RSS / diskuze diskuze

Diskuze

Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní uživatelé


1252253254255256257258259260261262poslední (292)11641 příspěvků celkem

 [1591] knedle (editor) 19.08.2008 12:50  

@tomts[1552]: souhlas s doubravkou : @Doubravka[1553]: u starsich staci pocet stran nahrubo

 [1590] knedle (editor) 19.08.2008 12:47  

@zdenda[1578]: tohle je jiz znama chyba – mam nekde neco „pos.aneho“ a nejsem schopen zjistit co to je

cele to ted prekopavam (melo to byt uz vcera… ehm)

dej mi sem vedet jen stranku, na ktere se ti to stava, at si ji poznacim pro kontrolu, az to budu mit hotove

 [1589] willis (editor) 19.08.2008 09:00  
Verne

tomts: Ano, máš pravdu v obou případech.

 [1588] tomts (editor v době uložení příspěvku) 18.08.2008 19:38  
Verne

@willis[1581]: Vše od Willise doplněno, nicméně zrovna u Verna je to na kompletní doplňování na celý víkend. Chybí tam toho spoustu.:(

 [1587] tomts (editor v době uložení příspěvku) 18.08.2008 16:49  
Nepřesnosti

@willis[1581]: Willisi, román Do Měsíce nemohl vyjít roku 1849, není to spíš 1894? Okoukni to, prosím… DAlší renonsPlující ostrov nemohl vyjít 1886, originál vyšel až 1895. POdle mých údajů kniha vyšla 1896

 [1584] tomts (editor v době uložení příspěvku) 18.08.2008 16:08  
verne

@willis[1581]: začínám na tom dělat. Za hodinku, dvě to bude:)))

 [1582] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 18.08.2008 14:51  

@Doubravka[1580]: poslal sem ti majla

 [1581] willis (editor) 18.08.2008 14:32  
Verne

Tomts: Poslal jsem ti na email s tím Vernem, jak jsem v pátek sliboval

 [1580] Doubravka (editor) 18.08.2008 14:23  

@FerryH[1579]: Ferry, mě by zajímal ten Seznam Amatérských Překladů, mohl bys mi kdyžtak poslat link s heslem (mail mám v profilu).

Kdyžtak moc děkuju!

 [1579] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 18.08.2008 13:06  
Bibliografie Fanzinu

naskenoval jsem pro Tomtse pomerne raritni starsi Bibliograficke publikace:

Bibliografie českých a slovenských fanzinů do roku 1987. Díl 2. Bibliografie českých a slovenských fanzinů do roku 1987. Díl 1.

a

Seznam Amaterskych Prekladu (SaP) – Interkom special 1. 5. 1988

Pro praci na legii by se tohlo nekomu mozna mohlo hodit. Pokud to nekdo chcete, reknete si, dam vam pak link a heslo na pristup k souborum.

 [1578] zdenda (editor) 18.08.2008 12:55  
Problém se zobrazením

Mám problém se zobrazením. Poměrně často, pokud jsem přihlášen, a prohlížím si stránky vyskočí mi hláška: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, root@ceskyhosting.cz and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Apache Server at www.legie.info Port 80

Nejprve jsem si myslel, že je vnitřní chyba v databázi, ale pak jsme zjistil, že tato chyba se vyskytuje pouze když jsme přihlášený. Pokud se odhlásím, mohu stránky bez problémů prohlížet. Že bych jako registrovaný měl někam zakázaný přístup?
:-))

 [1577] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 16:05  
webové odkazy

Ten je můj oblíbený, ale jsou i jiné, kde se dají najít zase jiné věci: http://bvi.rusf.ru/ http://www.magicdragon.com/ http://www.bnf.fr/ http://www.classiccrimefiction.com/ http://www.literaturport.de/ http://gadetection.pbwiki.com/ http://www.xs4all.nl/ http://sigma.nkp.cz/ teda já jich používám ještě víc, ale nebudu tady spamovat:O))) No a samozřejmě mám asi 50 slovníků a encyklopedií v několika jazycích v knižní podobě fyzicky u ruky…

 [1575] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 15:42  

@tomts[1573]: Nevím odkud čerpáš, ale rozhodně doporučuji stránky http://www.fantasticfiction.co.uk/

 [1573] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 14:53  
rok originálu

@magio[1571]: díky, je to zdlouhavé, ale naštěstí mám hodnověrné zdroje, kde se dá najít 90% informací, které potřebuji. Těch zbylých 10%, kdy bych musel pátrat delší dobu zatím nechávám být na „dlouhé zimní večery“ :))) Ono to ale člověka hned víc baví, když vidí, že to má smysl. A tyhle stránky jsou perfektní, vychytat pár mušek a nebudou mít chybu:)))

 [1572] knedle (editor) 17.08.2008 14:08  

chyba o ktere vim: mam to tam „groupovane“ podle knizky (coz je chyba, protoze se) – jedna kniha, pokud je vicekrat v edici, je tak zobrazena jen jednou (poprve)

pisu si do oprav

 [1571] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 13:13  

@tomts[1570]: přesně to myslím, znamená to tři vydání v Tritonu a to číslo edice je z prvního v Tritonu/celkově samozřejmě třetího a ostatní dvě nejsou zařazeny. Souhlasím, že s tím chce něco dělat, docela to mate.

Jinak tě obdivuju, že ke knihám přidáváš rok originálního vydání, práce na několik lidských životů :)

 [1570] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 13:08  

@magio[1569]: No já nevím jak to přesně je… je tam prostě třetí vydání (nebo, že jsou celkem 3?!) a u toho číslo edice z prvního vydání. Rozhodně by se s tím něco udělat mělo. Edici Rodokaps jsem mohl rozdělit na starou a po 90´, ale tady to bude muset asi Knedle nějak přenastavit.

 [1569] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 12:56  

@tomts[1568]: No, jak to vidím já, Já, robot vyšel pětkrát – Odeon, Ivo Železný a třikrát Triton. Edice Trifid se týká jen Tritonu, takže když mrkneš sem (http://www.legie.info/kniha/1470-isaac-asimov-ja-robot/dalsi-info#zalozky) v edici Trifid vyšla třikrát – pod čísly 1, 73 a 221, jenže v kompletním seznamu edice (http://www.legie.info/edice/6) je zařazeno jen to číslo 1, jiné nejsou vidět a to je ten problém, který myslím, edice tak není kompletní, i když teoreticky je, přidával jsem ji opravdu pečlivě.

 [1568] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 12:49  

@magio[1567]: No právě, že podle prvního vydání to není. Koukni např. v tom Trifidu na 3. vydání ASimova: to přebilo číslování 2. a 1. vydání, stejně je to i u ostatních. Má to stejné id, tak „robot“ vybere to poslední zadané:(

 [1567] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 12:42  

@tomts[1566]: Myslím, že tam má Knedle nastavené právě to řazení podle prvního vydání, což zrovna není ideální řešení, protože pak není vidět, co v edici chybí a co tam už je, ale není to „vidět“. Snad to půjde nějak změnit.

 [1566] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 12:26  
číslování edice

@magio[1565]: Nojo to je taky divný. Proč se tam zařadí jen poslední vydání? To se to řadí podle id knihy?

 [1565] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 12:10  

@tomts[1564]: možnost doplnit více nakladatelů a více edic u jedné knihy by se velice hodila, např. Laser má těch edic tolik, že je v tom megabordel. Nejdříve kdyby ale šlo povolit řazení knihy podle čísla v edici, když má dvě vydání. Nyní se totiž zařadí jen první vydání a je v tom zmatek, viz edice Trifid

 [1564] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 11:55  

@magio[1550]: ještě bych prosil přidat formát knihy- příloha. Některé romány vycházely jako příloha časopisů či novin. Například Národní politika vydávala tyhle věci naprosto běžně 50 let. Zatím se to řadí jako „sešit“. ad 2– dát možnost doplnit více nakladatelů a více edic u jedné knihy

 [1563] magio (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 11:49  

http://www.legie.info/autor/3381-scott-ciencin/zakladni_info#zalozky Tohoto autora prosím smazat, je tu dvakrát, tak ať tu zbytečně nestraší…

 [1562] knedle (editor) 17.08.2008 10:44  

@Doubravka[1549]: napsal jsem si do todo

@magio[1550]: opet zapsano do todo

@tomts[1551]: tohle uz mam v planech (viz todo)

ad tagy – promyslim a ozvu se

 [1561] tomts (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 01:00  

@FerryH[1560]: těch tagů chybí spousta- detektivní mi momentálně chybí nejvíc

 [1560] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 17.08.2008 00:55  
pridat TAG

Knedle pridej prosim nejakej tag na literarni teoreticke prace … zatim to jde oznacovat jen jako nonfiction… nebo spatne vidim?

 [1559] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 23:51  

jinak tehle bibliografickej standard ten me prijde vazne nesmyslnej.. na rozdil od toho jmeno prijmeni u nakladatele… :O)) ten me tak moc nevadi.. u tech str. (jen cislovane str. se pocitaji) to teda nechapu ani za mak.. je to idiotske… to teda jo… :O)) nekdy bejva i treba 50 a vice(!!!) dalsich stran v prilohach a pod.. a nepocitaj se!! silene!

 [1558] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 23:46  

@tomts[1552]: mno to je zas tradice .. ja to priznam se take nemam rad.. ale nic s tim nenadelas.. treba i superseznam to tak ma.. prave proto ze vychazel z NK katalog listku.. casem se to opravovalo treba ja jsem dusledne prepopocital vsechny az do posledni potistene str. a do zavorky pak daval pocet priloh pokud nejake byly … jinak tahle tradice v NK a jinych katalozich bibliografie je ze standardu ze se uvadi jen cislovane str. pripadne dalsi potistene (necislovane v knize) se davaji do zavorek… me ten sytem ale pripadne take nesmysl.. ovsem kdyz se vychazi z NK katalogu a knihu si nikdy nemel v ruce .. nemuzes odhadnout kolik je skutecne stran.. tim padem pak v legii uvadis to co NK … tohle muze opravovat jen ten kdo ma primo knizku v ruce a spocita to listovanim :O(()

 [1557] tomts (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 23:42  

@FerryH[1556]: Jo to je přesně ono, ale nejhorší je, že ho pak můžeš omylem zadat znovu u jiného autora. Takhle jsem zjistil, třeba Anglický gotický román:(

 [1556] FerryH (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 23:36  
Tomts: ...součástí knihy je několik románů, tak je musím zařadit jako povídky....

@tomts[1551]: jj! to uz sem take rikal… kdysi.. kdyz sem narazil na ty romany dva tri v jednom od bratri strugackych…

ono to dost vadi i pri normalnim vyhledavani v legii… das treba vyhledat nejakej roman o kterem 100% vis ze cesky vysel.. vubec te nenapadne, ze bys to mel hledat v povidkach… a legie ti rekne >> neni sorry… :O))

bida :O))

 [1553] Doubravka (editor) 16.08.2008 19:21  

@tomts[1552]: Já bych to zas tak neřešila, plus mínus strana.. Navíc já ty stránky nepočítám a u nových publikací se řídím údaji vydavatele.

 [1552] tomts (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 19:16  
Počet stránek publikace

Stránky ve vázané knize se počítají všechny, kromě předsádky. Brožovaná kniha a sešit předsádku nemají, proto se počítají všechny kromě vazby(obálky). Nemůže proto nikdy být lichý počet stránek (to, že to mnohdy ve starých udajích knihoven je, ještě neznamená, že je to dobře- např. katalog Národní knihovny občas uvadí úplné nesmysly, už jsem narazil na knihu, ktrá vyšla 50 let před narozením autora! Paní knihovnice přehodila číslovky a všichni ostatní to od ní opisují:)))Bohužel knižní katalogy jsou mnohdy jediná možnost, jak údaje získat:(((

 [1551] tomts (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 17:30  
opravy

@Doubravka[1549]: No, když už Doubravka začala:))) Mě zase vadí, že když součástí knihy je několik románů, tak je musím zařadit jako povídky. Docela dost to pak mate.

  • a druhou věc už jsem sice říkal, ale nevím, zda to jde upravit. Když se pod jedním pseudonymem skrývá více lidí, můžu bohužel přiřadit jen jednoho (třeba u Pavla Bagrjaka je to šest lidí…)
 [1550] magio (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 17:26  

@Doubravka[1549]: No, a mně by se docela hodila možnost přidat do knihovny formát „audiokniha“ bez udání bližších detailů.

 [1549] Doubravka (editor) 16.08.2008 17:00  
Buzery buzery :)

Knedle, když už se tu tak míháš, nedá mi to nevytasit se se svými dvěma prosbami, které jsi mi svého času odsouhlasil, ale ještě jsi se k nim asi nedostal. Je mi jasné, že máš svých problémů dost s Errorem 500 či kolik :), nicméně jsem bytost neznalá a třeba by šly ty moje prosby splnit levou zadní ještě před erorem? Kdo ví a tak to zkouším:

  1. Přidat k diskuzím u knih počet příspěvků, aby bylo na první pohled jasné, zda dikuze vůbec probíhá či ne.
  2. Kniha do knihovny – přidat u knih již v češtině vyšlých i možnost „papírová kniha v originále“ a „e-kniha v originále“ bez udání bližších detailů.

No, jen se připomínám, kdyžtak děkuji, případně sklápím uši a prchám ;-)

 [1548] tomts (editor v době uložení příspěvku) 16.08.2008 15:51  

@Hyperion[1547]: TAk proč to neopravíš?

 [1547] Hyperion (editor) 16.08.2008 11:59  
Charles B. Brown

Charles B. Brown není Američan a ani se nenarodil v roce 1938, jméno i krátký medailonek je jen takový vtípek redakce Pevnosti.

 [1546] knedle (editor) 15.08.2008 23:42  

nazdar vespolek, tak jsem zpet

vidim, ze jste se nenudili, tak se k vam pripojim, nicmene to bude az v nedeli (asi az vecer)

cil je danej: zbaveni se chyby 500

mam rozectenej Terror a je to fajn :)

 [1543] willis (editor) 15.08.2008 14:35  
verne

ok, sepíšu to a pošlu.

1252253254255256257258259260261262poslední (292)11641 příspěvků celkem
Po diskuzní stránkách se můžete pohybovat také pomocí šipek na vaší klávesnici:
stránka starších příspevků = šipka vpravo
stránka novějších příspěvků = šipka vlevo


WebArchiv - archiv českého webu