Poločas rozpadu

série: Spad

Kategorie: sci-fi - postkatastrofická - audiobook

vydání: Epocha (web) 2017; Epocha (web) 2017

odkazy: 5x [recenze]

biafra  | ****1/2 23.08.2017 17:26

Čtení pro muže, kteří nenávidí ženy. Pro mě asi zatím nejlepší Kotleta. Spad mě moc nenadchnul, ale tohle mě svou děsivou atmosférou uchvátilo. Kotleta/Kyša na mě až dosud působil jako laciná braková oddychová četba s dobrým marketingem (nic proti tomu). Poločas rozpadu, zdá se mi, už tuhle rubriku překračuje směrem k tomu, čemu se říká literatura. Jediné, co mě rušilo, bylo chronické správňáctví hlavního hrdiny. Prosím alespoň o jednu vadu, jednu nedokonalost! (P. S. mezi prvními dvěma větami není důsledkový poměr).

Vlask  | **** 14.09.2017 23:04

Určitě lepší než úvodní díl, což byla vlastně urbanka s menší cestou mezi aglomeracemi. Dvojka se vrhla do náruče toho pravého nukleárního postapa, kde si nikdo přívětivé náruče zbytků civilizace neužije. Takže spousta cestování divočinou, pozůstatky války všude okolo, divoké kmeny a nesmí chybět fanatická sekta, ze které se zhrozí příznivci stolování na úrovni, ale hlavně feministky.

gokudo  | **** 12.06.2018 08:21

Plukovnik Michalek a jeho parta kontra kult vyholenych dumsdej-dacanu v surovem mixu madmaxe, Slechtova Oggerda och jednoho britskeho postapo snimku jehoz nazev jsem uz davno zapomnel.

Solidni, (ne)kvalitni literatura pro choromyslne scifisty a zhave tema pro silene analyzy a hlucne diskuze v podzemnim bunkru radikalnich feministek. Ja osobne se dobre bavil.

Lmslaver  | ****1/2 03.07.2018 22:57

Byl to dobrý tah zkrátit si dlouhou chvíli na rozpálené pláži Poločasem rozpadu od masaře z Bruntálu, který mě vtáhne do Čech po apokalyptické jaderné válce. Plukovník Michálek, hrdina z Istanbulu nemá zrovna na práci nic menšího než záchranu už jednou zničeného světa. Vykouří u toho víc doutníků, nežli utrousí hlášek, což mi vyhovuje (tím nechci schvalovat kouření), protože nepotřebuju mít mezi jednotlivými výstřely z akáčka pokaždé nějaký vtipný bonmot. I tak se mi dostala dostatečná porce fórků mezi podřezanými hrdly, průstřely těl, cákanci krve, mozků a dalšími chuťovkami. Nevadí mi ustřelené hlavy, useknuté ruce, nebo jiné končetiny ale useknutý konec knížky mě dokáže namíchnout a Poločas rozpadu je vlastně jen polovina příběhu, který je ukončen v následující Rázové vlně. Škoda, tohle je má jediná malá výhrada, ale i tak je to hodně dobré čtení, obzvlášť na rozžhavený písek.