kniha » Chromý bůh
v Top10 8 | chce si přečíst 7 | chce mít v knihovně 10 | má v knihovně 126
hodnotilo: 189
93%
Koupit knihu:
Fantasya.cz
Chromý bůh

Steven Erikson

Chromý bůh

série: Malazská Kniha padlých
díl v sérii: 10
kniha patří do světa: Malazský svět

Kategorie: fantasy

originální název: The Crippled God
originál vyšel: 15/02/2011

vydání: Talpress (web) 2012


Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1456789poslední 10384 příspěvků celkem

Výpis příspěvků obsahuje skryté texty. Zobrazit příspěvky: spoilery

 [64] Strýček Biolit 26.12.2012 18:07  

@Erik1131[63]: Tak vidíš ;)

 [63] Erik1131 26.12.2012 16:31  

@Strýček Biolit[62]: Máš pravdu, radšej to ani nechcem vedieť. Hlavne že už sú na scéne Malažania s Tavore :-))))

 [62] Strýček Biolit 26.12.2012 15:34  

@Erik1131[61]: Nebylo by lepší si na to počkat a nekazit si četbu spoilery?

 [61] Erik1131 26.12.2012 13:55  

Vyskytuje sa vôbec Karsa Orlong v chromom bohovi? Som ešte len na začiatku, ale jeho meno som nevidel ani v zoznamu postav…

 [60] Strýček Biolit 25.12.2012 21:55  

@Romison[57]: Vidíš, to já bych měl problém udržet v hlavě vše podstatné i po tom roce (asi bych si při čtení dalšího dílu vzpomněl, ale jsem radši, když do knihy naskočím a nehlodá ve mně takové to: „s touhle postavou ses už setkal, měl by sis ji vybavit“). U Martina (bude-li další kniha) asi nějaký ten re-read bude…přeci jen, pět šest let je dlouhá doba :(

@pííís[58]: Hehe…mně zase Daň donutila o 10 % zvednout Měsíční zahrady :)) O znovupřečtení Měsíčních zahrad teď dost uvažuji, neboť by mě zajímalo, jak kniha působí, když člověk „ví“ (ani ne tak konec, jako spíše zákonitosti světa). Co se Martina týče, tak Hostina mi celkem sedla, Tanec už byl nechutně rozvleklý, v tom souhlasím :(.

@idle[59]: Kvalitní literatura si cestičku většinou nějak najde ;) Ačkoli je pravda, že mě k Malazu dokopalo právě vysoké hodnocení tady na legii (i když…hodno­cení…spíše komentáře…na čísla moc nedám, ale když vidím, jak 98 % lidí chrlí superlativy – navíc, napříč x lety – tak to asi nebude náhoda, ani nějaká přechodná móda)

 [59] idle (editor) 24.12.2012 19:50  

@Strýček Biolit[56]: No já právě nevím, jestli bych o Malazu, nebýt některých nadšenců, vůbec věděla (můj příchod na Legii se datuje až později a pochází z obdobných zdrojů).

 [58] pííís 24.12.2012 19:41  

@Strýček Biolit[51]: re-read proběhl u Zahrad asi tak pětkrát – minimálně (Vichr za tu ani ne poloviční dobu vede se čtyřmi přečteními. Jinak Martin mě začal pěkně s..t. Hostina pro vrány tak rozvleklá až hanba a tanec s draky taky… Pán toho chce moc říct ale čtenář (já) se při tom tak nějak začal nudit. to se mi u Eriksona nestalo ani jednou – u Daňů pro ohaře sem dal původně osmdesát, ale po druhém čtení jsem musle dát opět počet.

 [57] Romison 24.12.2012 14:58  

jako Eriksona jsem reread nedelal, pac to vydaval kazdej rok a nebylo to uplne treba, dam si to pak az na jednou nekdy zase cely. Martina jsem reread delal, tam byly delsi pauzy mezi vychazenim

 [56] Strýček Biolit 24.12.2012 14:02  

@pull[55]: A co ti Městská Knihovna Praha udělala? :D @idle[54]: Ale řešila…hlodalo by to jak hraboš. Na každého jednou dojde…obávám se, že na Martina dřív, než by se čtenářům líbilo :))

 [55] pull 24.12.2012 11:34  

Setkání ARA.

„Ahoj, jmenuju se pull a jsem rezidentem Azathu. Už 2 roky jsem nešáhnul po MKP.“

„Výborně, skvělá práce, nepolevuj.“

 [54] idle (editor) 24.12.2012 09:23  

No však já jsem ráda, že ti šílenci jsou; i když nebýt jich, asi bych to vůbec neřešila. :) Však ono jednou dojde i na toho Martina.

 [53] Strýček Biolit 24.12.2012 01:40  

@idle[52]: U Malazu máš ovšem k dispozici šílence, kteří rádi rozpitvají každý problém, případně loví v paměti, aby osvěžili to, cos zapomněla…takže vlastně pohoda, no ne? :))

A re-read by u Martina – myslím si – nutný nebyl. ;) Ačkoli má taky docela dost postav, tak pokuds zvládla sledovat MKP (aniž by ses ztratila způsobem typu: „Chodby? Co jsou to chodby? A jací Paliči?“), tak bys Píseň dala levou zadní. Je fakt, že si člověk přesně nepamatuje, který z patolízalů toho, či onoho rodu dobyl ten, či onen hrad, ale to pro děj extrémně podstatné není, stačí mít přehled o tom, jaké rody si zrovna vzájemně dávají přes držku (řečeno velice hrubě, ale pravdivě). + Dodatek pro fanoušky Písně (nechci být kamenován:)): nijak nesnižuji kvalitu textu, pouze poukazuji na fakt, že oproti Malazu je to relativně jednoduché čtivo.

 [52] idle (editor) 24.12.2012 00:09  

@Strýček Biolit[51]: Jo, a pak re-read s každým případným dalším dílem, co? To snad radši ani ne. Mám dost svých problémů s Malazem. :)

 [51] Strýček Biolit 24.12.2012 00:07  

@pííís[45]: Smekám. Pamatoval sis vše podstatné, nebo byl nějaký re-read v průběhu let?

@idle[50]: Klidně začni, konce se stejně nedočkáme :))

 [50] idle (editor) 23.12.2012 21:17  

@Romison[49]: Jo, proto se taky do Martina nepouštím… zatím. :)

 [49] Romison 23.12.2012 21:10  
spoiler Tento diskuzní příspěvek obsahuje spoilery - zobrazit?
 [48] idle (editor) 23.12.2012 17:01  

@Romison[47]: To už je pak vážně skoro celoživotní projekt.

 [47] Romison 23.12.2012 16:36  

@idle[46]: tak takovejch nas tady musi byt vic :)

 [46] idle (editor) 22.12.2012 13:38  

@pííís[45]: Tys u toho čtení vážně strávil dekádu? Četls Měsíční zahrady hned, jak tu vyšly? Tak to teda respekt!

 [45] pííís 22.12.2012 13:26  

Nejspíš velmi inteligentní a humoru holdující spoluobčan, který si myslí jak není tím podhodnocováním vtipný a originální.
Jinak Chromý bůh je pecka a úžasné zakončení té nejlepší fantsy série. Víc než jedna dekáda strávená u čtení knihy padlých určitě nebyla ztrátou času – právě naopak. Doufám, že další díla mistra Eriksona budou stejně vydařené.

 [44] BorgDog 21.12.2012 21:34  

Nekrmit, ignorovat nebo prostě smazat.

 [43] idle (editor) 21.12.2012 12:06  

Nejspíš to nečetlo nic a jenom trolluje. Vždyť to nehodnotilo ani jiné knihy, jenom tuhle a ty dvě série. Kdyby to chtělo něčemu fandit, tak si tu Píseň ohodnotí i po knihách.

Ne, to nemá smysl se nad tím nějak zamýšlet.

 [42] Erik1131 21.12.2012 11:53  

Ach jo, už tu vidím hatera, ktorý označil ChB ako brak a k tomu ešte aj celú sériu. Fakt nechápem, čo mu to pomože. Čítal možno len prvý diel, potom všetkým dielom dal brak a aj sérii… iba Piesni l. a o. dal 100 percent. Fakt nelogické…

 [41] Majkl 19.12.2012 12:14  

Ach, už to vyšlo… 15 dní a ja o tom ešte neviem. Musím niekomu povedať, čo chcem na Vianoce :)

 [40] idle (editor) 16.12.2012 17:40  

@Acaila[39]: A jak se to projevuje?

 [39] Acaila 16.12.2012 15:45  

@idle[38]: Nebojím se spoilerů. Spoilery se bojí mě!

 [38] idle (editor) 16.12.2012 12:46  

No já už to vidím, že to tu zase sklouzává do drbárny. Takže pokus: kdo se chce vyblbnout, naklonovala jsem svůj starý vzkazník a sedí tady: http://idle.mysteria.cz/malaz/ Vstup jen pro ty, co se nebojí spoilerů. :)

 [37] BorgDog 16.12.2012 12:04  
spoiler Tento diskuzní příspěvek obsahuje spoilery - zobrazit?
 [36] idle (editor) 16.12.2012 12:00  
spoiler Tento diskuzní příspěvek obsahuje spoilery - zobrazit?
 [35] idle (editor) 16.12.2012 11:55  

@BorgDog[34]: Viděla bych to taky tak.

 [34] BorgDog 16.12.2012 11:15  
spoiler Tento diskuzní příspěvek obsahuje spoilery - zobrazit?
 [33] idle (editor) 16.12.2012 10:52  

@pull[32]: A já zrovna chtěla Strýčkovi navrhnout, že diskutovat se přece může tady, když tu máme spoilertlačítko. Chápu, že ostatní návštěvníci už toho můžou mít plné zuby, jenže nevím, jestli se rozkecáme natolik, že by mělo smysl zakládat extra diskusi někde úplně jinde.

 [32] pull 16.12.2012 10:46  

Koukám, že bych se měl pomalu začít vyhýbat diskuzím o Malazu. Nějak se mi letos nepodařilo začít s restartem, rekonstrukce bytu žere „zbytečně“ moc času. Než se k Chromajzlovi dostanu, asi se přidám na temnou stranu žbrblalů proti Malazu :D

 [31] Strýček Biolit 16.12.2012 01:35  

@BorgDog[30]: To si řekne naprosto každý, kdo Chromáka dočte. :)) Otázkou však zůstává, kde diskutovat :D

 [30] BorgDog 15.12.2012 23:43  

@Strýček Biolit[29]: Ano, já říkal, že o tom závěru se bude ještě diskutovat. :-)

 [29] Strýček Biolit 15.12.2012 23:36  

@BorgDog[28]: Autor, samozřejmě… na tři otázky ti zodpoví, čtyři nové na tebe vrhne a ještě přidá závěr, nad nímž teď budu muset x dní přemýšlet :)) A ano, jedná se o onu událost „na ostří nože“ (resp. nožů :))

Nicméně jsem to nemyslel nijak zle…spíše tak jako Bouřňákovsko-Geslerovsky…

 [28] BorgDog 15.12.2012 20:24  

@Strýček Biolit# Jen pro zajímavost – kdo měl být ten dotyčný vepřík? Autor či některý protagonista? :-)

 [27] BorgDog 09.12.2012 19:58  

@idle[26]: Na tom něco je. Nenapadlo mě to.

 [26] idle (editor) 09.12.2012 18:59  

Tohle jsme možná trochu zanedbali v tom našem „článku“ – Esslemont by si zasloužil být zmíněný o trochu víc než jen jako spolutvůrce světa.

 [25] Strýček Biolit 09.12.2012 17:41  

@Gaarq[24]: Stačí pár plakátů, pár oslavných článků na webu, skupina na facebooku a za chvilku bude mít Esslemont vyšší prodejnost jak Erikson. Kniha nemusí být extra kvalitní, stačí dobré promo…jak nám všem ukázal jistý ojíždeč draků :))

1456789poslední 10384 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu