moc nemůžeme. Výrazně kvalitnější jsou ruské stránky, byť ti mladší už asi mohou mít problémy s azbukou:)

 [1728] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:26  

@tomts[1727]: Na Fantastic fiction jí mají :)

 [1727] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:25  

@magio[1726]: No já to kdysi četl, to je normálně sociálně kritický román o startu Apolla. Mailer scifi nepsal, teda aspoň já bych to tam neřadil

 [1726] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 21:16  
Mailer Norman - Oheň na Měsíci

Znáte někdo ten Oheň na Měsíci, jak píše Knedle tady: @knedle[1690]: ?

 [1725] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:36  
Jirásek

@tomts[1724]: Pro jistotu jsem se podíval do publikací Adamoviče, Neffa a Houžvičky. Je to dobrý, nikdo z nich naštěstí podobně šílený nápad nedostal. Lidi neblbněte, pověst a báje přece nejsou fantasy, stejně jako není fantasy pohádka. Navrhuji odstranit Jiráska i s jeho dílem. Já to tedy deaktivoval.

 [1724] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:31  
Staré pověsti

Knedle já tedy navrhuji, aby se tyhle věci buď nepřidávaly, a nebo už tady můžou být i věci okultní, spiritualistické, ufologické a podobné, které sem patří asi tak nastejno

 [1723] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:29  

@tomts[1722]: Mě se neptej, já to nepřidával :) Někdo zřejmě Luckou válku či Faustův dům považuje za fantasy.

 [1722] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:27  

@magio[1721]: Hele ty Staré pověsti české to je vtip ne? Co to tady dělá? To přece není fantasy ani omylem? To už tady může být rovnou Bible, Homér, nebo Gilgameš:(((

 [1721] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:22  

@tomts[1719]: Jo, některé Andersonovy romány tam např. patří. Báje asi nepřidávat, stačí, že jsou tu Staré pověsti české :), takže ty jsi pro tu literární teorii, ještě nějaké návrhy? Jo, Wolf je gamebook, já tomu taky nerozumím, nechme to na znalcích…

 [1720] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:21  

@magio[1718]: Aha, takže Lone Wolf je Gamebook a Dračí doupě Hra na hrdiny… Tohle šlo nějak vždycky mimo mě…:))))

 [1719] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:19  

@magio[1716]: Historická fantasy? No já nevím…myslí se tím něco jako psal Anderson ty své historické ságy? V podstatě většinou jde buď o zpracované báje a pověsti (legendy), nebo o alternativní historii, ale nevím… V podstatě všechny starověké pověsti jsou fantasy, ale to by jsme tam pak pomalu mohli zařadit Řecké báje a pověsti a to tedy nevím…:(

 [1718] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:15  

@tomts[1717]: Jo, to se neptáš zrovna pravého :) Nicméně jsem pochopil, že je to jakási hra (zřejmě velmi oblíbená), kde si hráči rozdělí role (mág, hrdina, příšera, atd..) a hrají pak podle nějakého manuálu. Moc tomu nerozumím, ale tyhle publikace zřejmě pojednávají právě o těch pravidlech. A v gamebooku jsi hrdina a postupně si plněním úkolů vytváříš další cestu.

 [1717] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:12  

@magio[1716]: ok,já to netlačím. Můžu se zeptat, co je to Hra na hrdinu? Asi to není totéž co gamebook?

 [1716] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:10  

@tomts[1715]: To už bych radši nepřidával. 1, takových knih tu moc není 2, nesmíme to zase přehánět, méně je někdy více Řešil bych to, jak jsi napsal, tím fantaskním či hororovým tagem. Souhlasíš s tou „historickou fantasy“ nebo to řešit jako „alternativní historie“?

 [1715] tomts (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:06  

@magio[1712]: Bod 2. navrhuji „gotický román“, tedy předchůdce hororů. SAmozřejmě to není až tak důležité, může se to dát jako fantaskní či horor jako nyní.

 [1714] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 20:02  

@yerry[1713]: Tagy může přidávat jen Knedle a to je dobře, protože pak bychom se v nich ztratili. Jinak tagy může přidat ke knize každý – privilegovaný i „klasický“ uživatel". Tvoje návrhy přidám do svého příspěvku, ať to máme pohromadě.

 [1713] yerry (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 19:59  

Nebolo by dobre aby mohol tagovat kazdy a najviac pouzivane tagy by boli najvacsie?

Uz sa opakujem, ale tu su moje navrhy: SOFT SF PULP SPEKULATIVNA LITERATURA FAKTU (Daniken :-)

 [1712] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.08.2008 19:42  

Navrhuju jednou provždy ukončit nekonečné tahanice s tagy/pro tomtse žánry :) Pojďme tedy společně vymyslet snad konečné řešení.

1. tagy určující, co je kniha zač, tady asi není co řešit časopis povídková sbírka antologie fanzin fanbook

2. klasické tagy určující žánr fantasy sci-fi horor nonfiction

  • plus asi přidat tu literární teorii

3. tagy určující „subžánr“, jak jsem pochopil, nějaké chybí, takže zatím máme: gamebook hry na hrdiny humorná akční dark alternativní historie meč a magie hrdinská fantasy cyberpunk space opera postkatastrofická pro děti (prodloužil bych na „pro děti a mládež“) utopie/antiutopie fantaskní steampunk cestování časem hard sci-fi military detektivní DALŠÍ NAVRHOVANÉ: soft SF, pulp, spekulativní literatura faktů, historická fantasy, literární teorie,okultní, spiritualistické

Nakonec bych smazal tag „audiobook“, přestože jsem ho před časem vyprosil na Knedlem. Je to zbytečné a až náš milý hlavní admin vytvoří možnost přidat knihu do knihovny ve formě audioknihy, bude tu tento tag prakticky na nic. Takže sem napište další, které zde postrádáte, ať to konečně dáme všechno do kupy a pak jen Knedlemu dáme info, co je třeba přidat.

1248249250251252253254255256257258poslední (291)11633 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu