RSS / diskuze diskuze

Diskuze

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1257258259260261262263264265266267poslední (292)11647 příspěvků celkem

 [1366] knedle (editor) 28.07.2008 22:55  

@Duirin[1354]: ci kdokoli jiny

pokud vyskoci 500 zde na diskuzi, dejte mi jeste vedet – prave jsem to vratil o krucek zpet…

 [1365] magio (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 22:34  

@tomts[1364]: Ty sis tu deaktivaci vážně zamiloval :)

 [1364] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 22:24  

@Doubravka[1362]: Tak jsem deaktivoval danikeny kromě té Studny:)) Součkové a Jitro vytrvaly, byť…hmm:)))

 [1363] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 22:21  

@Doubravka[1362]: Tak jsem se spletl ta Mayská studna je přece jen pokus o prózu.

 [1362] Doubravka (editor) 28.07.2008 22:16  

@tomts[1360]: V tom případě bych to klidně vyházela, ale já jsem extremistka, neberte mě vážně ;)

BTW: Na Jitro tu lidem nesahej! :)) Obsahuje komplet Leibowitze :)

 [1361] knedle (editor) 28.07.2008 22:15  

@tomts[1360]: samozrejme to mozne je :)

bohuzel jsem v tomto: soucek vs daniken take vedle – danikena jsem nikdy nedocet ani knihu, a u soucka jsem necet ani tuseni, ani otazniky…

 [1360] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 22:02  

@Doubravka[1359]: Souhlasím, ale pak odstraňme Tušení stínu, Tušení souvislosti, Jitro kouzelníků, Velké otazníky, Nebeské detektivky senzace a záhady a mnohé další. Není možné jednu věc odstranit a druhou zde nechat. Jak jsem tak koukal bude to zhruba „jen“ 100 titulů…pro začátek. Daniken vysloveně scifi nenapsal žádnou, všechno jsou to takové…hmm…zá­ležitosti dotýkající se alternativní historie. Pokud odstranit, tak celého, ale pak tedy odstranit i všechny ostatní věci, které patří do stejného ranku.

 [1359] Doubravka (editor) 28.07.2008 21:57  
Däniken

No, přispěju svou troškou do mlýna..

V Dänikenovi se nevyznám, tak mě berte s rezervou. Jsem pro, aby tu byla jeho beletrie – pokud existuje. Nicméně jsem proti jeho rádoby vědecko-populárním publikacím, či co to má být, a to z toho prostého důvodu, že když už Däniken, tak sem můžeme naházet desítky či stovky dalších ufologů a knih o mimozemských civlizací, které s fantasy, sci-fi, a přidruženými žánry už nic společného nemají.

Tolik můj názor, howg :)

 [1358] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 21:20  

@magio[1357]: Vždycky najdeš diskutabilní romány či celá témata, tomu se bohužel nedá zabránit. Neff o tom napsal tři knížky a stejně se nedobral žádného závěru…

 [1357] magio (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 21:14  

@tomts[1356]: No tak v dílech těchto autorů se moc nevyznám, pokud soudíš, že to sem patří, věřím ti. Případně ať rozhodne rada znalců. Snad se to v rámci nonfiction dá počítat do fantastiky, každopádně je to složité…

 [1356] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 20:48  

@magio[1352]: No buď je daniken fantastika, nebo sem nepatří ani bergier, velká část součka atd. Ale položil bych jinou záludnou otázku: POkud tohle všechno není fantastika, tak co je to? Pravda?:))) No podle mě sem patří jeho kompletní dílo, stejně jako knížky od součka. Sice v jeho knihách něco pravdy být může, ale hodně fantastických teorií je zde určitě.:)))

 [1355] knedle (editor) 28.07.2008 20:47  

to je bordel

 [1354] Duirin (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 20:41  

@knedle[1353]: Hm, tak ja na to snad predtim nenarazil, ale ted uz jo :) http://www.legie.info/diskuze Mam FF 1.5, po kliknuti na diskuzi se to objevi, ale po reloadu je to OK. Totez treba po kliku na odkaz autor nebo kniha (serie a povidka je OK).

 [1353] knedle (editor) 28.07.2008 20:28  

to nic, to si jen hraju s ladenim chyb – nicmene uz sem asi skoncil

velice teoreticky by oblibena chyba 500 nemela naskakovat – nicmene tomu neverim az tak docela, takze az to na vas vyskoci, hodte mi sem url

 [1352] magio (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 19:57  

tomts: Jsi si jistý, že všechny zařazené knihy u Dänikena patří do fantastiky? Dříve se tady kvůli tomu docela válčilo.

 [1351] Doubravka (editor) 28.07.2008 19:55  

@tomts[1350]: Aha :) No, tak asi problém nebude v mé neznalosti, uff ;-)

Knedle, hilfe!!

prosím :)

 [1350] tomts (editor v době uložení příspěvku) 28.07.2008 19:52  

@Doubravka[1349]: Já jsem na tom nyní stejně u Veselého

 [1349] Doubravka (editor) 28.07.2008 19:50  

proč mi u http://www.legie.info/kniha/9765-kjoka-izumi-mnich-z-hory-koja/dalsi-info neustále mizí vydání?

 [1342] Ekyelka 28.07.2008 10:50  

@tomts[1339]: ah tak. Přehlédla jsem, díky.

 [1340] magio (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 22:30  

@Ekyelka[1338]: ale ISBN se hodí :)

 [1339] tomts (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 22:28  

@Ekyelka[1338]: http://www.legie.info/kniha/9706-neal-asher-mosaznak/dalsi-info#zalozky přidáno již delší dobu Makakukem.

 [1338] Ekyelka 27.07.2008 20:51  
Nový Neal Asher, prosím přidat

Mosazňák (Brass Man, vydalo nakl. Pan Macmillan Ltd), z angl. přel. Petr Kotrle, 1. vyd., Polaris 2008, 391 stran ISBN 978–80–7332–117–8

 [1337] tomts (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 18:12  

@tomts[1334]: Přejmenoval jsem sérii Perry Rhodan- Ren Dhark na „Ren Dhark“. Prověřil jsem všechny díly, dopsal názvy originálů. Jde o úvodní sérii z let 1966–1967, s Perry Rhodanem má společného tak maximálně jednoho z tvůrců.

 [1336] tomts (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 17:51  

@honajz[1335]: Přidáno

 [1335] honajz 27.07.2008 17:46  
Přidat knížku

ROSENDORFER, Herbert

Dopisy do čínské minulosti / Herbert Rosendorfer ; Z něm. orig. přel. Vladimír Bohanes . – 1. vyd . – Boskovice: Albert, 1996 . – 269 s.: ilustr. ; 19 cm . – Orig.: Briefe in die chinesische Vergangenheit ISBN 80–85834–37–5 : Kč 125,00

Dopisy čínského mandarína, který se časovou smyčkou dostal do našich dob a své zážitky svěřuje svému příteli do Říše Středu 10. stol.

 [1334] tomts (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 16:22  
Ren Dhark

Může mi někdo ze zasvěcených prozradit, proč se série Ren Dhark (Ren Dhark Classic) jmenuje Perry Rhodan- Ren Dhark? Moc to nechápu…????

 [1332] tomts (editor v době uložení příspěvku) 27.07.2008 14:27  

@Doubravka[1331]: Pan Železný a jeho speciály:))) V tom 3×, 4× atd. vydával znovu, to co už jednou vyšlo samostatně. Tohle byl tuším 3× Ren Dhark. Já to nekupoval, protože už jsem to měl samostatně.

 [1331] Doubravka (editor) 27.07.2008 13:19  
neznáte to někdo?

http://www.legie.info/kniha/8925-trikrat-sci-fi/dalsi-info http://www.legie.info/kniha/5632-cal-canter-tisnove-volani/dalsi-info#zalozky

ISBN stejné, je to různé vydání téhož?

 [1330] Doubravka (editor) 27.07.2008 12:03  

@knedle[1318]: Bezva, díky moc! :)

 [1318] knedle (editor) 27.07.2008 10:21  

@tomts[1305]: budu upravovat autory tak, aby se pod jeden pseudonym dalo hodit vice jmen – aktualne to tak neni (vymyslel sem to blbe :)

@Doubravka[1306]: pridam ta pocet prispevku, tak jak to je u komentaru – bude stacit?

 [1312] barbar (editor) 27.07.2008 09:39  
parazity nutno hubit

Určitě časem narazíte i na problém, že nějaký autor poždá své kamarády, aby ho kladně hodnotili, což formálně napadnout nepůjde. Podle mě je to spíše otázka filosofie téhle skupiny – zda chce spíše zůstat elitní (ve smyslu hlubokého zájmu) a tak trochu uzavřenou, anebo se rozrůstat. Ve druhém případě zřejmě musí podobné výstřelky prostě snášet…

 [1308] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.07.2008 16:48  

@yerry[1307]: Hodnotit jen komentované knihy. Už vidím jak třeba makakuk jde a za chvíli vysekne komentáře ke svým 920 přečteným knihám :-)

 [1307] yerry (editor v době uložení příspěvku) 26.07.2008 16:34  
ad parazity nutno hubit

Osobne neprikladám percentuálnemu hodnoteniu nejaký veľký význam, komentáre k jednotlivým knižkám považujem za objektívnejšie a určite majú vyššiu informačnú hodnotu. Mazanie a úpravy hodnotení akokoľvek neobjektívnych tiež nepovažujem za najšťastnejší nápad. Riešením by mohlo byť, keby hodnotiť mohol iba návštevník, ktorý pridáva ku knihe komentár, tam sa to dá zdôvodniť, prečo také hodnotenie použil, spam a rôzne hromadné príspevky z iných účtov sa dajú v tomto prípade ľahšie odhaliť. Ak by sa návštevníkovi dokázal viacnásobný účet, som za jeho bloknutie, v tomto ohľade by bolo dobré upraviť aj pravidlá, ak to už v nich teda nie je.

 [1304] barbar (editor) 26.07.2008 10:11  
parazity nutno hubit

Vidím, že už se to nějak rozštíplo, protože zmíněné reakce nemůžu najít. Osobně jsem k tomu neutrální, ale myslím si, že spíše než nějaká schválnost je to přirozený jev způsobený rozrůstáním každé funkční komunity. Všude se vedle psaných pravidel postupně vytvoří i nepsaná a jakýsi „genius loci“. Nováčci ho samozřejmě neznají a občas můžou tvrdě narazit. Já třeba sebou vydané knihy nehodnotím, pač by mi to přišlo pitomé, ale nikde na Legii myslím takové doporučení přímo není. Ostatně často jsou nejaktivnější tvůrcovi kamarádi prostě proto, že komu se jeho psaní líbí, s autorem se seznámí. V našem malém rybníku je těžké přesně určit sféry zájmů a tedy kdo už jako „nezávislý“ má právo o čem hlasovat. Ostatně dívat se loni, jak kdo hlasuje „tajně“ v Einsteinově mozku bylo samo o sobě velmi poučné.

Zkrátka myslím, že pokud se bude Legie rozrůstat, bude potřeba jasněji upravit i tahle nepsaná pravidla!

 [1303] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 26.07.2008 05:50  

U te novinky by stalo za to nechat ji dele bezet a hlavne ji nejak zduraznit!! (jina podkladova barva .. tucny text nebo tak…) … a ‚postizenym‘ osobam, teda tem kterych se ta kritika tyka, bych poslal cely text na jejich maily… a pozadal je zde v diskusi o vyjadreni…
To je solidni pristup .. uz ted je jasne, ze sklizeji zaslouzene ovoce z toho co udelali… >> ostudu na ceske a slovenske fanouskovske a autorske a nakladatelske verejnosti…
Cim vice lidi si te novinky vsimne a precte si ji, tim vic pak ‚odmeny‘ tito ‚takyautori‘ sklidi… Ovsem v zajmu solidnosti bych uvital at tito uzivatele reknou take svuj nazor… osobne jsem velmi, velmi zvedavy jak takovou klukovinu nekdo dospely a rozumny mohl vymyslet a predevsim si myslet, ze mu to beztrestne projde a nikdo nic nezjisti… to je naivni jako takove ty detske infantilni triky… mame snad mezi autory SF a Fantasy i deti??
V tech nekolika pripadech to tak skoro vypada… :O))

 [1302] tomts (editor v době uložení příspěvku) 25.07.2008 22:16  
Parazity nutno hubit!

Souhlasim s Ciselnakem- odstranit a zakázat přístup. Deset takových a můžeme to zabalit. Bohužel čas od času se tací paraziti vyskytnou a jsou jako mor. Pochybuji, že jim jde zrovna o tyhle autory, jde jim o znehodnocení celých stránek. Zažil jsem to už i na jiných stránkách: Někdo se bavil tím, že nějaký film (plácnu Forrest Gump), který každý hodnotil vysoko hodnotil jako brak. A samozřejmě bych odstranil všech pět jmen, protože se evidentně i u anonymů jedná o kliku clanu Harašímů. Zhruba jsou hodnoceny stejné knihy a velmi podobným způsobem. Na mail bych nebral ohled, dneska si můžu za deset minut vyrobit 30 různých adres. A pokud to pro Tebe, Knedle, není velký problém, zrušil bych i jejich hodnocení. Koukal sem, že jejich vlastní kniha je tak procentuelně vysoko jen kvůli těmto 5 hodnocením (sami sobě), jinak by to byl skoro také brak. Trochu ironie, chlapci nemůžou unést, že ostatní v ČR píšou lépe než oni, tak to zkouší takhle. Na jednu stranu, bral bych to i jako pochvalu pro LEGII, kluci Harašímovi jí přikládají takovou váhu, že se snaží změnit pohled veřejnosti. :-)))))

 [1301] Dann 25.07.2008 17:10  
No tohle...

Pánové by se měli stydět… Tímto naprosto dětským chováním odrazují čtenáře. Ty „braky“ určitě nečetli, protože kdyby ano, nemohli by takto hodnotit… :(

 [1300] Ciselnak 25.07.2008 15:37  

@Majkl[1298]: Já nevim jestli nejsem moc radikální, ale bez milosti bych je smazal! Jejich hodnocení sou naprosto jasně zaměřeny proti některým českým autorům a tim ubírají databázi na věrohodnosti. Navíc pochybuji že všechna ta díla četli. A jen čistě hypoteticky co kdyby se pánové Neff, Žamboch a další rozhodli pomstít… (i když pochybuji že by tak hluboko klesli) Z legie by se stalo bitevní pole a přestala by pořádně sloužit k tomu čemu je určena. Jak říkám utnul bych to hned v zárodku.

 [1298] Majkl (editor v době uložení příspěvku) 25.07.2008 14:20  
diskusia k novinke

tak to ma fakt naštvalo. hodnotenie svojej knihy 5*, iných autorov najmä brak. A ešte k tomu siahli na moju obľúbenú Petru Neomillnerovú. Neslýchané. legia je perfektná, každý hodnotí podľa svojho nazoru po prečítaní a oni to takto prznia?!

 [1297] magio (editor v době uložení příspěvku) 25.07.2008 08:25  

To je strašný, člověk na chvíli vytáhne paty a najednou se začne diskutovat jako o život :)

Hází mi to chybu při kliku na „odkazy“. http://www.legie.info/kniha/9580-jan-pohunek-polomene-svety-atlantsky-harc UPDATE: Tak už to jde, asi nějaký krátkodobý problém.

1257258259260261262263264265266267poslední (292)11647 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu