díl v sérii: 5

Kategorie: fantasy - upíři

originální název: Rebel Fay
originál vyšel: 2007

vydání: Fantom Print (web) 2008

Vlask  | *** 05.05.2008 20:26

Spíš podprůměrný díl vysvětlující minulost s minimem akce – kromě jedné malinkaté potyčky tu nic kromě řečí není. Rozsahem děje je to spíš jedna kapitola delší knihy, než samostatný díl. Ideální způsob jak vytáhnout z nebohého čtenáře další peníze. Aby to ocenil nejen vydavatel, ale i čtenář, tak by se musely spojit alespoň tři stejně dlouhé díly do jedné knihy. Takto je to jen další natahovaný díl z opravdu dlouhé série.

Speedemon  | **** 26.12.2009 10:23

Podle mě určitě lepší než předchozí díl. Elfové jsou prostě mnohem větší bastardi než jakýsi zapadlý monarcha v miniměstě. Jejich Nejstarší otec se vykresluje jako bláznivá stará figurka, které nikdo nemá odvahu říct svůj názor. Nicméně i on má své hluboké (opravdu hodně hluboké) důvody, proč řeší dilema tak, jak ho řeší. Hlavní postavy už všichni znají a snad kromě Wynn zde nepředvedou nic, co bychom neznali z minulých dílů. I když je to stále spíše „kecací“ díl, rozhovory se točí kolem zajímavějších věcí a k těm kopancům se taky nejde daleko. To na co však čekám od třetího dílu (záhada s artefaktem), bude zápletka až další, poslední, části. Tak hurá do toho.

MirabelkaP  | ***** 27.02.2010 13:26

Pro mě zatím nejlepší díl… Opět velice čtivé a rychlost navozená v předešlém díle díky rychlému střídání pohledů postav je obohocena více dějovými zvraty, díky čemuž se příběh tolik netáhne. Konečně se dozvíme něco málo o Zapomenuté válce (mimochodem tyto scény jsou opravdu živě vykresleny) a o Leesilově poslání (že to trvalo). Vřele doporučuji a doufám že poslední díl nezklame.

T'Ana  | *** 08.05.2010 22:07

Dle mého názoru nejhorší díl. Děj by se dal shrnout putování z bodu A do B, z B do C, a zpět z C do B k velkému finále. Které je navíc vyřešeno stylem, že kdyby to dotyčného napadlo dřív, mohli jsme si celou tuhle knihu ušetřit. Autorka psát umí, takže kniha je čitelná, ale dějově nezvládnutá. Doufám, že poslední díl bude stravitelnější.