Prokletí legendy - Dámská hra

série: Agent JFK
díl v sérii: 13

Kategorie: sci-fi - akční

vydání: Triton (web), EF 2007

Sirius  | ***** 22.11.2007 10:27

Třikrát sláva, Žamboch is back. Pro mnohé to bude s nechutí, ale JFK se v tomhle díle vůbec nevyskytuje. Což mi vůbec nevadilo. Hlavním tahounem tohle krvavého příběhu je Andrea a Žamboch opět ukazuje, že umí. :) A i kdyby to mělo 300 stran,tak to budu mít přečtený za den, protože se to čte samo. Zkrátka a dobře, perfektní oddechová literatura, který bych vytkl jen ten malej počet stránek.

shpina  | **** 19.12.2007 13:01

Zatím nejlepší jfk od žambocha, kterého řadím vedle jfk5 a jfk12.

Marc  | ***** 09.02.2008 21:26

Zase ten JFK, ale bez JFK. Ale to si protiřečí? Série Agent JFK je zpět ale John Francis Kovář tu není, na jeho roli nastoupila osoba něžného pohlaví – senior agent, komtesa Andrea de Villefort. A z jejího meče odkapává krev… krev dobrých i špatných. Temná série pokračuje!

Majkl  | **** 24.04.2008 17:43

Hm…v jednom komentári som sa zmienil o tom, že by nebolo od veci sledovať JFK príbeh bez samotného a takýto diel mám práve za sebou. Zo začiatku sa dej trochu vliekol. Avšak v štvrtine knihy sa čtivosť zmenila a s nástupom finálnej akcie som už knihu čítal ako deviatku a dvanástku. V recenziách som čítal, že finálna akcia bola veľmi neprehľadná, no mne to tak nepripadalo. Jediné čo sa dá vytknúť je pomalší rozjazd a niektoré erotické scény, ktoré trochu rušili a nepripadali mi tu vhodné. Bonusová poviedka bola skvelá a dúfam, že raz nejaký autor napíše aj hororový diel JFK.

knedle  | **** 29.07.2008 13:56

Urcite tento dil patri k top 5 JFK (dosud) – hodnoceni neni maximalni z par drobnych duvodu: nektere pasaze jsem cet vicekrat, protoze jsem na jejich konci zjistil, ze sakra nevim, co se tam vlastne stalo; dale mi chybi par informaci, ktere by mely jeste byt dovysvetleny. Naopak bych si rad podrobneji precet, kdo vsechno byl v Andreine skupine obrancu (namet na fanart, co na to Marc ?)

SiriusChico  | ***** 13.08.2009 23:57

Nejlepší JFK co jsem zatím četl, není se taky čemu divit, když autorem jeden z otců zakladatelů. Ale pozor, tímhle dílem u mě JFK povýšil do neuvěřitelných výšin, vzestupnou tendenci jsem viděl již dlouho a tohle je ten zlom. JFK už pro mě není „jenom“ oddychová literatura, ale naprosto plnohodnotný, čím dál tím více temnější, krvavý masakr (samozřejmě s potřebnou dávkou vtipu). Jenom se modlím a upřímně doufám ať si tuhle vzestupnou tendenci série udrží (nebo alespoň ať nejde dolů).

avatar2  | ***1/2 09.06.2010 17:36

Jeden z lepších dílů JFK, zejména pak první polovina, kde se buduje zápletka mezi dámskou částí agentury a mocichtivými intrikány. Druhá část, ta akční už mi seděla méně, tak nějak u mně platilo – čím větší řež, tím nudnější. Ale chápu že někomu to může vyhovovat. Zvláštní je že jeden z nejlepších dílů JFK byl bez JFK.

Ruw  | ****1/2 24.08.2010 23:22

Jeden z nej dílů série. jen mě trochu prudila téměř? nesmrtelnost (nejen) Andrey a to, že jsem se občas lehce? ztrácel v tom, co se právě děje, což se mi ale stává nejen u tohoto dílu.