Kategorie: akční - urban fantasy - upíři

vydání: Klub Julese Vernea (web) 2003; Klub Julese Vernea (web) 2005; Klub Julese Vernea (web) 2009

odkazy: 4x [recenze], 1x [ukázka]

Vlask  | ***** 06.02.2006 21:46

Druhý díl si ve čtivosti nezadá s prvním. Vše je navíc umocněno častým střídáním exotických lokací, ale dojem poněkud kazí předvídatelný zá­věr.

Majkl  | ****1/2 18.11.2007 21:11

Druhý diel má kvality prvého, len sa konečne začne dariť hl. hrdinovi. Klady zostávajú tie isté, mňa najviac potešil fakt, že sa to dostane do správnych koľají, aj keď je mi smutno nad niektorými postavami, ktoré umreli. Čo už, JK by mohol napísať nejaké pokračovanie, ktoré by zachytávalo nejaké obdobie, kedy pôvodný prvý Klub fungoval.

Ekyelka  | **** 05.10.2008 21:52

Svým způsobem to jinak skončit nemohlo, pokud Kulhas nechtěl zabřednout do dalších pokračování. I na úkor předvídatelného konce. Osobně jsem vzhledem k celkovému vyznění příběhu ochotna přimhouřit nad závěrem oko.

papuja  | ***** 05.04.2009 21:34

Nevím to jistě na 100%, ale mě se druhý díl líbil asi ještě o trochu více než díl první:o)) (jen jsem trochu čekal, že se více dozvím o záhadných kocourech:o) )

Paxman  | ***** 29.10.2009 18:03

Skvělé počtení, ještě lepší než první díl (opradvu nádherná lokace japonských hor a tamní řezanice, moje obrazotvornost jela na plné obrátky), odpadla pomalejíší část jako v 1. díle zhruba druhá polovina (na lodi) a finale bylo celkem, hmm. pohodové :); závěrečná „making of“ část o jeho knihách byla vtipná a mistr Kulháč to musel mít opravdu peklo, dokud se ještě musel patlat s čtenáři, dnes, jak už víme, si může dovolit ten luxus a čtenáře úplně…

Miss Utahraptor  | ****1/2 25.01.2010 18:40

Druhý díl se mi od začátku líbil víc než první (nebudu- li počítat těch pár stránek za existence starého Klubu). Tak o hvězdičku. Na těch devět to dotáhl opět konec tzn. posledních třicet, čtyřicet stran. Klady zůstávají, výtky si nechám.

P.S.: Chtěla bych kočičku (kocourka)… ;D

Karas  | ***** 22.04.2010 08:53

Dokonalé pokračování už tak ultimátního prvního dílu. Knížka na jeden den, kdy zapomenete, že máte rodinu, práci a vůbec nějaký real life. Těžko se člověk odtrhne na kus žvance. Ještě jsem se nesetkal s tak precizním stylem psaní knížek jako u NK1,2. Jsou to podle mě od Kulhánka 2 vrcholné díla. Cesta a Vládci včetně Divokých a zlých jsou dobré knihy, ale NK je prostě NK. dávám ****** (6 protože si zaslouží více než 5 :) ).

Izmalius  | *** 27.12.2011 15:48

Přečteno za tři dny. Na druhou část Nočního klubu jsem se opravdu těšil a doufal, že bude alespoň tak dobrá jako první. Obsahově je kniha dost úchylná, krvavá, brutální a těžce vtipná. Je plná silných, silnější, ještě silnější, uber a mega uber bytostí… Skoro bych řekl, že je to hodně dobře napsaný, jeden velký vtip. A to je tak bohužel všechno. Otázka je, jestli to na dobrou knihu stačí. Podle hodoncení a úspěšnosti tohoto díla bych o tom nepochyboval. Nicméně z mého pohledu to nemůžu hodnotit ultimátně, protože si to tahle kniha v porovnání s propracovanými knihami nezaslouží. Ano je to super slátanina, která pobaví. Skvělé oddechové čtení a zábava, ale to je tak vše. Jako opravdu nejlepší z knihy, bych označil ten humor a hlášky. Tomu se fakt klaním.

Mé oblíbené postavy: Ten druhý, Voloďa, Kocour.

Durgas  | ***** 12.03.2012 12:28

Parádny nášup podľa očakávania pokračoval, perfektné bolo odhalenie zložitého pozadia pri vrcholení hlavného konfliktu – to čo na začiatku vyzeralo jednoducho s niekoľkými nejasnosťami, bola nakoniec(skoro) dokonalá intriga. Páčil sa mi aj kvázi epilóg so znovuvybudovaním NK a napravením všetkých krívd. Kulhánek je machr!

MartinJ  | **** 16.06.2013 17:19

Druhý díl se mi zdál lepší než první. Vše se postupně vyjasňuje, hlavní hrdina už pořád před někým jenom neutíká, ale čím dál víc bere osud do vlastních rukou. Během děje zažijeme několik zvratů, kdy z přítele se stává nepřítel a naopak. Několik komentářů mluví o předvídatelném závěru. Tuto zkušenost já nemám. Buď jsem byl dějem natolik pohlcen, že jsem ani neměl čas o závěru přemýšlet, nebo mi to tak rychle nesecvaklo, každopádně ať tak nebo tak, i se závěrem jsem byl celkem spokojen. Líbilo by se mi, kdyby k Nočnímu klubu přibylo pokračování i prequel.

LuciusWlk  | ***** 20.12.2014 08:34

Druhá kniha nočního klubu mě bavila ještě o něco více. Děj je poněkud ultimativnější, krev vytéká při čtení i ze samotných stránek (čtečky), a lidská populace snad viditelně prořídla. Mám pocit, že kniha nemá nudné místo a celý příběh je zajímavě poskládán a dobře ukončen. Úsměvné jsou momenty, kdy se např. hlavni postava strachuje o nevinné životy čtyř civilistů, aby vzápětí rozmetal hromadu „nevinných“ policistů?! :). Nicméně, příběh má šmrnc, je svižný, určitě není předvidatelný (pokud předtím nepročtete všechny možné i nemožné diskuse a anotace. To už pak ani nemusíte snad číst knihu, natož házet moudra o předvidatel­nosti), místy předimenzovaný, ale rozhodně dobře odvyprávěný.

Skabandari  | ***1/2 05.08.2015 10:34

Téměř celá kniha jen a pouze o Tobiášovi, přišlo mi, že to tomu spíš dost ubírá. Samozřejmě se občas vyskytly i jiné postavy, ale ty to nedotáhly ani na druhé housle. Vývoj hrdiny je dost skokový, stalo se z něj totiž něco na způsob kombajnu a polovinu knihy jen kosí lidi i upíry. Navíc posledních 60 nebo kolik stran se pouze uzavírá děj a to způsobem který je pro Tobiáše a všechny ostatní dokonalý, tudíž předvídáte absolutně všechno.

Strider  | **** 24.11.2017 14:53

Dokončenie Tobiášovej cesty za odplatou sa nesie v duchu odľahčene a s nadhľadom podaného masakru – presne ako to bolo už v prvej časti. Dočkáme sa viacerých odhalení a plánov v plánoch, dominuje ale uspokojenie so zábavne a napínavo napísanej akcie. Keď hrdina pred koncom ale prejde do „god módu“, už toho bolo na mňa priveľa a katovanie zástupov upírov ma až toľko nebralo. Posledná štvrtina navyše pôsobí značne nadbytočným dojmom (hoci chápem, že autor chcel uzavrieť všetky dejové linky). Celkovo tak o čosi slabší dojem ako z prvého dielu. 7+/10