Dračí mor

Jana Rečková

Dračí mor

série: Dračí série

vydání: Straky na vrbě (web) 2011

Potan  | *** 02.06.2011 19:12

Dračí mor neurazí, avšak ani nijak výrazně nepřekvapí. Knihu si spíše užijí dívky, které si budou libovat ve vztazích postav, dračí verzi Romea a Julie, a autorce jistě odpustí celkovou pomalost knížky bez většího vzrušení (to ale neznamená, že by obsahovala hluchá místa). Chlapi se ale nemusí bát, že by je kniha nudila. Nějaké ty bitky tu jsou, lepé děvy taky a ten hepáč se dá přežít. Jednu věc si ale užijí jistě všichni. Zajímavý a originální svět plný inteligentních draků. Teda, skoro všichni. Pro drakobijce tu hrozí možná zdravotní újma :)

Svarec  | ***** 04.10.2011 20:54

Vlastně ani nevím, proč jsem si Dračí mor kupoval. Povídka Hic sunt dracones z antologie Legendy: draci mě nijak neoslovila, navíc soudě dle recenzí se nejedná zrovna o můj šálek čaje (málo příběhu, hodně postav a psychologie, atd). Asi v tom byl nějaký šestý smysl, protože… tahle knížka je fakt výborná :) Příběh je sice odsunut na vedlejší kolej, tvoří víceméně jen kulisu pro postavy, každopádně hlavní hrdinové jsou vážně výborně vykreslení, sympatičtí, no prostě jsem si je zamiloval. Tenhle typ knih vážně normálně moc nemusím, ovšem Dračí mor jsem přečetl během jednoho dne. Fakt mě překvapil. K dokonalosti mu ještě něco málo chybí (přecijen mi chyběla nějaká „šedá“ postava, všichni jsou totiž buď dobráci od kosti nebo prohnilí padouši), ale pět hvězd si zaslouží. 95%

i.va  | *** 05.03.2013 10:02

Asi jsem očekávala víc, nevím. Každopádně mám pocit, že z takto vymyšleného světa a příběhu se dalo vytřískat něco víc. Příběh je super, ale chybělo tomu NĚCO. Mám z knížky lehce rozpačité pocity. Ale jako oddechovka to není špatné.