RSS / diskuze diskuze

Diskuze

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1263264265266267268269270271272273poslední (292)11647 příspěvků celkem

 [1075] knedle (editor) 31.05.2008 21:09  

@magio[1074]: nemam v tom problem, muze byt,

zkusim to pri predelani (uz bych to mel sakra udelat) karty autora zohlednit

 [1074] magio (editor v době uložení příspěvku) 30.05.2008 20:53  
autoři u časopisů

Budeme u časopisů uvádět jako autora šéfredaktora? (viz. například Pevnost)

 [1073] knedle (editor) 30.05.2008 12:46  

@hruzisak[1072]: hm – PubDate je opravdu spatne – diky za echo…

nicmene nevim, zda je v tomto poli spravne zobrazovat (predpokladany) datum vydani knihy – tam by mel byt datum pridani polozky do nasi db

nicmene hodil bych datum vydani knihy pod anotaci – muze byt?

 [1072] hruzisak 30.05.2008 12:22  
RSS právě vyšlo

Dobrý den, nešlo by opravit datum vydaných knih v RSS? Všechny položky mají datum 1.1.1970. Děkuji

 [1071] knedle (editor) 30.05.2008 09:42  

@greyknight[1070]: opraveno

 [1070] greyknight 30.05.2008 09:32  
Špatné vydání

Zdravím, u knihy Skřetí spár je špatné vydání Epocha 2005 mělo by být Epocha 2008

 [1069] knedle (editor) 27.05.2008 09:06  
na zakladnim sumari knihovny

tj. http://www.legie.info/knihovna jsem nechal jen papirove knihy a zvysil pocet na 50

ebooky zustaly stejne

 [1068] knedle (editor) 27.05.2008 01:16  
drobne upravy

@FerryH[1067]: zprovoznena moznost editace a schovani vlastniho prispevku

u komentaru jsem zatim umoznil formatovani pomoci radkovani

kdyby nekde vypadla chyba, tak mi dejte vedet

 [1066] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 26.05.2008 18:12  

@komurka[1065]: ano… presne jak rikas.. Temny elf je dejove pred Planinou .. je to detstvi a mladi temneho elfa Drizzta. Jedne z postav z Planiny L. V.

 [1065] komurka 26.05.2008 17:29  
Dotaz

Chápu dobře, že série „Forgotten Realms – Temný elf“ předchází dějově sérii „Forgotten Realms – Planina ledového větru“, přestože ta vyšla o 10 let dříve? Už si po těch letech moc nepamatuji postavy.

 [1064] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.05.2008 17:12  

@komurka[1062]: přidáno @komurka[1063]: přehozeno

 [1063] komurka 26.05.2008 16:41  
Obálky

U obálky knihy Magický krystal (Forgotten Realms – Planina ledového větru) je špatně přiřazeno vydání, obě jsou u jedné obálky, ale ta nepřiřazená patří nakladatelství Návrat.

 [1062] komurka 26.05.2008 16:15  
Další ISBN

Forgotten Realms – Temný elf Vyhnanství ISBN: 978–80–7398–001–6 Útočiště ISBN:978–80–7398–006–1

 [1061] magio (editor v době uložení příspěvku) 26.05.2008 15:35  

@komurka[1060]: hotovo, díky

 [1060] komurka 26.05.2008 15:32  
Conan a dvanáct bran pekla

Vydání z roku 2008 má ISBN: 978–80–86309–15–6

 [1059] LordSnape 26.05.2008 13:28  
Pochvala

Jsem tu sice nový, ale i tak bych řekl, že si místní web zaslouží pár slov mé chvály. Pánové a dámy jen tak dál! Myslím si, že „csfd“ server s důrazem na sci-fi a fantasy knižní tvorbu tu dlouho chyběl. (Možná je to ale tím, že jsme ji dlouho nemohl najít…)

 [1058] Majkl 26.05.2008 10:53  

Nie je to ani tak scifi / fantasy, skôr psychotriler, možno by sa dalo tomu dať nálepku horor. Každopádne recenzia vyšla na fantasyi takže som predpokladal, že so zaradením na legiu nebude problem. Alternativne USA je len vysvetlením k vzniku toho pochodu (vysvetlenie, ako je možné, že také niečo povolili). tu je info – http://www.stephenking.kbx.cz/kniha.php?id=7&sort_knihy=1&kategorie_knihy=

  • tu na legii je aj Kingove dielo Blaze, ktoré mi nepripadá veľmi fantasy

http://www.legie.info/kniha/9609-richard-bachman-blaze

 [1057] knedle (editor) 26.05.2008 10:18  

@Majkl[1056]: prolit jsem recenzi – jak moc je to fantasy/scifi? v popisu je napsano „alternativni USA“ – jak moc se to tam projevi?

 [1056] Majkl 26.05.2008 09:44  
King Stephen - Dlouhý pochod

Všimol som si recenziu na moju obľúbenú knihu, mohol by túto knihu niekto pridať? Ďakujem ;)

Stephen King: Dlouhý pochod vydal: BETA Dobrovský, Plzeň 2005 přeložil: David Petrů obálka: Tomáš Kropáček 278 stran / 239 Kč rec. – http://www.fantasya.cz/clanek/dlouhy-pochod obálka – http://www.fantasya.cz/content/images/d/dlouhy-pochod_full.jpg

 [1054] knedle (editor) 26.05.2008 08:25  

@Gwin[1052]: no ona je to logicka chyba na legii – dnes vecer bych se mel dostat k opravam

 [1053] magio (editor v době uložení příspěvku) 25.05.2008 20:18  

@Gwin[1052]: Chyba není u tebe ani na Legii. Řešili jsme tady chybu u vydání jedné knihy a příspěvky jsou skryté, takže je vidí jen admini.

 [1052] Gwin 25.05.2008 20:08  
Počet nových příspěvků

Pořád se zvětšuje číslo o počtu nových příspěvků, ale žádné nové příspěvky nevidím. Je chyba u mě nebo na legii? Screen pro lepší pochopení: http://www.imghosting.eu/view.php?img=legie.JPG

 [1045] knedle (editor) 19.05.2008 23:16  

@Ciselnak[1043]: dobrej napad, hadam ze jsem to tak nekdy myslel ale nedodelal – pisu si

 [1044] knedle (editor) 19.05.2008 22:19  

@Mat21[1039]: 1/ ok – zprovoznim texy pro komentare

2/ hodnoceni – uz jsem nad tim premyslel asi 2× (tj. uz to tu 2× bylo) – poprve jsem to zavrhl, podruhe jsem se myslim i premluvil, ze to udelam… …jenze – web musi byt co nejjednoduzsi – kdybych mel odvahu, hodim pocet hvezd na 3 (tj. 0 = brak, * = spatna, ** = dobra, *** = super), ale tohle nevyhovuje ani me cim vetsi skalovatelnost, tim vic nad tim uzivatel premysli – coz ovsem nechce – takze tech 5* je takovej zlatej (a casto vyuzivanej) stred Přijde mi to však velmi nepřesné a zavádějící vůči dalším lidem, kteří se podle hodnocení orientují. – tvuj pohled je sice logicky, ale vzhledem k chovani uzivatelu webu (obecne) zcela spatny – 95% uzivatelu (mozna i vic) proste rozdil 80/90 ci 90/100 je uplne jedno – potazmo spokoji se s prumernym hodnocenim a nediva se na to jak kdo hlasoval…

nicmene – vzhledem k tomu, ze je to tu uz potreti, napsal jsem si to do TODO listu: tj. umoznit si vybrat v nastaveni bud 10* nebo 5* – defaultne to bude 5*

3/ statistiky mam rad, takze upravim nejak rozumneji

  • nicmene, mam ted cca 15 ukolu na legii – a ten prvni v rade je prekopani karty autora, ke kteremu se uz dokopavam snad pul roku
  • pak jsou tam dalsi a dalsi ve ci: zprovoznit antik, udelat citace, udelat ceny… a dalsi a dalsi

takze tyto 3 veci jsem si napsal, ale neslibuju rychle zapracovani, na to bohuzel nemam cas a jsou tu veci ktere cekaji dele…

 [1043] Ciselnak 19.05.2008 21:29  
Vylepšení

Já bych taky přišel se jedním návrhem. Mě by se tu líbilo kdybych si mohl knihy řadit do žebříčků podle různých kritérií. Stejně jako se na úvodní stránce zobrazuje např. 3. místo v počtu TOP 10, tak já bych si chtěl ten žebříček vyjet do např 20. místa. Stejně i podle počtu hodnocení. Bylo by to zajímavé porovnání.

 [1042] Gwin 19.05.2008 20:18  

Reakce měla být na příspěvek [1039].

 [1041] Gwin 19.05.2008 20:17  

@knedle[1038]: S rozdělením uživatélé – knihovna souhlasím, navíc bych ebooky nezapočítával do celkového počtu knih, časopisy asi také ne.

 [1040] Duirin (editor v době uložení příspěvku) 19.05.2008 20:01  

@Mat21[1039]: Asi by měl reagovat spíš knedle, nicméně první a i třetí návrh bych také uvítal. K tomu hodnocení – kdysi v raných dobách jsem to také navrhl, ale je pravda, že už jsem si zvykl. Navíc by šlo těžko současných 54540 hodnocení převést z nynější škály na nějakou novou jemnější. A já dávám 5* až při hodnocení 90 % a víc – pro 70–90 % jsou to 4* :)

 [1039] Mat21 19.05.2008 19:31  
Pár nápadů k možnému vylepšení...
  • moct používat v hodnocení knih tagy, tzn. odstavce, tučné písmo, podtržení. Když se chci o nějaké knížce rozepsat, text se stává velmi nepřehledným a spíš od jeho přečtení odradí.
  • zvýšit počet hodnotících stupínků ze současných 6. Buď moct hodnotit po 10%, nebo bych si dokázal představit možnost hodnotit po jednotlivých procentech. Často čtu nějakou knížku, u které si říkám, to je lehce přes 80% a následně udělím 5*. Přijde mi to však velmi nepřesné a zavádějící vůči dalším lidem, kteří se podle hodnocení orientují.
  • rubriku uživatelé – knihovna bych rozdělil na e-books, knihy v tištěné podobě, časopisy (oddělený žebříček). On není žádný problém si šmahem stáhnout pár tisícovek knížek z netu a poté bourat statistiky. Ale mít doma tisíc tištěných knížek ze žánru, to už je reálná konkurence okresní knihovny!
 [1038] knedle (editor) 17.05.2008 22:42  

@Majkl[1037]: aha – uz to chapu (a nedotkl ses me, ja sem to jen chtel pochopit)

prvni stranka tj. „zakladni informace“ – kniha vs serie

serie oproti knize ma jednu „vyhodu“ – ma vzdy nejakou knihu pod s sebou, takze prvni stranka ma vzdy nejaky obsah – i kdyz neni zadna anotace serie, jsou vlevo zobrazeny dily serie

ale kniha pokud nema „anotaci“, tak vlastne na prvni strance, pokud nemas nastaveno pres sve nastaveni uctu jinak), a bylo by blbe zobrazit zalozku s prazdnym obsahem, takze ji vubec nezobrazim a zobrazim dalsi s obsahem (at uz je to druha ci treti ci ctvrta…)

 [1037] Majkl 17.05.2008 21:32  

@knedle[1033]: to, keby tam nebol som nemyslel zle (teraz neviem, či to nechápeš takto, takže pre istotu) – myslel som to tak, že napr. u sérií sa ukáže okno s obálkou, dielmi (+ základné pridať komentár, do top 10 atd.) – či už tam popis je, alebo nie je (pr. http://www.legie.info/serie/203-battletech-saga-legie-sede-smrti). Myslel som, že takto by sa to malo správať aj u kníh, no už si mi to vysvetlil. Pardon, ak som sa ťa náhodou nejako dotkol. Keď už tu píšem, dokopal som sa aj k ohodnotenia tvojho/nášho :) webu. Nepoznám užitočnejší web, čo sa týka kníh. Každý deň si pozriem čo je nové, pridám komentár k práve prečítanému, čítam si o knihách, ktoré ma zaujali, pridávam si knihy do knižnice, vďaka tomuto webu som objavil www.wallstreet.sk (za čo nesmierne ďakujem, pár skvelých kúskov som si už objednal, napr. prvé dva diely Malazskej knihy padlých), obľúbenosť légie sa u mňa dostala do štádia mánie :D – všetky komentáre som si skopíroval a priebežne čítal a tým objavoval nový pre mňa dosiaľ nepoznaný svet fantázie. Legie.info sa pre mňa stal milou každodennou povinnosťou, bez ktorej si už svoj SFFH knižný život neviem predstaviť. Je to ten najlepší projekt, aký som kedy objavil. Už len dodám, že v najbližších dňoch asi napíšem článok o tomto výbornom webe a snáď ho niekto pridá na svoje stránky. Aby to bolo doporučením pre tých, ktorí ho nepoznajú a aby sa tu zvýšila už teraz vysoká návštevnosť.

 [1036] knedle (editor) 17.05.2008 21:08  
tag audiobook

pridan + definice

premyslim o zmene na „audioknihy/a“ – ale book se mi libi vic

http://www.legie.info/tagy/audiobook

 [1035] knedle (editor) 17.05.2008 20:53  
tag military

pridan

 [1034] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.05.2008 20:53  

@Majkl[1032]: To je tím, že Procházka napsal první vydání pod pseudonymem a druhé vydal pod pravým jménem. Když jedno jméno u knihy smažu, někoho to může trochu zmást, když má doma jen druhé či první vydání.

 [1033] knedle (editor) 17.05.2008 20:52  

@Majkl[1029]: zacatek jsem pochopil – je to spravne chovani: defaultni „zalozka“ je info, pokud neni, zobrazuje se ta nasledujici – coz klidne muze skoncit na „diskuzi“, coz je zalozka, ktera je tam vzdy…

  • takze chyba to neni

ale nechapu tvuj „kebo tam aj nebol…“ – tim minis co?

 [1032] Majkl 17.05.2008 20:48  
Duplicita

http://www.legie.info/kniha/3107 u J.W.Procházku je dvakrát kniha Ken Wood a meč krále D´Sala – raz s /aka George P. Walker/ a druhý raz bez

 [1031] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.05.2008 20:48  

@Majkl[1030]: To je zřejmě tím, že to Knedle má nastavené tak, že když chybí popis knihy (anotace) zobrazovaná informace se posune o panel dál – na komentáře, potom na knihovnu, diskuzi, atd.

 [1030] Majkl 17.05.2008 20:44  
Chýba popis

Tak ako Lemov Eden aj u http://www.legie.info/kniha/2910-edgar-allan-poe-dobrodruzstvi-arthura-gordona-pyma chýba popis, tentoraz ma hodilo rovno do knižnice užívateľov ;)

 [1029] Majkl 17.05.2008 20:40  

@magio[1028]: pravda to môže každý. Pár krát som to už pridal. Popis tagov – myslím si, že trochu surfovania po wikipedii a popis tagov by nemal byť až tak veľký problém.

  • všimol som si jednu chybičku – pri kliknutí na [url]http://www­.legie.info/kni­ha/2729-stanislaw-lem-planeta-eden[/url] ma hneď premseruje na komentár, pretože tam nie je popis knihy – keby tam aj nebol zobrazí sa okno s obálkou a prázdnym popisom – tu to však nie je. ;)
 [1028] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.05.2008 20:17  

@Majkl[1027]: S přidáním tagu military souhlasím.

K těm definicím, čas od času se pokouším nějaké přidat, ale je toho hodně a u některých tagů je to vážně složité, nicméně kdyby někdo chtěl přiložit ruku k dílu…

Ještě taková prosba, když u nějaké knihy uvidíte nějaký tag, který tam rozhodně nepatří, změňte ho pomocí příkazu „upravit tagy“ (alespoň myslím, že to může změnit každý). To samé platí u povídek, většinou tam není uveden ani žánr, všem díky za pomoc.

1263264265266267268269270271272273poslední (292)11647 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu