odkazy: 1x [ukázka], 1x [info], 9x [recenze]

Prosím přidat do „vydání“ : „autor ilustrací: Jasmína M. Kočí“.

[13] Neja 03.11.2010 15:53

@V.Š.[12]: Tedy, jak jsem to okecávačsky zamotala v předchozím diskuzním příspěvku, tak tohle zhodnocení považuji za shrnutí svého vlastního pocitu z knížky…

[12] V.Š. 17.10.2010 06:19

odstraněno autorem

[11] Neja 21.06.2010 19:52

@tomts[9]: Uznávám hloupý obrat, snad by se dalo říct – vymazlené detaily a popisy, ale zrovna u téhle knihy jsem si potřebovala to prosté zhodnocení zdůvodnit. Má tak zvláštní půvab, že jsem si to neodpustila. Možná je člověk přísný zrovna na to, co má hodně rád :) Totiž prostě zhodnoceno – přes všechny poznámky ji považuji za jednu z nejlepších věcí, co jsem kdy četla.

[10] barbar (editor) 21.06.2010 09:55

@Neja[8]: Myslím, že Františčina slabina coby komerčního tvůrce je v tom, jak moc miluje neurčitost příběhu i rozuzlení. Tím ovšem zas aspiruje na velkou literaturu… :) Fakt, že kolem konce téhle knihy proběhly mezi nakladatelem/re­daktorem a autory značné tahanice. A nejspíš je pořád trochu znát, že byl napsán téměř první a příběh z jeho čísla bot poněkud vyrostl…

[9] tomts (editor v době uložení příspěvku) 20.06.2010 23:18

@Neja[8]: Tedy obrat – napsána skvěle pro všechny, kdo mají rádi podrobnosti z prostředí děje – to zní skoro jako báseň, škoda, že to nemá také nějaký význam. Dal bych přednost, před řečí vázanou, prostému zhodnocení knihy. :-DD

[8] Neja 20.06.2010 22:07

Od téhle knihy jsem se neodtrhla, je napsána skvěle pro všechny, kdo mají rádi podrobnosti z prostředí děje a vyžívají se v provázanosti jednotlivých příběhů mnoha postav. Vtáhlo mne to dokonale. Bohužel ve chvíli, kdy střet zájmů a osudů všech zúčastněných graduje, autoři unikli tomu, aby zamotané zápletky jasně rozuzlili. Jestli všechno dopadne tak, jak určili v náznacích, ponechali na čtenářově volbě, jak dalece věří nezvratnosti závěrečného pekla. Kdyby byl konec bez téhle divné části, která jaksi vybočuje z téměř historickoromá­nového stylu do fantaskní hororové scény, dala bych sto procent. Obálka je skvělá, tématickým ilustracím podle mě něco chybí. Vůbec by mi nevadilo, kdyby nebyly zobrazené na celou stránku ale jenom v závěru či na počátku kapitoly v textu.

[7] barbar (editor) 29.11.2009 18:56

Přibalovat ke knihám snící prášek, který by jejich děje pomohl v noci dotáhnout každému čtenáři po svém. Hmm, zajímavý nápad, jen s výrobou budu mít asi trochu problém… :)

[6] snop 29.11.2009 11:26

Pres vsechny vyhrady, ktere k te knize mam (a shoduji se s Gaarqovymi, takze je nebudu rozepisovat), nakonec si ke mne cestu nasla. Docetl jsem a mel jsem pocit, ze me autori podvedli naprostou absenci katarze. Ale pak jse usnul… a celou noc se mi zdal v podstate pribeh one knihy. A pred chvili jsem se probudil a jsem s knihou spokojeny. Za ten sen davam 80 %.

[5] Madam Brbla 13.11.2009 10:17

@DreamChaser[3]: Kolem téhle knížky byl na české poměry docela hype, čtenáři nejspíš očekávali absolutní bombu… a jak známo, přílišná očekávání obvykle vedou ke zklamání. Mně ještě knížka nedorazila, ale určitě si na ni vyhradím dobu, kdy budu vyloženě cítit teď mám chuť na putovní fantasy). To je výhoda rozsáhlé zásoby nepřečtených knih – vždycky najdu něco, co se mi trefí do momentálního psychického rozpoložení:-).

[4] Gaarq (editor) 13.11.2009 07:50

@DreamChaser[3]: jestli to nebude tím, že lidé mají různý vkus a není na světě spisovatel ten, aby se zavděčil lidem všem :) třeba ony popisy, mě přijdou zbytečné, tobě ne a není na světě síla, která by řekla „ty máš pravdu“ nebo „já mám pravdu“ ;) žádná tam totiž není, jde jen o osobní nepřenosné zážitky. tak to je.

[3] Svarec 12.11.2009 20:19

Abych řekl pravdu, tak mě ta nízká hodnocení docela překvapují…

[2] papuja 09.09.2009 21:18