série: StarCraft - Sága Temných templářů

Kategorie: sci-fi - podle videohry

originální název: Twilight
originál vyšel: 2009

vydání: Fantom Print (web) 2011

Svarec  | **** 08.12.2011 21:07

Důstojný závěr trilogie, přesto se musím přiznat, že jsem čekal trochu víc. Na můj vkus se tu totiž hodně mluví a málo koná. Nejde vysloveně říci, že by mi ty dlouhé rozhovory a lehce filosofické pasáže vadily (koneckonců byly i v předchozích dílech), jen jsem čekal, že konec trilogie bude více… epický, bombastický? Nevím… Každopádně konec (cca posledních 50 stran) je fakt výborný a musím se přiznat, že mi až vyhrkly slzy do očí :) Abych nějak zhodnotil celou trilogii: přes drobné mušky, kterými Sága Temných templářů trpí, jsem zatím nic lepšího z prostředí PC her asi nečetl.

Speedemon  | **** 22.06.2013 23:13

Parádní finále. Je zde vše, co tam patří. Akce, humor, napětí, skvělé dialogy a trocha romantiky. Poslední části, ve kterých je Zamara, jsou opravdu povedené a dojemné. Závěr mi přišel poměrně dost epický, nicméně vždy se dá přitvrdit… I když se v ději dá nalézt několik logických děr, nebijí tolik do očí a příběh má takový spád, že je rád odpustím. Bohužel část se Zeratulem není ukončená a jelikož sága další díly nemá, domnívám se, že ji autorka použila jako návnadu na hru Starcraft 2, na kterou se zde naráží poměrně dost. Jelikož kniha vyšla cca rok před vydáním hry, tak si pochvalu zaslouží celý tvůrčí tým.

Cadak  | **** 26.03.2015 11:29

Závěr trilogie se kvalitativně opět zvedá, tempo nabralo na historii a stejně jak Ramseymu nezbývá čas, tak ani vám dost stránek. V tomto díle se čtenář dozví další množství informací nejenom o protoské historii ale také o nedávných událostech velké války a války rojů

Mnoho věcí, jako třeba Zeratulova krize, pěkně ukazuje že ani mocní protosové nejsou dokonalí a všichni jsou jen smrtelníci a mají svoje limity

Konec pak nabídne epické zakončení celé série…takže nezbývá než jen doufat, že s postavami ságy temných templářů, se opět setkáme v Legacy of the Void.

80%