série: Líheň
díl v sérii:

Tento svazek obsahuje díla vydaná samostatně: Líheň, Líheň 2

Kategorie: urban fantasy - omnibus

vydání: Triton (web), EF 2009

pull  | **1/2 17.07.2009 12:28

Mně Líheň připadá jako dost dobrý vtip. Ale s jednou podstatnou chybou. Ten vtip je ukrutně protahovaný, zbytečně dlouhý. Ze začátku jsem se nemohl pořádně začíst, protože mi přišlo, že je v ději dost logických děr. Příběh mě nevtáhl natolik, abych je mohl pominout. Zhruba v polovině jsem začal bavit a říkal si, že to není vůbec špatný, že jako parodie to docela funguje. Bohužel poslední částí jsem se už jenom pronudil.

SPOILER! Chtěl bych vidět autora, když psal scénu, ve které přijíždí zachránce Alex jako princ na bílém oři. Jen místo koně motorový člun a místo meče atomovku. Určitě musel řvát smíchy.

Svarec  | *** 15.02.2010 19:38

Z Líhně mám dost smíšené pocity. Je dostatečně přitažená za vlasy (hlavně v druhé polovině), akční, navíc na knihy odehrávající se v naší současné realitě mám slabost. Prostě téhle knize nic nechybí… Spíš naopak, něco přebývá. Odhadem těch 200 stran vyplněných nudnou vatou. Kdyby to Žamboch prokrátil, já bych neváhal s plným hodnocením. Bohužel je Líheň zbytečně zdlouhavá a děj místy dost ztrácí spád (třetí částí jsem se pronudil). Škoda, takhle nemůžu jít nad ***

GeRony  | *** 17.05.2011 10:39

V prvom rade – knihy Zambocha mam VELMI rad. Lenze, Lihen mi proste nesadla, nezaujala, nudila. A plynule bola posunuta na kopku NA PREDAJ. Postavy mi vobec neprirastli k srdcu, dej ma nezaujal a ako spominali predchadzajuci komentujuci, rozhodne by knihe pristalo kratenie rozsahu… V skratke, z mojho pohladu najslabsia kniha od Zambocha, co som doteraz cital a jednoznacne sklamanie.

Schramm  | *** 11.05.2012 15:21

Kniha, která bývá označována za poctu Jiřímu Kulhánkovi, byť dosti osobitou. Hodnotím kladně pro autorovu odvahu, protože lze čekat, že nenadchne ani Kulhánkovi fanoušky, ani Žambochovi :) Já byl ovšem s četbou spokojen. Byť staví na „kulhánkovském“ žánru a atmosféře, poměrně zdařile odbourává hlavní handicap jeho tvorby, a sice všemohoucnost jeho hrdinů. Ač jsem měl místy problém se začtením a proto si myslím, že by nebylo od věci příběh o něco seškrtat, závěr jsem narozdíl od názoru jiných shltnul jedním dechem a dobře jsem se u toho bavil. Jako autonomní kniha Líheň asi moc neobstojí, v kontextu jejího žánru a účelu pobaví a to taky není málo.