Kategorie: sci-fi - akční

vydání: Brokilon (web) 2016

odkazy: 4x [recenze], 1x [info]

iregal  | ***** 14.10.2016 18:47

dle mne po Morphin Red asi nejlepší kniha, a ani se nedivím, že se autor nepouštěl do popisu sexu ženy, která má muže v hlavě jako pozorovatele co může vše cítit :D

Svarec  | ****1/2 19.01.2017 01:45

Opět zcela klasický Heteša. Pět hvězdiček přecijen dát nemohu, protože oproti Morphin Red nebo Sex, drogy & cyb'n'roll mi tam subjektivně k dokonalosti něco chybělo, byť to nedokážu přesně definovat, ale narozdíl od slabších kousků jako Ruská ruleta nebo Fatal virtual zde nenacházím ani žádné zásadní vady. Z logického hlediska mi snad jen trochu vadilo, jak se hlavní hrdina poctivě „odpojoval“, když hlavní hrdinka zavelela, přestože bylo jasné, že v mezičasí může dojít k nějakému průšvihu. Jinak ale přečteno na jeden zátah, prostě klasický Heteša v nejlepší formě – napínavý příběh, břitké dialogy a spousta humoru. Heteša píše v podstatě pořád to samé, ale nijak zásadně mi to nevadí.

Methat  | ****1/2 24.03.2017 11:16

Super oddychovka prečítaná za pár dní. Infico ma bavilo ešte viac než Morphin Red. Príbeh je jednoduchý a dej smeruje priamo dopredu. Páčil sa mi vzťah medzi Larrym a Brenou, na konci ten dialóg mohol byť viac ukecanejší. Vtipov (a odkazov) je v knihe plno, od začiatku až po koniec sa budete chechtať a občas vyprsknete smiechom nad nečakanými udalosťami. Hetešu si vždy prečítam rád, nech píše ďalej minimálne takto kvalitne a ja budem chrochtať blahom.

Benetka  | ***** 12.11.2018 22:46

Právě jsem to dočetl. A je to dobré! Dokonce velmi dobré!! Už dlouho jsem se u knížky tak hezky nebavil!!! Musím se přiznat, že mám pro česky píšící autory odjakživa slabost, a je pak taky radost, když si jeden může říct, že za těmi zahraničními v ničem nezaostávají. Ba právě naopak. Možná je zatím náš specifický smysl pro humor, nebo něco úplně jiného, kdo ví? Infico se čte jedním dechem, děj rychle plyne, i když se samozřejmě najde pár hluchých míst a občas musí čtenář přivřít oči nad nějakou tou nelogičností či ne zcela vychytanými reáliemi. Na druhou stranu to ovšem převažuje použitý základní a zároveň stěžejní motiv! Chlap v ženském těle. Pardón, vlastně v dívčím! :) A to je ještě vlastně tak nějak na druhou… Jo a do toho nějaká ta supertajná technologie, zápletka s tajnými agenty a studiem architektury a tak, ale! Ale… Jednoho při tom čtení napadá minimálně 100 dalších jiných možných scénářů! Škoda, že na to psaní moc nejsem… :( A tak taky jednoho musí napadnout: A JAK TO BYLO DÁL?! :D Pod Čarou: Taky bych chtěl být v tělíčku Breny… :)

Lmslaver  | ***** 16.02.2021 15:47

Infico upoutalo mou pozornost od první do poslední stránky, vždy když jsem musel knihu odložit, jsem se těšil, až se k ní vrátím. Autor dokázal pokaždé odměřit přesnou dávku napětí, akce i humoru a servírovat v příběhu nenuceně v pravý čas. V jisté chvíli mě hodně pobavila inspirace jednou českou politickou aférou (kabelky). Po devíti letech je tohle teprve druhá kniha, kterou jsem od Petra Heteši četl a zjevně jsem udělal chybu, ten skluz budu muset dohnat…