povídka » Piánko apokalypsa
hodnotilo: 23
76%
přebal jedné z knih obsahující tuto povídku

Will McIntosh

Piánko apokalypsa

Kategorie: sci-fi - postkatastrofická

originální název: Soft Apocalypse
originál vyšel: 09/2005

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1

 [35] KeB (editor) 21.03.2015 16:14  

@měšťan[32]: Děkuji, od tebe mne to těší dvojnásob. Nyní můžu jít zase spamovat někam jinam…

 [34] měšťan 20.03.2015 21:55  

@toms[33]: Vysvětli.

 [33] toms (editor) 20.03.2015 16:48  

@měšťan[32]: pořád takový skromný nesmělý studentík :-)

 [32] měšťan 20.03.2015 12:10  

@KeB[31]: Sám jsi trol :)

 [31] KeB (editor) 20.03.2015 11:32  

@Gaarq[22]: s reagováním na trolly je to stejné jako s pročítáním diskuzí pod novinkama a nedejbože s přispíváním do diskuzí pod novinkama, nikdy to nikam nevede, ale člověk to čas od času zkusí :)

 [30] měšťan 18.03.2015 14:51  

@Strýček Biolit[29]: Tak, a teď ještě soukromý deník :)

 [29] Strýček Biolit 18.03.2015 14:41  

@měšťan[21]: No to je jasný, že má každý jiný vkus. Pokud nechceš navnadit/odradit, pak nechápu i ono hodnocení bez komentáře (taky se promítne, svým způsobem varuje/navnazuje). Pokud to tedy neděláš jen a pouze pro sebe…pak ovšem nechápu, proč si na to nevedeš nějaký soukromý deník.

 [28] měšťan 18.03.2015 13:40  

@toms[23]: Řekl bych, že teď sis na sebe něco vztahovačně vztáhnul :)

 [27] měšťan 18.03.2015 13:39  

@Gaarq[22]: Ano, rádobyvtipné poznámky o trolech, to tu dlouho nebylo.

 [26] toms (editor) 18.03.2015 12:57  

@Hyperion[25]: no, jestli jsem si s Tebou dal pivo, tak jsem byl tak opilej, že si to nepamatuju :-) Ale jinak, však Ty víš :-D

 [25] Hyperion (editor) 18.03.2015 12:55  

@toms[23]: Takže my dva nejsme kamarádi, jo? (nemusíš odpovídat) :-)

 [24] Hyperion (editor) 18.03.2015 12:54  

Tak pozor, od začátku se naopak straním jakéhokoli popichování. První koment je pouze konstatování skutečnosti, že u měšťana jsou velmi nízká hodnocení standard, takže mluvit o hodně velkém rozptylu v hodnocení není tak docela na místě. Upřímně je mi jedno, pokud měšťan dá každé povídce z XB-1 brak nebo ne. Celou tuhle diskusi vedu na téma „hodnocení“, vůbec ne na téma „hodnocení toho kterého uživatele“. Pokud to tak bylo pochopeno, pak to bylo pochopeno špatně.

 [23] toms (editor) 18.03.2015 12:51  

@měšťan[17]: já jsem naprosto smířený s celým světem, ale to neznámená, že budu držet hubu jen proto, že by si to někdo přál, na to už jsem trošičku starý :-) Můj příspěvek vůbec nemluvil o Tobě, to jen Ty sis to vztahovačně vztáhnul na svou osobu a hned spojil s Hyperionovým příspěvkem. V tomto konkrétním případě jsem měl na mysli úplně jiné dvě osoby a ne, nebudu je jmenovat, protože tady vůbec nešlo o konkrétní jména, ale styl či způsob hodnocení. Nějakých osobních animozit jsem dalek (Hyperiona jsem viděl osobně pouze někdy počátkem 90. let na nějakém conu a jako mladičkého kluka jsem ho ani moc nebral na vědomí), ale pokud si myslíš něco jiného, vyvracet Ti to nebudu :-D

 [22] Gaarq (editor) 18.03.2015 12:51  

pánové, na každé kleci s trolem bývá obřím písmem NEKRMIT a stejně jsou ta nebohá zvířata stále přežraná.

 [21] měšťan 18.03.2015 12:05  

@Strýček Biolit[20]: Proč někoho vnadit nebo varovat? Každý má jiný vkus.

 [20] Strýček Biolit 18.03.2015 11:40  

@měšťan[19]: Páč tím poskytneš „službu“ veřejnosti? Navnadíš/varuješ potenciální čtenáře na dobrý kus/před brakem?

 [19] měšťan 18.03.2015 11:35  

@Strýček Biolit[18]: Nechápu, proč bych měl neustále někomu vysvětlovat, proč jsem hodnotil tak a ne onak. Ať si „kamarádi“ klidně povykují.

 [18] Strýček Biolit 18.03.2015 11:27  

@měšťan[15]: Jo, to beru. Myslím, že kdybys něco podobného (byť možná trochu rozvedeného) napsal do komentáře, ubylo by i toho povykování.

 [17] měšťan 18.03.2015 11:16  

@toms[16]: Smířit nebo nesmířit s tím, že si budu hodnotit jak chci, by se spíš měla „parta kamarádů“. A popichovat začal Hyperion a ty, viz. vaše příspěvky 1 a 2. Tak se nediv :)

 [16] toms (editor) 18.03.2015 10:56  

@měšťan[14]: ale on si každý hodnotí jak chce, to přece nejde ovlivnit:-) Jenže neočekávej, že když píchneš do vosího hnízda, aby Ti vosy začaly snášet med:-) Ty si komentuj a hodnoť jak chceš a smiř (nebo nesmiř, toť Tvůj vnitřní boj), že se může stát, že se někdo ozve a „začne povykovat“ :-) Jednak je to přirozené a druhak se tu aspoň něco děje:-D

 [15] měšťan 18.03.2015 09:55  

@Strýček Biolit[12]: Protože to bylo ufňukané a o ničem. Prostě výplod psychologa :)

 [14] měšťan 18.03.2015 09:53  

@toms[13]: Skoro vždy, když tady dá někdo nějaké povídce nízké hodnocení, nastoupí „parta kamarádů“ a začne povykovat, proč dal tolik a ne tolik, ať to vysvětlí atd.. Nechápu proč. Ať si každý hodnotí jak chce.

 [13] toms (editor) 18.03.2015 01:19  

@měšťan[10]: no jo, ale Ty jsi mimořádně citlivá povaha :-)

 [12] Strýček Biolit 18.03.2015 00:03  

@měšťan[11]: Však já proti tvému hodnocení nic nemám, jen jsem rozvíjel myšlenku, nakolik je (ne)přínosné číslo. Ideálně ještě přidej proč tě to nebavilo.

 [11] měšťan 17.03.2015 23:33  

@Strýček Biolit[3]: Tak já ti to okomentuju: Vůbec mě to nebavilo.

 [10] měšťan 17.03.2015 23:33  

@toms[4]: Já si to tak vyložil.

 [9] měšťan 17.03.2015 23:32  

@Hyperion[1]: Měšťan dává jednu hvězdu nebo brak takové povídce, která se mu nelíbí.

 [8] Hyperion (editor) 17.03.2015 21:05  

No, pokud jde o komentáře, vždy jsou lepší než prostá hodnocení, ale i zde je nutné, aby jich bylo víc. Na Legii se najde spousta knih i povídek, které mají vysoká a vcelku početná hodnocení s jediným záporným komentářem. V opačném případě už to tak časté není…

 [7] gokudo 17.03.2015 18:24  

Takhle blbe jsem se naposled citil u ENDERA!-:)

 [6] Strýček Biolit 17.03.2015 14:06  

@toms[4]: Jak píše zombiebij. Pokud to ohodnotí třeba 20 lidí a celkové „skóre“ bude kolem 30 %, dá se očekávat, že to opravdu nebude skvost. Na druhou stranu, taková ta „šedá zóna“ mezi 65 – 80 % dokáže někdy opravdu překvapit. Jak v pozitivním, tak negativním slova smyslu.

 [5] KeB (editor) 17.03.2015 13:33  

Číslo je relevantní asi stejně jako číslo u filmu na csfd. Pokud to x lidí označí jako blbost, tak to statisticky blbost bude. :) Pokud povídku hodnotí tři lidi je to k ničemu.

 [4] toms (editor) 17.03.2015 11:47  

@Strýček Biolit[3]: o půl hvězdy, třeba i o hvězdu či dvě, to je v pohodě, ale máš čtenáře (a kdekoliv, tím nemyslím jen Legii či Pitaval), kteří prostě mají hodnocení nastavené jinak. Tím netvrdím, že špatně nebo dobře, jen je tam dost velká diference od běžného průměru vnitřně nastavená (někdo třeba hodnotí buď 100% nabo 0 a cifry mezi tím nepoužívá, jíný zase hodnotí maximálně 60% a výš nejde…). Máš samozřejmě pravdu, že vypovídající hodnotu má hlavně komentář, ale občas i to číslíčko může naznačit. :-D

P.S.: Tím, proboha, nechci naznačit, že mají všichni hodnotit stejně, doufám, že si to tak někdo nevyložil. To byla jen taková úvaha, možná úplně mimo mísu :-)

 [3] Strýček Biolit 17.03.2015 10:32  

@Hyperion[1]: @toms[2]: No…ono upřímně…to číslo (ač se poslední dobou snažím třeba i do komentu psát, když je to mezi) je stejně takové…nevím…spíše orientační. Stačí, abych se blbě vyspal, pak dočítal knihu a klidně to může letět o půl hvězdy (a někdy i hvězdu) dolů. Důležitý je komentář, ten už mi něco řekne.

 [2] toms (editor) 17.03.2015 02:21  

@Hyperion[1]: stejně je zvláštní, že těmhle čtenářům, co se snaží tímhle způsobem hodnotit (buď přehnaně nízko nebo naopak moc vysoko) nedochází, že pokud takhle hodnotí pravidelně, je jejich hodnocení pro ostatní stejně bezcenné, jako kdyby nehodnotili vůbec. :-)

 [1] Hyperion (editor) 16.03.2015 15:17  

70–100% není zase tak velký rozptyl (měšťana nepočítám, ten dává jednu hvězdu nebo brak „každé druhé“ povídce :-)

1
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu