série » Malazská Kniha padlých
v Top10 193
hodnotilo: 388
92%
prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy prebal knihy Série má více dílů = více obálek - po kliku na aktuální obrázek se obálka vymění.

Malazská Kniha padlých

Autoři: Steven Erikson

originální název: Malazan Book of the Fallen

počet dílů v sérii: 11

Série patří do světa: Malazský svět

vyhledávací pomocník:
český název: Google, NKC, Wikipedie CZ
originální název: Google, NKC, Wikipedie EN

odkazy: 4x [web], 1x [recenze], 2x [info]

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


11819202122232425262728poslední (36)1429 příspěvků celkem

 [559] idle (editor) 15.04.2012 15:02  

@BorgDog[556]: Zahrádkáři. :) Ale proč ne.

 [558] Reader 15.04.2012 15:01  

@BorgDog[556]: Not bad. Zkoušej ještě dál.

 [557] BorgDog 15.04.2012 14:59  

Aha! Už se zalekl… má štěstí, protentokrát. :-)

 [556] BorgDog 15.04.2012 14:58  

@idle[555]: Azathští zahradníci? :-)

Mimochodem, podívejte se napravo do hodnocení. Hádám, že náš kolega KeB touží po klouzavé posteli. :-)

 [555] idle (editor) 15.04.2012 14:55  

@BorgDog[554]: Hej, ale něco s Azathy by se mi líbilo.

 [554] BorgDog 15.04.2012 14:54  

@Reader[553]: To myslím nehrozí, tam už nic tak signifikantně nového, aby se to dalo použít pro podobný účel není. Hm… něco jako „nájemníci azathu“ by asi taky nebylo to pravé. :-)

 [553] Reader 15.04.2012 14:52  

@BorgDog[550]: To mi připomíná, že já se hlásím hlavně ke kánonu prvních sedmi knih, tak ne abyste vyrukovali s něčím pozdnějším:).

 [552] BorgDog 15.04.2012 14:50  

@idle[549]: Na tom něco je. Když Erikson ten svůj svět doteď nepojmenoval… myslím, že i to Wu, co jsem někde zachytil je zatím neoficiální.

 [551] idle (editor) 15.04.2012 14:49  

@Reader[545]: @BorgDog[546]: No asi tak. :)

A ještě hierarchie… dobrý, aspoň mě utvrzujete v tom, že vás nechám, ať si zorganizujete co chcete, a já se budu jenom dívat zvenku. :)

 [550] BorgDog 15.04.2012 14:49  

@Reader[547]: To je zajímavé. Snáze by se určovala hierarchie. :-)

 [549] idle (editor) 15.04.2012 14:48  

@BorgDog[544]: Hele, a musí v tom být ten Malaz? Ono je to takové trochu matoucí, že tak říkáme celému světu, ale přitom je to název říše, která pokrývá jenom pár kontinentů, některé jenom zčásti, a zbytek by zařazení k nim považoval spíš za nadávku. A já se rozhodně nechci hlásit jenom k části světa. A třeba zrovna Darujhistan do říše rozhodně nepatří.

 [548] Reader 15.04.2012 14:48  

@BorgDog[546]: Aby ne.

 [547] Reader 15.04.2012 14:48  

@BorgDog[544]: Seguležské masky.

 [546] BorgDog 15.04.2012 14:48  

No, to je idle určitě poctěna. :-D

 [545] Reader 15.04.2012 14:46  

@BorgDog[541]: Kolik bys těch Heroldů prosímtě chtěl? Padesát? @idle[542]: Tak dobře, aby to nikdo nekomolil, budeme K’Chain Che’Malle. A ty můžeš být klidně matróna:).

 [544] BorgDog 15.04.2012 14:46  

@idle[543]: „Malazský cech?“ :-) Zní to nevinně, ale tak nějak si člověk vybaví hlavně ten, kterému mistrovala Vorcan… oprava, paní Varada. :-)

 [543] idle (editor) 15.04.2012 14:44  

@BorgDog[541]: Z toho pak bude víc smrdět jako že chceme Hlásat nějaké Poselství.

 [542] idle (editor) 15.04.2012 14:42  

@Reader[539]: Ještě jestli jsi ochotný se smířit s tím, že to bude kdekdo komolit a tápat ve skloňování…

@pull[540]: Aby to nezastrašilo i příznivce. :)

A nebo se někde sbalí a vyvěsí ušpiněný dětský tričko a bude to.

 [541] BorgDog 15.04.2012 14:41  

@idle[538]: A myslím, že pár fanoušků by mohlo mít výhrady, zejména těch nových, až by si přečetli, s čím že se to mají identifikovat. :-)

Dobře, tak další pokus – co třeba Heroldi Malazu? Třeba takový Herold mistra Kápě nebyl žádné ořezávátko…

 [540] pull 15.04.2012 14:38  

@idle[524]: K zastrašení nevěřících ;)

 [539] Reader 15.04.2012 14:37  

@idle[538]: Tak pořád lepší nežli Tiaminy děti, či Bastardi Matky Noci. Vlastně se mi to líbí čím dál tím víc:).

 [538] idle (editor) 15.04.2012 14:33  

@Reader[537]: Ty jsem nesestřelila a vzhledem k tomu, že umějí lítat, tak to bude chtít trochu šikovnosti. Jsou to sice zajímavé potvůrky, ale nejsem si jistá, jestli natolik výstižné, i když je pravda, že jisté fanouškovské rysy jim nelze upřít.

 [537] Reader 15.04.2012 14:29  

Samosebou, že mohou být kostějové živí… Avšak mé Bhok’arala jsi ještě nesestřelila.

 [536] Reader 15.04.2012 14:28  

Však nás budou muset nakonec stejně vy*rat, se mnou by to asi ani nic moc neudělalo.

 [535] idle (editor) 15.04.2012 14:26  

Hele ale asi by to fakt už chtělo založit nějakou drbárnu mimo legii, nebo nás místní sežerou.

 [534] idle (editor) 15.04.2012 14:26  

@BorgDog[532]: Kostějové můžou být i živí, ne? Já mám za to, že kostějové jsou Imasští šamani, a byli i před rituálem. Nebo se pletu? Tak jako tak je tu pak spíš divné to spojení s „malazští“.

(Já tady takhle budu každý nápad sestřelovat, jo? Fajn, jsme domluvení.)

 [533] Reader 15.04.2012 14:24  

@BorgDog[530]: Ne, že by to nebyli frajeři, ale jejich vyvolávací(pro­pouštěcí) rituály ve mně nevyvolávají zrovna důvěru:).

 [532] BorgDog 15.04.2012 14:21  

@idle[531]: Pravda. :-) Uvažujme dál… malazští kostějové? To zní trochu jak název mužstva amerického fotbalu. A možná je to kapku diskriminující vůči živým. :-)

 [531] idle (editor) 15.04.2012 14:19  

@BorgDog[530]: Bezejmenní je takové… laciné. To používá kdekdo. Kdysi jsme si tak pojmenovali soutěžní družstvo na jednom táboře, a rozhodně to nebylo první ani poslední použití podobně triviálních názvů, které jsem kde potkala.

 [530] BorgDog 15.04.2012 14:16  

No, tak pořád máme Bezejmenné. :-) I když to by byl poněkud protimluv – zapiš se mezi Bezejmenné…

 [529] Reader 15.04.2012 14:11  

@BorgDog[527]: Spárové pro mne zemřeli jedné temné noci na ostrově Malaz. Ukázalo se, že celá jejich organizace je kýbl sraček, a že by měli radši jít hrát kuličky, aby si náhodou nějak neublížili:).

 [528] Reader 15.04.2012 14:05  

@idle[526]: Nebo by s tím mohli mít problém lékaři:)(viz. ascendentní a descendentní dráhy). Přijde mi to takové míň „nachlapené“, nežli Paliči mostů, Paraltové… Když už, tak Bhok’arala, s tím bych vcelku souhlasil, hodilo by nás to do role nekritických obdivovatelů/uc­tívačů mužíčka se šílenými nápady:).

 [527] BorgDog 15.04.2012 13:58  

No, pak si můžeme začít říkat Spárové Malazu. To přece byla taková milá charitativní organizace… zasvěcení pochopí a nezasvěceným to bude znít dobře. :-)

 [526] idle (editor) 15.04.2012 13:41  

@Reader[525]: Nedík, já se snažím vyvlíknout z projektu jediný zástavy a ty přijdeš s celým balíčkem. :)

S těmi Ascendenty bude potíž ne v tom, že by to jiní nepochopili (to by nevadilo), ale že to budou chápat špatně, moc to vede k astrologii. Jinak by se mi to líbilo.

 [525] Reader 15.04.2012 13:33  

@idle[520]: Malaz je příliš složitý a spletitý, než aby se dal redukovat do jediné zástavy. Lepší by bylo, kdybys navrhla vlastní verzi balíčku draků, i když v takovém případě by bylo ideální se poradit s autorem… a právě na tomto místě záčíná tento-již od počátku velice odvážný- projekt, nabírat značně nerealistických rysů…hehe.. Škoda. Co se názvu týče, nebál bych se ani takového (sebeironického) egocentrismu jako například „Ascendovaní“ či „Ascendenti“(nikdo „vně malazu“ ho stejně pochopí) jež by s jistou nadsázkou poukazoval na to jak nám malaz „změnil život“ a hlavně jak změnil náš náhled na zbytek fantasy tvorby(jednoduše z nás udělal fantasy snoby).

 [524] idle (editor) 15.04.2012 13:31  

Pokud ne, tak k čemu takové zástavy bývají?

 [523] pull 15.04.2012 13:25  

@idle[522]: Není. Měl by být?

 [522] idle (editor) 15.04.2012 13:22  

@BorgDog[521]: Ale mělo by to být něco, na co bude členstvo hrdé, ne?

 [521] BorgDog 15.04.2012 13:18  

@idle[520]: A proč by musel být pozitivní? :-) MKP taky není v jistém ohledu pozitivní čtení. Náhodou, ten nápad se mi zamlouvá.

 [520] idle (editor) 15.04.2012 12:50  

@pull[519]: To nevyznívá jako zrovna pozitivní symbol. :)

11819202122232425262728poslední (36)1429 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu