Kategorie: fantasy - horor - urban fantasy

originální název: Bone Crossed
originál vyšel: 2009

vydání: Fantom Print (web) 2011

odkazy: 1x [ukázka], 3x [recenze]

Vlask  | ****1/2 02.02.2011 20:06

Nulová dějová časová prodleva od předchozího dílu, dotažení romantické dějové linie a zaměření čistě na úpíry. Ti tenktokráte hrají prim, novinky moc nečekejte, ale občas se nějaký nový drobek objeví. Začátek je zlehka rozvleklý (to ta romantika), ale pak se to jako vždy zvrhne v napínák k nevydržení.

Renča  | **** 16.02.2011 17:59

Zkřížené hnáty neboli znamení zrádce, se jednoho rána objeví na dveřích Mercyiny autoopravny. Stará zlá upírka Marsilie dává Mercy a jejím přátelům na vědomí, že jsou na odstřel. Dozvěděla se, kdo je zodpovědný za smrt jejího oblíbence Andreho, a vyhlásila válku. Ač „válečná“ linie příběhu může působit jako hlavní, mnohem napínavější a děsivější je příběh ze Spokane. Tam Mercy jednak utíká před Marsilií, jednak chce pomoci Amber, své známé z vysoké školy, která se domnívá, že v jejím domě straší. Mercy se tak dostává z deště pod okap, potkává totiž hned první večer v půlmilionovém Spokane jediného upíra, který tam přebývá, a poslouží mu jako noční svačinka.

Nejsilnější z celé knihy je posledních 50 stran, ale dokloužete k nim docela snadno, žádný strach. Přesto či právě proto považuji tenhle díl za zatím nejslabší ze série (rozuměj, ostatním dávám 100%). Dvě třetiny příběhu se nic akčního či průlomového neděje, přesto je díky sympatickým postavám a vtipným narážkám slupnete jako malinu. Vezete se na příjemně houpavém kolotoči, který nabírá na rychlosti a najednou je konec a vy byste chtěli ještě další kolo… no, snad se Stříbrné relikvie dočkáme co nejdříve, čeká nás Samuel a jedna zapeklitá knížka.

breughel  | *** 08.04.2015 16:43

Kniha je dvakrát delší, než by měla být. Děje pomálu, většinou se autorka nípe v pseudopsycho­logizaci vlčí smečky, přitom má problém postavy od sebe odlišit jinak než jmény. Kladem jsou kupodivu akční scény, tady autorka fantazií nešetří.

Speedemon  | **** 14.06.2018 20:02

Souhlas s tím, že úvod je rozvleklý. Rozjede se to prakticky až na konci. Do té doby se řeší opět dominance uvnitř smečky. Do toho se pokračuje v upíří příběhové linii z minula což je fajn, ale nejlepší je část s vymýtáním ducha, která prvně ani nevypadá, že má s dějem nějakou spojitost. Malej Chad je prostě hrdina a pokud neskončí na psychiatrii, tak by s ním ještě mohla být sranda. Četlo se to pořád dobře, jen to tempo by mohlo být vyrovnanější a neřešit furt kdo se komu může dívat do očí a podobné bullshity.