série: Bakly
díl v sérii: 7
kniha patří do světa: Koniášův svět

vydání: Triton (web) 2019; Triton (web) 2019

odkazy: 1x [trailer], 2x [recenze]

Sirius  | ***1/2 26.01.2019 09:22

Hledání smrti bylo takové krkolomné, spousta intrik, čarodějů, míň Baklyho. Navíc to celý působilo jako dobře napsanej rozjezd, kniha kde se vlastně rozmotává několik zápletek, ale ve výsledku se nic nestane. Ta pravá bžunda ale přichází s románem V objetí smrti. Tady je míň intrik a možná (alespoň mě se to zdálo) ještě míň Baklyho. Ale vždycky, když tenhle válečník dostane prostor, stojí to za to. Všechno to směřuje k akčnímu finále v podzemí, kde proti sobě stojí Bakly a Věc – takovej hold Věci a Predátorovi. Oba dva romány jsou dobře napsaný, i ty vedlejší postavy vám nějak přirostou k srdci, autorova imaginace je pořád bohatá. Ale… ve výsledku z toho mám spíš hořkosladkou příchuť na jazyku. První půlku bych ani mít nemusel a druhá už je taková lepší oddechovka, kterou ale Bez slitování nebo Na ostřích čepelí strčí do kapsy levou zadní

snop  | **** 31.01.2019 01:01

Skvělá žánrovka. Co k tomu říct. Trochu uspěchaný konec, reflekující změnu v autorském záměru, kdy z původně patrně plánovaného složitého rozvrhu plného intrik zbylo jen torzo a hlavní důraz se přesunul na boj s Věcí, nicméně jinak je to velmi dobré. Já bych sice možná ocenil více těch plánů v plánech jiných plánů, ale totální řežba potěšila také.

Speedemon  | **** 13.05.2019 08:51

Souhlasím s výše uvedeným. V závěru jsem byl docela zklamaný jak se vše zúžilo jen na boj s Věcí. Činy jednotlivých postav z minulé knihy nebo z úvodu této pak vyznívají jen jako protahování protože v závěru na nich vůbec nesejde. Autor potěšil aspoň rozsáhlým epilogem, kde je v rychlosti uvedeno jak kdo dopadl. Malinko jsem se obával, zda autor nezapomněl s jakým úkolem to Bakly do města vůbec dojel :) Jinak náš známý Řezník je tady ještě větší zvíře než obvykle. Ať už jde o souboje v aréně nebo o krvavou řež s meči, kladivy, sekerami (vyberte si). Jelikož jde přímé pokračování Hledání smrti, má kniha spár hned od první stránky. Mně se tento střípek v mozaice zajímavého světa a ještě zajímavějších postav líbil a snad se v brzké době zase něco objeví.