Kategorie: sci-fi - akční

vydání: Triton (web), EF 2007

odkazy: 5x [recenze]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé

1

[14] Lucky 08.09.2013 21:47

Tak se pomalu blížím k 10. dílu a co jsem si tu pročetla všechny komentáře i příspěvky v diskuzi, tak mě asi ani nebude tak mrzet, že tenhle díl nejde nikde sehnat. Nejspíš ho úplně vynechám a vypadá to, že vůbec o nic nepřijdu.

[13] Majkl 09.08.2009 09:38

@FerryH[12]: tak v mojom osobnom rebríčku sú obe diely Hlávku aj Němca a Bartošova sedemnástka. A z poviedok v antológii opäť Hlávka (obe) a opäť Bartoš.

[12] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 09.08.2009 05:04

kdyz jsme u tech osobnich zebricku tak v me trojce ty nejlepsi jsou tri dily Legendy, pricemz prave ta Nemcova „Stín legendy“ je opravdu narez.. a ty dve nasledujici Zambochovi pokracovani jsou dobre remeslne (jak jinak! :O)), ale je jasne, ze jen ‚rozmelnuji‘ to co Nemec nacal… a to je teda narez!… dalsi pak hned v zavesu je ma veleoblibena Hard SF sedmnacka > Bartoš – Renegát – joj! tam jsem hodne fnukal, ze nikdo nenavazal primo na tuhle lahudku a trochu to ‚nerozmelnil‘ stejne jako u Nemcovo Legendy si tento dil o to vyslovene koleduje.. :O))

[11] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 09.08.2009 04:52

@BorgDog[6]: no ja se nebojim to srovnat… mozna to neni tak ‚odflakle‘ remeslne, ale je to stejnej podraz na ctenare JFK .. je to JFK-parodie a ne vazne myslene pokracovani hlavni JFK linie… at je JWP sebevic JFK ‚otec‘ – takto si delat sprtouchlata s cele serie by nemelo byt dovoleno ani jemu ani Neffounovi.. :O)) Je to hezka serka, ale parodie by mely maximalne vychazet jako special – uplne mimo …ne v hlavni dejove linii. TO JE ferove k ctenarum… opak je PODRAZ :O))

[10] Sirius 08.08.2009 15:31

@Lukaso02[9]: inu, ta série je jedinečná v tom, že jí píše tolik autorů a každý z nich má svůj styl. Právě kvůli tomu, každému sedne jiný díl více a jiný méně. Ale tvé pohoršení kvůli Jeruzalémskému masakru sdílím – ten taky nemám rád, stejně jako povídku Hawkův vzkaz ve sborníku. Každopádně ale Neff píše dobře a nevyhýbal bych se mu. Četl jsem od něj sice kromě JFK příspěvků jen Tušení podrazu a nové vydání Tmy, ale velmi mě tím potěšil. Obzvláště Tušení podrazu je dokonalý zážitek.

[9] Lukaso02 08.08.2009 14:21

@Sirius[8]: Zatmění bylo skvělý. Osobně nechápu proč Hlávka nepíše knihy jen povídky. Z chladné hry jsem až tak nadšený nebyl, ale celkem to šlo. Mě se víc teda líbili vikingové a se smrtí v hořích andělích :-D (Nechce se mi vypisovat ty názvy snad to pochopíte). A to, že je to lepší mě teda těší, i když po tomhle díle by se mi zdál skvělý i pejsek a kočička takže těžko to může být horší.

[8] Sirius 08.08.2009 14:04

@Sirius[7]: a Podhoubí smrti se společně se Zatměním, Chladnou hrou a Prokletím legendy 1 řadí mezi moje nejoblíbenější díly

[7] Sirius 08.08.2009 14:00

@Lukaso02[5]: Podhoubí smrti je rozhodně lepší než Jeruzalémský masakr. Je to jedna z nejlepších knih, jakou kdy JWP napsal. A můžeš mi věřit, já od něj četl skoro všechno.

[6] BorgDog 08.08.2009 12:36

@Lukaso02[5]: Osobně bych rozhodně neřekl, že je „Podhoubí smrti“ horší nebo stejné s „masakrem.“ Je to typický JWP, podobný stylem „Armádě nesmrtelných,“ plus navíc dost ujetý svět. Možná se ti to bude líbit víc, možná ne, ale aspoň postavy jsou konzistentní a není to ani zdaleka tak zoufale odfláklé jako masakr.

[5] Lukaso02 08.08.2009 11:25

@FerryH[3]: Tak tos mě potěšil, že ten další je ještě horší, když se na něj zrovna chystám :-D A nešlo ani tak o ten děj i když výskyt jamese bonda jsem hodně těžko nesl, ale vadil mi strašně styl psaní a o tom nevim jak hodně se může změnit. A taky se mi zdálo, že strašně nepochopil ty postavy tam. Všichni měli odlišnej charakter, než v předchozích 9 knihách. Tatáž věc mi přišla i u Chladné hry Tomáše Němce. Ale ne v takovém rozsahu. Byl tam na můj vkus moc velkej chladnej vrah.

@zdenda[2]: Mladý chlapec možná jsem (19), ale ať je to jak chce, tato kniha je teda strašná vizitka. Když si vezmeš pro tebe neznámého autora a ten ti pokazí náladu místo aby tě zabavil, tak už se k němu taky nevrátíš. Možná po čase mu dáš ještě šanci, až se ti bude vlivem času zdát, že to možná tak strašné nebylo a až bude nouze o knihy. Tak nějak to hodlám udělat já

[4] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 08.08.2009 02:26

@FerryH[3]: kurna zas to dela… jak se udela edit prispevku a neco opravi tak se vsechny odstavce zhuzvi do sebe.. :O(( a uz s tim nejde nic delat …

knedle? nemuzes se na to podivat ?

[3] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 08.08.2009 02:22

@zdenda[2]: no ja mam Neffa rad… ale tohle je vazne strasna sr**** … opravdu NECIST, hrozi pak nervova ujma… pripadne fyzicka inzultace autora… :O)) v obem pripade teda je lepsi radej si s tou knizkou ani nezacinat… :O)) dela opravdu ostudu cele te serii .. i kdyz me osobne prislo jeste horsi to co stvoril Prochazka v te casti s houbickama… to je snad jeste horsi… :O))

ale jinak Zdenda ma pravdu – Neff ma i skvele knizky… takze na nej nezanevri … zkus treba serii >
nebo pokud mas radeji SF triskacky smrcnute mec a magie… tak skvelou serii >

povidkari zas oceni jeho uz super klasickou sbirku:
tamni povidka > Největší vodvaz v dějinách svangu ..je fakt VODVAZ… prvni ceska opravdu dobra kyberpunkova povidka… :O)

[2] zdenda (editor) 07.08.2009 22:19

Tuto knihu jsem zatím nečetl, ale asi jsi mladý chlapec, protože Ondřej je prostě IKONA, možná je to slabé, ale rozhodně se mu nebraň. Patří mezi české TOP sci-fi spisovatele. Přečti jiné knihy knihy od něj (Šídlo v pytly, Čarodějův učeň atd.)

[1] Lukaso02 07.08.2009 19:18

Vyloženě strašná kniha. Nikdy jsem od tohoto autora nic nečetl a díky této knize to už ani neudělám i když dlouho jsem pokukoval po tmě 2.0. Je to věhlasnej autor všude známej a popravdě netušim proč. Nejhorší kniha série a pochybuju že narazim na horší. Možná jestli mu dovolí napsat tu druhou jak jsem četl v tom závěru o něm. Bůh ochraňuj tuto serii od něj. Snad to už žamboch nedopustí.

1
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo